Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
391 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Bioindykatory - żywe papierki wskaźnikowe. Przykłady roślin i zwierząt będących bioindykatorami...

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
2556
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Autorski program zajęć wyrównawczych z geografii dla szkół ponadgimnazjalnych

aut. Grzegorz Komor , 2010
1 1
10695
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie meto...

aut. agnieszka szawara , 2011
1
4589
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Doskonalenie nauczycieli
/Doskonalenie nauczycieli

PODSTAWA PROGRAMOWA PROGRAMY NAUCZANIA I PODRĘCZNIKI do EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ.

aut. EFS , 2014
1
157
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Matematyka

Techniki pamięciowe dla nauczyciela

aut. Administrator Testowy , 2008
1
396
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Biologia

Co robią dżdżownice w glebie?

aut. waldemar krawiec , 2012
1
1104
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)

Bieszczadzkie zadumania… Zajęcia w galerii prac twórców bieszczadzkich „Synagoga” w Lesku.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
523
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Przyroda

Program zajęć wyrównawczych z przyrody dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej

aut. Grzegorz Komor , 2012
1
1169
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Nauczanie osób uzdolnionych - Dobre praktyki w Republice Czeskiej

aut. EFS , 2012
1
694
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 10 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Bioindykatory - żywe papierki wskaźnikowe. Przykłady roślin i zwierząt będących bioindykatorami środowiskowymi. Określanie stanu środowiska na podstawie obecności wybranych gatunków

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Cele ogólne zajęć: poznanie sposobów określania stopnia skażenia środowiska na podstawie obecności organizmów roślin i zwierząt, zapoznanie ze skalą porostową, zaznajomienie ze środowiskiem życia porostów oraz ich wrażliwością na zanieczyszczenie powietrza tlenkami siarki. Cele szczegółowe: umiejętność wskazania charakterystycznych cechy porostów, umiejętność rozpoznawania formy plechy porostowej, umiejętność wykorzystania bioindykatorów w terenowej ocenie stopnia zanieczyszczenia środowiska, umiejętność praktycznego zastosowania skali porostowej, rozumienie współzależności pomiędzy organizmem, a środowiskiem życia, umiejętność analizy wyników przeprowadzonych obserwacji terenowych, umiejętność pracy z kluczem do oznaczania porostów, umiejętność wyszukiwania gatunków wskaźnikowych w terenie w okolicy Okonka, umiejętność prezentacji wniosków.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 11 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Autorski program zajęć wyrównawczych z geografii dla szkół ponadgimnazjalnych

aut. Grzegorz Komor , 2010
Inspiracją do napisania programu zajęć pozalekcyjnych z geografii dla szkoły ponadgimnazjalnej była analiza egzaminu maturalnego z geografii przeprowadzonego w roku 2010 oraz 2009 i 2008 zawarta w Raporcie, analizach, badaniach i komentarzu opracowywanym przez Centralną Komisję Egzaminacyjną. Geografia jest najchętniej wybieranym przedmiotem maturalnym, około 40% uczniów w latach wcześniejszych i 22,5% w roku 2010 (w związku ze zmianą formy egzaminu maturalnego). Pomimo uszczegółowienia zakresu treści wyniki nie są zadowalające. Wielu też uczniów nie przystępuje lub nie wybiera przedmiotu dodatkowego na maturze z obawy o niski wynik. Program zajęć pozalekcyjnych opracowałam na podstawie analizy egzaminów maturalnych, własnego doświadczenia jako nauczyciel, egzaminator i doradca metodyczny. Każdy etap edukacyjny wymaga innego spojrzenia na realizację treści i wymagań stawianych uczniowi.
Program-geografia-lic...
skrypty GEOGRAFIA PON...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 12 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie metody Integracji Sensorycznej

aut. agnieszka szawara , 2011
Publikacja zawiera bazę scenariuszy do wykorzystania na zajęciach dydaktycznych, które zostały opracowane przez nauczycieli biorących udział w projekcie „Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów”. Scenariusze zostały przygotowane w oparciu o cztery nowoczesne metody pracy z uczniami: kinezjologię edukacyjną, integrację sensoryczną, terapię Montessori, stymulację polisensoryczną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 13 z 391
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Doskonalenie nauczycieli
/Doskonalenie nauczycieli

PODSTAWA PROGRAMOWA PROGRAMY NAUCZANIA I PODRĘCZNIKI do EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ.

aut. EFS , 2014
Zmiany planowane od roku szkolnego 2014/2015
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Projekt zrealizowano w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3, Poddziałanie 3.3.3 Okres realizacji projektu: 01.05.2012 - 31.08.2015 r. Celem głównym projektu było wsparcie nauczycieli w zakresie stosowanych metod pracy z uczniem zwiększających skuteczność realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego. Projekt zrealizowano w partnerstwie z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Numer umowy o dofinansowanie: 4

Wynik 14 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Matematyka

Techniki pamięciowe dla nauczyciela

aut. Administrator Testowy , 2008
Publikacja zawiera 29 kart, których zadaniem jest doskonalenie technik pamięciowych. Karty te są przeznaczone dla nauczyciela.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Pi i Sigma - edukacyjna szansa dla wychowanków domów dziecka

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-048/08-00

Wynik 15 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Biologia

Co robią dżdżownice w glebie?

aut. waldemar krawiec , 2012
Rola gleby i organizmów glebowych jest zazwyczaj niedoceniana. Warto jest uczniom przekazać, że ta cienka warstwa, która pełni kluczową rolę w utrzymaniu życia na Ziemi jest wypełniona organizmami żywymi. Organizmy te podnoszą jakość gleby i wpływają pozytywnie na jej cechy. Proponowane doświadczenie nawiązuje do wymagań ogólnych podstawy programowej: I. Znajomość różnorodności biologicznej i podstawowych procesów biologicznych; II. Znajomość metodyki badań biologicznych; a także do wymagań szczegółowych: III. Systematyka – zasady klasyfikacji, sposoby identyfikacji i przegląd różnorodności organizmów. Uczeń: 11) przedstawia znaczenie poznanych (…) zwierząt w środowisku i dla człowieka.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia uczniowska

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/09-00

Wynik 16 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)

Bieszczadzkie zadumania… Zajęcia w galerii prac twórców bieszczadzkich „Synagoga” w Lesku.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: Poznanie przez uczniów historii leskiej synagogi, a także dziedzin twórczości, które są w niej gromadzone. Ćwiczenia w określaniu cech charakterystycznych tworzywa poszczególnych dziedzin: malarstwo, rzeźba, sztuka użytkowa. Podział dzieł ze względu na tematykę i kompozycję. Kształtowanie poczucia związku z regionem. Zwrócenie uwagi na kreatywność twórców, oryginalność dzieł.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 17 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Przyroda

Program zajęć wyrównawczych z przyrody dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej

aut. Grzegorz Komor , 2012
Program został opracowany dla uczniów klas IV–VI szkoły podstawowej mającymi problemy w nauce przyrody, którzy wymagają dodatkowej pomocy i wsparcia ze strony nauczyciela. Powstały program ma na celu pomoc uczniom w zdobyciu podstawowej wiedzy i umiejętności przyrodniczych, pozwalających sprostać stawianym im wymaganiom. Program obejmuje treści nauczania zgodne z podstawą programową obowiązującą w kształceniu uczniów na drugim etapie kształcenia. Praca z uczniami polega głównie na powtarzaniu wiadomości i ćwiczeniu podstawowych umiejętności oraz stałym uzupełnianiem braków w wiedzy. Autorka proponuje różnorodne metody i formy pracy z uczniem w celu uzyskania przewidywanych osiągnięć na zakończenie zajęć.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 18 z 391
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Nauczanie osób uzdolnionych - Dobre praktyki w Republice Czeskiej

aut. EFS , 2012
Identyfikacja uczniów zdolnych wymaga wnikliwości i namysłu różnych osób (nauczycieli, rodziców, psychologów i innych specjalistów) w tym przyjęcie przez nauczyciela szerokiej definicji zdolności i uzdolnień oraz określonej teorii - koncepcji zdolności np. Gardnera, Piageta, Renzulliego czy Feldmana. Dobra znajomość ucznia – oparta na spojrzeniu teoretycznym (wiedza) i odniesieniu praktycznym (diagnoza – indywidualna praca) - pozwala właściwie wspierać ucznia zdolnego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10