Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
36 Wyników
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Ewaluacja początkowa projektu "Doskonaly praktyk"

aut. Krystyna Wyroślak , 2011
1
681
Zarządzanie i nadzór
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 1
/Inne

Opis metodologii badawczej współzależności pomiędzy wykluczeniem społecznym a edukacją

aut. EFS , 2015
1
319
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Raport z badania wśród dyrektorów szkół kształcących w zawodzie i CKP metodą wywiadów wspomagan...

aut. EFS , 2011
1
354
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Matematyka

Nauczanie matematyki w gimnazjum

aut. EFS , 2013
1
611
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Raport z badania wśród uczniów szkół zawodowych metodą wywiadów wspomaganych komputerowo

aut. EFS , 2011
1
245
Zarządzanie i nadzór
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Ewaluacja końcowa projektu "Doskonały parktyk" -Raport

aut. Krystyna Wyroślak , 2012
1
483
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Raport z badania wśród przedsiębiorstw metodą wywiadów telefonicznych CATI

aut. EFS , 2010
1
381
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Wiedza o społeczeństwie

Opis metodologii badawczej. Tworzenie kapitału ludzkiego z perspektywy gospodarstw domowych

aut. EFS , 2014
1
324
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Przyroda

„Laboratorium myślenia” - raport z badania

aut. EFS , 2012
1
372
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 36
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Ewaluacja początkowa projektu "Doskonaly praktyk"

aut. Krystyna Wyroślak , 2011
Przeprowadzenie ewaluacji projektu "Doskonały praktyk", zostało zaplanowane na etapie prac koncepcyjnych nad stworzeniem ww. przedsięwziecia. Zgodnie z założeniami badanie ewaluacyjne ma przebieg trójfazowy. Na wstepie, obejmującym pierwsze 6 miesiecy wdrazania projektu przeprowadzono ewaluację poczatkową ( co dokumentuje niniejszy rpart), w trakcie jego trwania prowadzona jest ewaluacja okresowa, a na finiszu realizacji przedsięwzięcia zostanie wykonane koncowe badanie ewaluacyjne. Kazdy etap ewaluacji bada inne elementy projektu, jednakze zrozumienie tego procesu jako całości wymaga przedstawienia zwięzłej charakterystyki ocenianego przedsiewziecia, koncentrujacej sie na elementach projektu szczególnie istotnych z punktu widzenia ewaluacji.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonały praktyk

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-039/10-00

Wynik 2 z 36
×
Zarządzanie i nadzór
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 1
/Inne

Opis metodologii badawczej współzależności pomiędzy wykluczeniem społecznym a edukacją

aut. EFS , 2015
W prezentowanym opracowaniu przedstawiono metody identyfikacji przyczyn (czynników) wykluczenia w obszarze szeroko rozumianej edukacji oraz metody analizy wpływu niskiego poziomu wykształcenia na wykluczenie społeczne w różnych jego wymiarach. W ramach wykluczenia edukacyjnego ocenie będą poddane także zasięg wykluczenia edukacyjnego oraz nierówności w dostępie do kształcenia dzieci, młodzieży i dorosłych. Do ich oceny zaproponowano zastosowanie indeksów zasięgu wykluczenia edukacyjnego oraz współczynnika Giniego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 3 z 36
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Raport z badania wśród dyrektorów szkół kształcących w zawodzie i CKP metodą wywiadów wspomaganych komputerowo (CAWI lub CAPI)

aut. EFS , 2011
Badanie funkcjonowania systemu kształcenia zawodowego w Polsce. Głównym celem badania było określenie potencjału szkół prowadzących kształcenie w zawodach (w tym zaplecza dydaktycznego, środków oraz przygotowania nauczycieli) oraz wskazanie obszarów problemowych i szans rozwojowych. Szczegółowe cele badawcze wskazane przez Zamawiającego w opisie zamówienia zostały pogrupowane tematycznie i zaprezentowane w poszczególnych rozdziałach raportu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 4 z 36
×
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Matematyka

Nauczanie matematyki w gimnazjum

aut. EFS , 2013
Badanie Nauczanie matematyki w gimnazjum zostało zaprojektowane tak, aby można było ocenić zróżnicowanymi narzędziami praktykę nauczania matematyki na III etapie edukacji szkolnej (gimnazjum) oraz wstępnie rozpoznać szkolne czynniki warunkujące osiąganie efektów kształcenia opisanych w nowej podstawie programowej w zakresie wymagań odnoszących się do matematyki – przede wszystkim wymagań ogólnych, które są opisem głównych celów nauczania matematyki.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 5 z 36
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Raport z badania wśród uczniów szkół zawodowych metodą wywiadów wspomaganych komputerowo

aut. EFS , 2011
Badanie funkcjonowania systemu kształcenia zawodowego w Polsce. Głównym celem badania była kompleksowa ocena wybranych obszarów działania szkół i zaproponowanie elementów wymagających poprawy bądź kontynuacji tak, aby zwiększyć w przyszłości zainteresowanie uczniów gimnazjum wyborem „ścieżki zawodowej”. Ważny element oceny stanowi w tym kontekście sposób przygotowania ucznia do podjęcia pracy. Szczegółowe cele badawcze wskazane przez Zamawiającego w opisie zamówienia zostały pogrupowane tematycznie i zaprezentowane w poszczególnych rozdziałach niniejszego raportu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Szkoła zawodowa szkołą pozytywnego wyboru

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: przygotowanie i upowszechnienie przed rokiem szkolnym 2012/2013 rozwiązań służących podnoszeniu jakości pracy i atrakcyjności szkół prowadzących kształcenie zawodowe, a docelowo – zwiększenie zainteresowania uczniów gimnazjów kontynuacją nauki w szkołach zawodowych.Oczekiwany efekt projektu to wzrost motywacji szkół zawodowych do poprawy jakości pracy, wzmocnienie współpracy szkół i placówek kształcenia zawodowego z pracodawcami, promocja najlepszych szkół prowadzących kształcenie zawodowe, rozwój umiejętności zawodowych uczniów, promocja wyboru drogi zawodowej w procesie kreowania indywidualnej ścieżki kariery życiowej uczniów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-001/10

Wynik 6 z 36
× Pokaż produkty konkursowe
Zarządzanie i nadzór
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Ewaluacja końcowa projektu "Doskonały parktyk" -Raport

aut. Krystyna Wyroślak , 2012
Niniejszy raport końcowy przygotowano po zamknięciu etapu eksperckiego i tym samym całego projektu (kwiecień 2012r.). Z uwagi na to, treść dokumentu koncentruje się na analizie Pilotazowego wdrożenia programu "Doskonaly praktyk" kontynuje prowadzoną od początku realizacji projektu ocenę prac podejmowanych w ramach Upowszechniania rezultatów projektu oraz podsumowuje i zamyka caly proces ewaluacji przedsięwzięcia.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonały praktyk

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-039/10-00

Wynik 7 z 36
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Raport z badania wśród przedsiębiorstw metodą wywiadów telefonicznych CATI

aut. EFS , 2010
Badanie funkcjonowania systemu kształcenia zawodowego w Polsce. Głównym celem badania jest analiza przebiegu współpracy między przedsiębiorstwami a szkołami i centrami kształcenia praktycznego z perspektywy pracodawców, ze szczególnym uwzględnieniem barier i korzyści wynikających z tej współpracy, a także charakteru stosunków między firmami a szkołami i placówkami oraz opinii pracodawców o uczniach szkół zawodowych, ich przygotowaniu do pracy, umiejętnościach i kompetencjach. Szczegółowe cele badawcze wskazane przez Zamawiającego w opisie zamówienia zostały pogrupowane tematycznie i zaprezentowane w poszczególnych rozdziałach niniejszego raportu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Szkoła zawodowa szkołą pozytywnego wyboru

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: przygotowanie i upowszechnienie przed rokiem szkolnym 2012/2013 rozwiązań służących podnoszeniu jakości pracy i atrakcyjności szkół prowadzących kształcenie zawodowe, a docelowo – zwiększenie zainteresowania uczniów gimnazjów kontynuacją nauki w szkołach zawodowych.Oczekiwany efekt projektu to wzrost motywacji szkół zawodowych do poprawy jakości pracy, wzmocnienie współpracy szkół i placówek kształcenia zawodowego z pracodawcami, promocja najlepszych szkół prowadzących kształcenie zawodowe, rozwój umiejętności zawodowych uczniów, promocja wyboru drogi zawodowej w procesie kreowania indywidualnej ścieżki kariery życiowej uczniów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-001/10

Wynik 8 z 36
×
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Wiedza o społeczeństwie

Opis metodologii badawczej. Tworzenie kapitału ludzkiego z perspektywy gospodarstw domowych

aut. EFS , 2014
Kapitał ludzki jest jednym z czynników decydujących w coraz większym stopniu o potencjale rozwojowym gospodarki i społeczeństwa. Kapitał ten rozumiany jest zwykle jako wiedza, umiejętności, kompetencje oraz inne atrybuty ucieleśnione w osobach, które pozytywnie wpływają na tworzenie indywidualnego, społecznego i gospodarczego dobrobytu. Ujęcie rozwoju kapitału ludzkiego z perspektywy przebiegu życia umożliwia pozyskanie informacji o jego uwarunkowaniach cennych z punktu widzenia polityki przeciwdziałania niekorzystnym różnicom, będących źródłem nierówności społeczno-ekonomicznych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 9 z 36
×
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Przyroda

„Laboratorium myślenia” - raport z badania

aut. EFS , 2012
Celem badania „Laboratorium myślenia” jest diagnoza umiejętności absolwentów gimnazjum w zakresie przedmiotów przyrodniczych: biologii, chemii, fizyki i geografii w kontekście zmiany podstawy programowej. Badanie prowadzone jest przez 4 lata (2011-2014) i obejmuje ostatni rocznik gimnazjalistów kształconych według starej podstawy programowej oraz 3 roczniki nauczane według nowej podstawy. Duży nacisk położono na pomiar kluczowych umiejętności rozumowania w naukach przyrodniczych, jak wybór hipotez, planowanie eksperymentu, wyszukiwanie i krytyczna analiza informacji, wnioskowanie naukowe.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09