Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
132 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Doskonalenie nauczycieli
/Doskonalenie nauczycieli

Dziecko sześcioletnie w pierwszej klasie

aut. EFS , 2014
1
62
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Doskonalenie nauczycieli
/Doskonalenie nauczycieli

KSZTAŁCENIE KONTEKSTUALNE W ZARZĄDZANIU I NAUCZANIU W EUROPIE. JAK ZAMIENIĆ SZKOŁĘ W ŚRODOWISKO...

aut. EFS , 2011
1
71
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Doskonalenie nauczycieli

Jak odpowiadać na specjalne potrzeby edukacyjne i jak rozwijać zdolności uczniów podwójnie wyją...

aut. EFS , 2013
1
77
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Doskonalenie nauczycieli
/Doskonalenie nauczycieli

Na czym budować zaufanie do edukacji?

aut. EFS , 2011
1
81
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Twórczy nauczyciel zdolnego ucznia

aut. EFS , 2014
1
81
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Doskonalenie nauczycieli
/Doskonalenie nauczycieli

NEURODYDAKTYKA ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM DZIECKA MŁODSZEGO

aut. EFS , 2014
1
81
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Tworzenie lokalnej spójności edukacyjnej

aut. EFS , 2014
1
82
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Szkoła jako organizacja ucząca się – rola zewnętrznego wsparcia. Materiały szkoleniowe.

aut. EFS , 2012
1
83
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Promocja i budowanie wizerunku szkoły (n-le)

aut. EFS , 2014
1
83
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 132
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Doskonalenie nauczycieli
/Doskonalenie nauczycieli

Dziecko sześcioletnie w pierwszej klasie

aut. EFS , 2014
Sześciolatek w szkole - strona internetowa Strona przeznaczona dla: rodziców dzieci, które rozpoczynają naukę w I klasie szkoły podstawowej (aktualności, rady i opinie ekspertów, podstawy prawne, w innych krajach, pytania i odpowiedzi, zadaj pytanie) nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej (aktualności, pakiet do pracy zespołowej, współpraca szkół i placówek, programy nauczania, proces dydaktyczno-wychowawczy, diagnoza)
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Projekt zrealizowano w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3, Poddziałanie 3.3.3 Okres realizacji projektu: 01.05.2012 - 31.08.2015 r. Celem głównym projektu było wsparcie nauczycieli w zakresie stosowanych metod pracy z uczniem zwiększających skuteczność realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego. Projekt zrealizowano w partnerstwie z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Numer umowy o dofinansowanie: 4

Wynik 2 z 132
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Doskonalenie nauczycieli
/Doskonalenie nauczycieli

KSZTAŁCENIE KONTEKSTUALNE W ZARZĄDZANIU I NAUCZANIU W EUROPIE. JAK ZAMIENIĆ SZKOŁĘ W ŚRODOWISKO KSZTAŁCENIA DLA NAUCZYCIELI

aut. EFS , 2011
Głównym zajęciem nauczycieli było zawsze uczenie, przy czym w swojej pracy koncentrowali się oni przede wszystkim na procesie uczenia się swoich uczniów. Świadomość konieczności samokształcenia pojawiła się później. Przedmiotem naszego zainteresowania w ramach projektu Contextual Learning in Management and Teaching (CLIMATE) jest właśnie proces uczenia się nauczycieli.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nadzór pedagogiczny

Strona www projektu: http://www.nadzorpedagogiczny.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu jest podniesienie jakości systemu oświaty poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły stanowiącego wsparcie w rozwoju szkół i placówek oraz dostarczanie informacji o systemie oświaty ułatwiających prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. Fundamentalnym założeniem nowego modelu nadzoru pedagogicznego wprowadzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego jest wzmocnienie systemu nadzoru pedagogicznego z ukierunkowaniem jego sprawowania na dokonywanie analizy i oceny jakości działalności edukacyjnej szkół i placówek. Podstawą nowych rozwiązań jest rozgraniczenie trzech form (zadań) nadzorczych organów sprawujących nadzór pedagogiczny, w tym kuratorów oświaty. Trzy formy nadzoru to: 1.ewaluacja działalności edukacyjnej szkół i placówek, 2.kontrola przestrzegania przez szkoły i placówki przepisów prawa. 3.wspomaganie pracy szkół i placówek oraz nauczania

Numer umowy o dofinansowanie: 03.01.02-00-001/11

Wynik 3 z 132
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Doskonalenie nauczycieli

Jak odpowiadać na specjalne potrzeby edukacyjne i jak rozwijać zdolności uczniów podwójnie wyjątkowych?

aut. EFS , 2013
Każde dziecko jest zdolne i ma talent, który może wyraźnie się nie ujawniać, ale w sprzyjających warunkach edukacyjnych rozbłyśnie. Zdolnościami nazywamy takie różnice indywidualne, które sprawiają, że przy jednakowej motywacji i uprzednim przygotowaniu poszczególni ludzie osiągają w porównywalnych warunkach zewnętrznych niejednakowe rezultaty w uczeniu się i działaniu
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 4 z 132
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Doskonalenie nauczycieli
/Doskonalenie nauczycieli

Na czym budować zaufanie do edukacji?

aut. EFS , 2011
Zaufanie pokoleń Polaków do edukacji opierało się głównie na 3 podstawach: 1. zaufaniu do nauczyciela 2. szacunku dla wiedzy jako prawdy naukowej 3 docenianiu roli edukacji dla przetrwania i tożsamości narodu. Rozważmy, czy podstawy te są trwałe i czy wciąż są zasadne.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nadzór pedagogiczny

Strona www projektu: http://www.nadzorpedagogiczny.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu jest podniesienie jakości systemu oświaty poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły stanowiącego wsparcie w rozwoju szkół i placówek oraz dostarczanie informacji o systemie oświaty ułatwiających prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. Fundamentalnym założeniem nowego modelu nadzoru pedagogicznego wprowadzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego jest wzmocnienie systemu nadzoru pedagogicznego z ukierunkowaniem jego sprawowania na dokonywanie analizy i oceny jakości działalności edukacyjnej szkół i placówek. Podstawą nowych rozwiązań jest rozgraniczenie trzech form (zadań) nadzorczych organów sprawujących nadzór pedagogiczny, w tym kuratorów oświaty. Trzy formy nadzoru to: 1.ewaluacja działalności edukacyjnej szkół i placówek, 2.kontrola przestrzegania przez szkoły i placówki przepisów prawa. 3.wspomaganie pracy szkół i placówek oraz nauczania

Numer umowy o dofinansowanie: 03.01.02-00-001/11

Wynik 5 z 132
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Twórczy nauczyciel zdolnego ucznia

aut. EFS , 2014
Jakiś czas temu jeden z redaktorów czasopisma dla kadry kierowniczej szkół zadał mi pytanie: czy ludziom kreatywność jest potrzebna? Wydaje mi się, iż to pytanie można porównać do pytania: czy ludziom potrzebny jest tlen? Albo czy potrzebne jest światło słoneczne? Bo odpowiedź jest równie oczywista, choć spieszę dodać, że nie tak oczywista w naszym pięknym kraju nad Wisłą. Za chwilę to uzasadnię. A zatem odpowiadając na to pytanie – tak, ludziom – dzieciom, młodzieży, dorosłym, jak również rolnikom, robotnikom czy menadżerom banku – kreatywność jest potrzebna jak tlen czy światło słoneczne. Bo w przeciwnym razie nie będą, podobnie jak rośliny, rozwijać się i wzrastać.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 6 z 132
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Doskonalenie nauczycieli
/Doskonalenie nauczycieli

NEURODYDAKTYKA ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM DZIECKA MŁODSZEGO

aut. EFS , 2014
Prezentacja - Marek Kaczmarzyk, Pracowania Dydaktyki Biologii Uniwersytet Śląski
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Projekt zrealizowano w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3, Poddziałanie 3.3.3 Okres realizacji projektu: 01.05.2012 - 31.08.2015 r. Celem głównym projektu było wsparcie nauczycieli w zakresie stosowanych metod pracy z uczniem zwiększających skuteczność realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego. Projekt zrealizowano w partnerstwie z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Numer umowy o dofinansowanie: 4

Wynik 7 z 132
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Tworzenie lokalnej spójności edukacyjnej

aut. EFS , 2014
Spotkanie "Budowanie lokalnej polityki oświatowej w kontekście kompleksowego wspomagania szkół". 19-20 sierpnia 2014 organizowane w ramach projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół".
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 8 z 132
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Szkoła jako organizacja ucząca się – rola zewnętrznego wsparcia. Materiały szkoleniowe.

aut. EFS , 2012
Współcześnie, jak nigdy wcześniej, w środowisku oświatowym dokonują się nieustanne zmiany. I nie chodzi bynajmniej o te, które są wpisane w cykl dojrzewania każdego człowieka. Z tymi ewolucyjnie się oswoiliśmy, oczekujemy ich i radzimy sobie w sposób naturalny. Inaczej się ma jednak sprawa ze zmianami, które są nam nadane, narzucone, niechciane lub co najmniej wzbudzające sporo stresu. Mowa o zmianach będących efektem zmiany polityki oświatowej, wymagań rynku pracy czy też zmian pokoleniowych i związanych z tym odmiennymi wymaganiami dydaktycznymi. Paradoksalnie jednak zmiany sytuacyjne zachodzące w miejscu pracy są często znacznie łatwiejsze do przyjęcia przez pracowników i menedżerów niż towarzyszące im transformacje psychologiczne.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 9 z 132
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Promocja i budowanie wizerunku szkoły (n-le)

aut. EFS , 2014
Propozycja planu działania sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10