Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
15 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Człowiek – to brzmi dumnie!

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
1043
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Planujemy pracę projektową wokół hasła film

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
152
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Jestem młodzieżowym liderem – rozumiem i stosuję body language.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
127
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Kim był Mirosław Feric? Redagujemy biogram postaci.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
4595
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

l ja mogę nakręcić film

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
132
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Marzenia podobne, a jednak inne

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
291
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 10 z 15
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Człowiek – to brzmi dumnie!

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: Uczeń rozumie znaczenie terminów: starożytność, kultura antyczna, geniusz; wymienia największe osiągnięcia starożytności w zakresie nauki i sztuki; omawia wpływ wybranych wynalazków i odkryć na jakość życia; wyszukuje w internecie informacje na temat wybitnych postaci i osiągnięć ludzkości; przygotowuje kurs prezentujący wybrane zagadnienia związane z potęgą ludzkiego umysłu; doskonali technikę edycji kursów na platformie supermemo.net.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 11 z 15
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Planujemy pracę projektową wokół hasła film

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: zapoznanie z tematyką projektów, dokonywanie samodzielnych wyborów, zaznajomienie z zasadami prawa autorskiego, ćwiczenia poprawności zapisu adresu bibliograficznego, dokonanie diagnozy potrzeb uczniowskich.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 12 z 15
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Jestem młodzieżowym liderem – rozumiem i stosuję body language.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: Uczeń potrafi poprawnie odczytywać komunikaty niewerbalne i świadomie wykorzystywać mowę ciała. Uczeń pogłębia relacje z innymi i formułuje swoje oczekiwania. Uczeń umiejętnie korzysta z zasobów internetowych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 13 z 15
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Kim był Mirosław Feric? Redagujemy biogram postaci.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: Integracja zespołu, wykorzystanie zasobów internetowych, redagowanie biogramu M. Ferica – lotnika dywizjonu 303, ostrowianina, tworzenie plików –galeria zdjęć, opracowywanie mapy miejsc pamięci.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 14 z 15
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

l ja mogę nakręcić film

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: zapoznanie z możliwościami kamery i aparatu fotograficznego, nakręcanie mini filmików reklamujących kursy na platformie, dokonywanie samooceny.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 15 z 15
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Marzenia podobne, a jednak inne

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: uczeń wyszukuje i interpretuje teksty kultury, uwzględniając intencje nadawcy, potrafi umieścić obraz we własnym kursie, analizuje i porównuje informacje zawarte w tekście filozoficznym i obrazie, określa intencje autorów różnych tekstów kultury, dostrzega wartości w nie wpisane, tworzy kurs o charakterze perswazyjnym, posługując się formą nakazu i zakazu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00