Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
23 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Mój przedmiot matematyka

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
34
133164
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Matematyka

Metody nauczania stosowane w kształtowaniu kompetencji kluczowych - matematyka - podręcznik met...

aut. Administrator Testowy , 2009
1
32187
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla klasy I-III gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2012
1
24250
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas IV-VI szkoły podstawowej

aut. Grzegorz Komor , 2012
1
22798
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla klasy I-III liceum i technikum

aut. Grzegorz Komor , 2012
1
9184
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas I-III liceum

aut. Grzegorz Komor , 2010
1
8612
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Podstawy przedsiębiorczości 4

Zbiór gotowych tematów do zajęć pozalekcyjnych prowadzonych metodą projektową w zakresie rozwij...

aut. Piotr Wegner , 2010
1
8456
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki w klasach I-III Gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2010
2
8157
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Biwak Matematyczny

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
3 1
7613
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 23
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Mój przedmiot matematyka

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
Zbiór „Mój przedmiot matematyka” jest zestawem 130 scenariuszy, które mogą być wykorzystywane przez nauczycieli, zarówno na typowych zajęciach lekcyjnych, jak też w ramach dodatkowych zajęć poszerzających wiedzę uczniów, np. koła zainteresowań. Scenariusze wymagają zastosowania komputerów z dostępem do Internetu. Takie wyposażenie pozwoli na wykorzystanie środków dydaktycznych przewidzianych w projekcie „Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy” takich jak moduły e-learningowe, gry dydaktyczne, poradniki. Scenariusze mogą być realizowane na zajęciach lekcyjnych jako całość lub nauczyciel dokonuje wyboru określonych materiałów zgodnie z zaplanowanymi przez siebie tematami – zwiększa to elastyczność stosowania pakietu. Szczególnym elementem zbioru są scenariusze zajęć interdyscyplinarnych, prowadzonych metodą projektu.
Algebra.pdf
Mój przedmiot matemat...
Funkcja kwadratowa sc...
Ciągi liczbowe.pdf
Funkcje scenariusz nr...
Funkcje.pdf
Geometria analityczna...
Geometria analityczna...
Geometria analityczna...
Geometria scenariusz ...
Geometria.pdf
Liczby rzeczywiste - ...
Liczby rzeczywiste nr...
Liczby rzeczywiste nr...
Liczby rzeczywiste sc...
Liczby rzeczywiste.pdf
Planimetria i stereom...
Planimetria i stereom...
Powtórzenie.pdf
Rachunek prawdopodobi...
Rachunek prawdopodobi...
Równania i nierównośc...
Statystyka scenariusz...
Statystyka.pdf
Trygonometria scenari...
Trygonometria.pdf
Wielomiany.pdf
Wyrażenia algebraiczn...
Wyrażenia algebraiczn...
Wyrażenia algebraiczn...
Wyrażenia wymierne.pdf
Zbiór scenariuszy - M...
Zdania i zbiory.pdf
Mój przedmiot matemat...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-071/10-00

Wynik 2 z 23
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Matematyka

Metody nauczania stosowane w kształtowaniu kompetencji kluczowych - matematyka - podręcznik metodyki operacyjnej

aut. Administrator Testowy , 2009
Poniższa publikacja zwraca uwagę na kompetencje kluczowe zgodnie z tendencjami kształcenia we wszystkich krajach Unii Europejskiej. W opisie metod podane są ogólne zagadnienia dotyczące ich kształtowania. Dotyczą one, zarówno umiejętności, wiedzy i postaw w zakresie matematyki, jak również innych kompetencji kluczowych, które są kształtowane w trakcie pracy z uczniami. Podręcznik dostarcza wielu propozycji metod pozwalających aktywizować ucznia w trakcie procesu dydaktycznego. W przestawianych opisach metod pozostawiono wolne punkty, stwarzając nauczycielom możliwość uzupełnienia charakteryzowanych obszarów o własne doświadczenia wynikające z refleksyjnego i kreatywnego planowania i realizowania procesu dydaktycznego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00

Wynik 3 z 23
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla klasy I-III gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2012
Prezentowany program zajęć wyrównawczych przeznaczony jest do nauczania matematyki dla uczniów mających trudności w nauce na etapie gimnazjum. Celem realizacji programu jest poprawa wyników nauczania (wyposażenie ucznia w wiedzę i wykształcenie umiejętności umożliwiających mu kontynuowanie nauki w klasach programowo wyższych lub ukończenia szkoły oraz podjęcia dalszego kształcenia zgodnie z zainteresowaniami. Opracowany program zawiera szczegółowy rozkład materiału oraz załączniki w postaci przykładowych kart pracy, sprawdzianów kontrolnych i propozycje ich oceny. Dzięki temu każdy nauczyciel korzystający z tego programu ma wytyczony cel każdej lekcji.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 4 z 23
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas IV-VI szkoły podstawowej

aut. Grzegorz Komor , 2012
Celem głównym programu jest wyrównanie różnic edukacyjnych uczniów z klas IV–VI w zakresie umiejętności matematycznych, a w szczególności: ćwiczenie sprawności rachunkowej, wykorzystanie i tworzenie informacji, modelowanie matematyczne, rozumowanie i tworzenie strategii. Program zawiera również cele szczegółowe, procedury ich osiągania, treści nauczania oraz przewidywane osiągnięcia uczniów na koniec poszczególnych klas.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 5 z 23
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla klasy I-III liceum i technikum

aut. Grzegorz Komor , 2012
Prezentowany program zajęć wyrównawczych powstał w oparciu o nową Podstawę Programową kształcenia ogólnego z dnia 23 grudnia 2008 r. i przeznaczony jest do nauczania matematyki na zajęciach wyrównawczych dla uczniów mających trudności w nauce. Opracowany został na podstawie programu Oficyny Wydawniczej Krzysztof Pazdro z 2012 roku. Program ten jest najczęściej wybierany przez nauczycieli matematyki pracujących w liceach i technikach. Celem realizacji programu jest poprawa wyników nauczania (wyposażenie ucznia w wiedzę i wykształcenie umiejętności umożliwiających mu kontynuowanie nauki w klasach programowo wyższych lub ukończenia szkoły oraz podjęcia dalszego kształcenia zgodnie z zainteresowaniami. Opracowany program zawiera szczegółowy rozkład materiału oraz załączniki w postaci sprawdzianów kontrolnych i propozycje ich oceny. Dzięki temu każdy nauczyciel korzystający z tego programu ma wytyczony cel każdej lekcji.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 6 z 23
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas I-III liceum

aut. Grzegorz Komor , 2010
Poniższy program zajęć wyrównawczych jest zgodny z obowiązującą w liceum Podstawą programową kształcenia ogólnego oraz założeniami standardów wymagań maturalnych. Adresatami programu są nauczyciele pracujący z młodzieżą osiągającą niski poziom wyników nauczania z matematyki. Program został skonstruowany tak, aby pozostawić nauczycielowi dowolność w planowaniu pracy w poszczególnych klasach. W klasie pierwszej można w dużej mierze powtarzać i wyrównywać wiadomości uczniów, którzy przyszli z różnych szkół, natomiast w klasie trzeciej więcej czasu można poświęcić na powtarzanie i utrwalanie materiału przed egzaminem maturalnym. Program zakłada elastyczność w zakresie doboru treści i metod pracy w zależności od możliwości percepcyjnych i poziomu intelektualnego uczniów, a także potrzeb wynikających z bieżącej analizy postępów w nauce.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 7 z 23
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Podstawy przedsiębiorczości 4

Zbiór gotowych tematów do zajęć pozalekcyjnych prowadzonych metodą projektową w zakresie rozwijania kompetencji matematyczno-przyrodniczych i przedsiębiorczości opracowanych na potrzeby realizacji projektu „Rozwój przez kompetencje”

aut. Piotr Wegner , 2010
Publikacja zawiera zbiór konspektów (około 130 różnorodnych tematów) wykorzystywanych przez nauczycieli biorących udział w projekcie „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE”. Umożliwiają one realizację zajęć opartych o metodę projektu, polegającą na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania na podstawie wcześniej ustalonych założeń.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Rozwój przez kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-155/09-00

Wynik 8 z 23
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki w klasach I-III Gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2010
Program opracowany został zgodnie z Podstawą programową kształcenia ogólnego z dnia 23 grudnia 2008r. obowiązującą w roku szkolnym 2010/2011 w klasach I i II oraz Podstawą programową matematyki z dnia 23 sierpnia 2007 r. obowiązującą tylko w klasie III gimnazjum. Oparty został na programie nauczania „Matematyka wokół nas - Gimnazjum”. W realizacji programu pomocne będą podręczniki do nauczania matematyki w poszczególnych klasach gimnazjum (wydawnictwa WSiP) „Matematyka wokół nas” wraz z płytą CD-ROM, Karty pracy ucznia, Zbiór zadań i testów oraz Arkusze powtórzeniowe i egzaminacyjne, Dopuszczalne jest również wykorzystanie innych materiałów (podręczników, zbiorów zadań) dobranych przez nauczyciela przy uwzględnieniu poziomu wiedzy i umiejętności uczniów.
Program zajęć wyrówna...
Skrypt matematyka gim...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 9 z 23
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Biwak Matematyczny

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
Idea "Biwaku Matematycznego" wynika w prostej linii z problemów zaobserwowanych w toku praktyki pedagogicznej przez doświadczonych nauczycieli szkoły zawodowej i jest związana z organizacją integracyjnego wyjazdu dla klas pierwszych szkoły ponadgimnazjalnej w pierwszych tygodniach nauki w szkole. Podstawą zajęć w czasie biwaku jest zbiór materiałów, które można wykorzystać realizując tego typu wyjazdy, bądź w czasie pracy w typowych warunkach szkolnych. Scenariusze obejmują w sumie 30 godzin dydaktycznych zajęć, których celem było zachęcenie młodzieży do nauki matematyki oraz przeprowadzenie wstępnej analizy zainteresowań uczniów. Do przetestowania poziomu wiedzy po gimnazjum zostały wykorzystane testy diagnozujące. Materiały zostały przygotowane i przetestowane przez zespół doświadczonych nauczycieli matematyki szkół ponadgimnazjalnych oraz nauczycieli akademickich z Politechniki Białostockiej.
Zamień stronami żabki...
Biwak Matematyczny.pdf
Złota liczba - załącz...
Zagadki matematyczne ...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-071/10-00