Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
44 Wyników
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Dziennik praktyk

aut. Dorota Łęczycka , 2012
1
392
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Przewodnik praktyk w ramach projektu Doskonalenie "Chlebem Powszednim" Nauczyciela Zawodu

aut. Mirosław Łęczycki , 2012
1
3235
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie metod...

aut. agnieszka szawara , 2011
1
2917
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie meto...

aut. agnieszka szawara , 2011
1
4591
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 4
/Inne

Narzędzia monitorowania podstawy programowej

aut. EFS , 2014
2
830
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Warsztaty ekologiczne

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
4
7924
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum
/Inne

Skala Postaw Twórczych i Odtwórczych dla gimnazjum

aut. Administrator Testowy , 2011
3
1261
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Program praktyk zawodowych realizowanych dla nauczycieli i instruktorów kształcących w zawodzie...

aut. Małgorzata Rogoża , 2012
3
15594
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Program realizacji i oceniania zajęć praktyczno-badawczych do klasy V i VI szkoły podstawowej

aut. Katarzyna Hanusik , 2013
1
300
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 44
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Dziennik praktyk

aut. Dorota Łęczycka , 2012
Dziennik praktyk powstały w trakcie realizacji projektu „Czas na nas - praktyki dla nauczycieli i instruktorów praktycznej nauki zawodu” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Czas na nas – praktyki dla nauczycieli i instruktorów praktycznej nauki zawodu

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-127/11-00

Wynik 2 z 44
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Przewodnik praktyk w ramach projektu Doskonalenie "Chlebem Powszednim" Nauczyciela Zawodu

aut. Mirosław Łęczycki , 2012
Przewodnik po praktykach powstał podczas Konferencji otwierającej Projekt Doskonalenie "Chlebem Powszednim" Nauczyciela Zawodu. Powyższa publikacja zawiera program praktyk wraz z szczegółowym opisem każdego dnia praktyk, instrukcje merytoryczne nie tylko dla Uczestników i Uczestniczek, ale również dla Opiekunów i Opiekunów praktyk. Można w nim znaleźć opis urządzeń m. in. różnego rodzaju pieców czy silosów stosowanych w branży piekarsko-cukierniczej, opis produktów i półproduktów produkowanych i wykorzystywanych w piekarniach i cukierniach, instrukcje Gender, a także najważniejsze informacje na temat Projektu. Integralną częścią Przewodnika jest Dziennik praktyk wraz z instrukcją wypełniania.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie "chlebem powszednim" nauczyciela zawodu

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-073/11-00

Wynik 3 z 44
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie metody stymulacji polisensorycznej

aut. agnieszka szawara , 2011
Publikacja zawiera bazę scenariuszy przeznaczonych na zajęcia dydaktyczne, które zostały opracowane przez nauczycieli biorących udział w projekcie „Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów”. Scenariusze zostały przygotowane w oparciu o cztery nowoczesne metody pracy z uczniami: kinezjologię edukacyjną, integrację sensoryczną, terapię Montessori, stymulację polisensoryczną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 4 z 44
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie metody Integracji Sensorycznej

aut. agnieszka szawara , 2011
Publikacja zawiera bazę scenariuszy do wykorzystania na zajęciach dydaktycznych, które zostały opracowane przez nauczycieli biorących udział w projekcie „Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów”. Scenariusze zostały przygotowane w oparciu o cztery nowoczesne metody pracy z uczniami: kinezjologię edukacyjną, integrację sensoryczną, terapię Montessori, stymulację polisensoryczną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 5 z 44
×
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 4
/Inne

Narzędzia monitorowania podstawy programowej

aut. EFS , 2014
Zasady tworzenia narzędzi monitorowania • Punktem wyjścia do prawidłowego przeprowadzenia monitorowania musi być wyraźnie określony cel badania. monitorowanie ma tylko wtedy sens, gdy wszyscy jego uczestnicy mają świadomość użyteczności monitorowania. • Prawidłowo skonstruowane narzędzie monitorowania(arkusz monitorowania) zawiera: cele badania, pytania kluczowe, min. 3 pytania kwestionariuszowe do każdego pytania kluczowego (pytania inne niż otwarte, z propozycją kafeterii odpowiedzi) oraz badane zależności odnoszące się do postawionych pytań.
artykuł
inne
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Projekt zrealizowano w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3, Poddziałanie 3.3.3 Okres realizacji projektu: 01.05.2012 - 31.08.2015 r. Celem głównym projektu było wsparcie nauczycieli w zakresie stosowanych metod pracy z uczniem zwiększających skuteczność realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego. Projekt zrealizowano w partnerstwie z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Numer umowy o dofinansowanie: 4

Wynik 6 z 44
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Warsztaty ekologiczne

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
„Warsztaty ekologiczne” stanowią zestaw interdyscyplinarnych zajęć, których celem jest kształtowanie świadomości społecznej młodzieży i wykształcenie postaw przedsiębiorczych ukierunkowanych na ekologię. Dotychczasowa praktyka szkolna wskazuje na brak tego typu zajęć, zwłaszcza połączonych z edukacją w terenie. Uczniowie mają szansę obserwacji zjawisk zachodzących w obszarach zagrożonych ekologicznie, zapoznają się też z metodami przeciwdziałania degradacji środowiska, są zachęcani do podejmowania własnych działań związanych z ochroną przyrody. Ważnym aspektem zajęć są elementy przedsiębiorczości, które pozwalają na zainteresowanie uczniów podejmowaniem własnej działalności gospodarczej w kierunkach agroturystycznym oraz w kierunku wykorzystania alternatywnych źródeł energii.
Warsztaty ekologiczne...
Scenariusz nr 18-1.pdf
Scenariusz nr 18.pdf
Scenariusz nr 14.pdf
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-071/10-00

Wynik 7 z 44
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum
/Inne

Skala Postaw Twórczych i Odtwórczych dla gimnazjum

aut. Administrator Testowy , 2011
W fazie wstępnej konstruowania Kwestionariusza postaw twórczych vs. odtwórczych dokonano konceptualizacji cech badanych zmiennych – to jest postawy twórczej i odtwórczej. Skonstruowane narzędzie odnosi się w warstwie teoretycznej do pojęcia postawy twórczej vs. odtwórczej i przeznaczone jest dla uczniów gimnazjów. Postawa ta określana jest przez trzy komponenty: poznawczy, emocjonalny i behawioralny; oraz stanowi zbiór określonych cech charakteryzujących osobowość twórczą i odtwórczą. Określono tutaj sens teoretyczny postawy – ze wskazaniem na występowanie trzech komponentów - tzw. trójkomponentność postaw. Na podstawie analiz teoretycznych – analizy kreatywności w literaturze przedmiotu i prowadzonych wcześniej badaniach na ten temat - dokonano wyboru odpowiednich pojęć, za pomocą których można było przedstawić odpowiednie sądy – twierdzenia. Ostatecznie skonstruowano 30 twierdzeń, które znalazły się w ostatecznej wersji narzędzia.
Test Skala Postaw Twó...
Klucz do testu SPTO d...
Podręcznik do testu S...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 8 z 44
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Program praktyk zawodowych realizowanych dla nauczycieli i instruktorów kształcących w zawodzie technika organizacji reklamy

aut. Małgorzata Rogoża , 2012
Szkolenie na stanowisku pracy staje się ważną częścią edukacji uczniów poza szkołą. Odbywając praktyki w przedsiębiorstwach, uczniowie bezpośrednio zdobywają doświadczenie w posługiwaniu się urządzeniami technicznymi, wykonują zadania na stanowisku pracy i uzyskują różne kompetencje (obsługa sprzętu, organizacja pracy, współpraca z innymi, itd.), które trudno osiągnąć gdziekolwiek indziej niż na praktykach na rzeczywistym stanowisku pracy. A zatem dobre zaplanowanie i koordynacja programów praktyk zawodowych ze strony dyrekcji szkoły i przedsiębiorstwa mają podstawowe znaczenie. Aby praktyki zawodowe spełniały swoje zadanie, nauczyciele, którzy są zaangażowani w ich organizację i prowadzenie muszą być do tej roli dobrze przygotowani.
Dziennik praktyk - Op...
Dziennik praktyk - Uc...
Program praktyk - Tec...
Oceń produkt

Nazwa projektu: HANDEL I REKLAMA W PRAKTYCE - pilotażowy program doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego poprzez praktyki w przedsiębiorstwach

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-045/11-00

Wynik 9 z 44
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Program realizacji i oceniania zajęć praktyczno-badawczych do klasy V i VI szkoły podstawowej

aut. Katarzyna Hanusik , 2013
Prezentowany „Program realizacji i oceniania ZPB – szkoła podstawowa” został skonstruowany w oparciu o rozporządzenie MEN z dnia 23.12.2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół [Dz.U. z dnia 15 stycznia 2009 r. Nr 4, poz. 18]. Zachęca się nauczycieli przedmiotów przyrodniczych do konstruowania, planowania procesu dydaktycznego tak, by poprzez stawianie pytań dotyczących zjawisk przyrodniczych, prowadzenie obserwacji i doświadczeń niezbędnych w poznawaniu przyrody, kształtować u uczniów postawę wnikliwego badacza. Program skierowany jest do uczniów klasy V i VI szkoły podstawowej. Osiągnięcie celów opisanych w programie jest możliwe dzięki uatrakcyjnieniu zajęć, poprzez dobór metod nauczania i różnorodnych środków dydaktycznych, jak również poprzez wyposażenie uczniów w wysoki poziom umiejętności i wiadomości z zakresu nauk przyrodniczych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Zajęcia praktyczno-badawcze w powiecie elbląskim. Pilotażowy program wdrozenia nowego przedmiotu nauczania w szkołach podstawowych i gimnazjach

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-007/10-00