Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
7 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Wiedza o społeczeństwie

Ojcowie Założyciele Unii Europejskiej – Robert Schuman

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
530
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Godzina wychowawcza

Kwestionariusz radzenia sobie w sytuacjach trudnych dla klas licealnych (wersja dla dziewcząt i...

aut. Administrator Testowy , 2011
3 1
14594
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Wychowanie do życia w rodzinie

Opis rodziny

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
664
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Wiedza o społeczeństwie

Myślę jak obywatel. Mam wpływ na to, co się dzieje wokół mnie.

aut. EFS , 2012
1
239
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Godzina wychowawcza

Jak pokochać swoje i cudze ułomności?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
1997
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Godzina wychowawcza

"Niezbędnik" Materiały metodyczne na "zieloną szkołę" dla doradców zawodowych

aut. Administrator Testowy , 2011
1
10117
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Godzina wychowawcza

Każde dziecko jest zdolne

aut. Administrator Testowy , 2009
1
3788
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Wiedza o społeczeństwie

Ojcowie Założyciele Unii Europejskiej – Robert Schuman

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: Zapoznanie uczniów z historią integracji europejskiej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 2 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Godzina wychowawcza

Kwestionariusz radzenia sobie w sytuacjach trudnych dla klas licealnych (wersja dla dziewcząt i dla chłopców)

aut. Administrator Testowy , 2011
Kwestionariusz RSNZ przeznaczony jest do badania strategii radzenia sobie w sytuacjach trudnych społecznie używanych przez młodzież w okresie ponadgimnazjalnym. Czas badania nie jest określony. Dotychczasowe doświadczenia wskazują, że powinno trwać ono poniżej 45 minut. Kwestionariusz KRSST zawiera instrukcję podaną na arkuszu testowym, z którą badany zapoznaje się przed przystąpieniem do wypełnienia testu. W instrukcji zamieszczono niezbędne wyjaśnienia dotyczące metody, opisano sposób, w jaki należy udzielać odpowiedzi. Oprócz instrukcji kwestionariusz KRST składa się z opisu 38 sytuacji trudnych społecznie. W aneksie 1 zamieszczono wersję kwestionariusza dla chłopców. W wersji dla dziewcząt zmieniono formę zwrotu do osoby badanej uwzględniając płeć.
Kwestionariusz radzen...
Kwestionariusz radzen...
Klucz doKRSST dla kla...
Podręcznik do KRSST d...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 3 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Wychowanie do życia w rodzinie

Opis rodziny

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu lingwistycznym. Cele komunikacyjne zajęć: opis rodziny, rozwijanie sprawności mówienia w języku niemieckim. Cele operacyjne: uczeń zapamiętuje podstawowe słownictwo z lekcji; rozumie niezbyt skomplikowane wypowiedzi nt: zawodu, wieku, hobby; potrafi zdobyć informacje od kolegów nt ich rodziny.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 4 z 7
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Wiedza o społeczeństwie

Myślę jak obywatel. Mam wpływ na to, co się dzieje wokół mnie.

aut. EFS , 2012
Cele Poradnika: Nauczyciel: otrzymuje wartościową wiedzę na temat zdolności uczniów, rozbudza swoją ciekawość poznawczą w zakresie stosowania różnorodnych strategii dydaktycznych, wdraża je i sprawdza; jak działają, jak odebrali je uczniowie i jak się czuje sam w roli eksperymentatora oraz umacnia twórcze podejście do treści przedmiotowych tak, aby uczeń mógł powiedzieć: Czułem, że przekroczyłem samego siebie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 5 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Godzina wychowawcza

Jak pokochać swoje i cudze ułomności?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: uczeń szuka informacji w tekście i posługuje się nimi dla argumentowania swojego zdania, rozpoznawanie i nazywanie uczuć, opis stanu psychicznego człowieka, wyrażanie opinii i sądów, formułowanie problemów, wyszukiwanie określeń nacechowanych emocjonalnie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 6 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Godzina wychowawcza

"Niezbędnik" Materiały metodyczne na "zieloną szkołę" dla doradców zawodowych

aut. Administrator Testowy , 2011
Terminu „zielona szkoła” nie trzeba tłumaczyć. Wyjazdy poza mury szkolne stały się już tradycją w wielu szkołach. Coraz częściej wyjeżdżają klasy nie tylko z miast zagrożonych ekologicznie, ale również z mniejszych miejscowości. Są to zazwyczaj wyjazdy rekreacyjne. W niniejszym opracowaniu przedstawiamy pomysł na zorganizowanie wyjazdu na „zieloną szkołę” dla uczniów na wszystkich etapach edukacyjnych (klasy I-III, IV-VI, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalne).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 7 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Godzina wychowawcza

Każde dziecko jest zdolne

aut. Administrator Testowy , 2009
Praca ta, to próba zainspirowania nauczycieli i rodziców do innego spojrzenia na dziecko i jego możliwości oraz szanse edukacyjne. Młodszy wiek szkolny, to etap bardzo intensywnych zmian u dzieci w zakresie sfery poznawczej, emocjonalnej, społecznej. Dziecko rozpoczynające naukę w szkole nie jest jeszcze ukształtowanym uczniem, ale posiada już pewne umiejętności i dużą wiedzę. Ma ogromny zapał do pracy. Każde dziecko to istota unikalna i niepowtarzalna pod każdym względem, mająca własne cele, zainteresowania i potrzeby. To co my – dorośli nazywamy nauką, dla dzieci jest fascynującą zabawą. Rolą dorosłego jest stać się przewodnikiem dziecka i partnerem w zabawie oraz zadbać o to, aby nauka była radosną przygodą, a nie uciążliwym obowiązkiem. Każdego dnia dzieci z zapałem zdobywają tysiące informacji, wykonują mnóstwo różnorodnych czynności.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-082/08-00