Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
44 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie meto...

aut. agnieszka szawara , 2011
1
4592
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Test barwy preferencji zawodowych dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej

aut. Administrator Testowy , 2011
2 1 1 1
13960
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie metod...

aut. agnieszka szawara , 2011
1
2918
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Wskazania metodyczne dotyczące realizacji programu przedmiotu „Odnawialne Źródła Energii”

aut. Teresa Janik , 2013
1
425
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Inne

Podręcznik Dobrych Praktyk NIB

aut. Aleksandra Kaczmarek , 2011
1
767
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Wyjazdy do centrów naukowo-badawczych część 1

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
6
9542
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 4
/Inne

Narzędzia monitorowania podstawy programowej

aut. EFS , 2014
2
833
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Program praktyk zawodowych realizowanych dla nauczycieli i instruktorów kształcących w zawodzie...

aut. Małgorzata Rogoża , 2012
3
15597
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Program realizacji i oceniania zajęć praktyczno-badawczych do klasy V i VI szkoły podstawowej

aut. Katarzyna Hanusik , 2013
1
300
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 44
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie metody Integracji Sensorycznej

aut. agnieszka szawara , 2011
Publikacja zawiera bazę scenariuszy do wykorzystania na zajęciach dydaktycznych, które zostały opracowane przez nauczycieli biorących udział w projekcie „Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów”. Scenariusze zostały przygotowane w oparciu o cztery nowoczesne metody pracy z uczniami: kinezjologię edukacyjną, integrację sensoryczną, terapię Montessori, stymulację polisensoryczną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 2 z 44
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Test barwy preferencji zawodowych dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej

aut. Administrator Testowy , 2011
Test Barwy Preferencji Zawodowych jako narzędzie badawcze adresowane jest do doradców zawodowych, szczególnie tych pracujących na terenie szkoły. Z myślą o nich zostało przygotowane narzędzie służące przede wszystkim dialogowi osób, w którym osoba badana, wnosi bogactwo swego doświadczenia, a doradca fachową wiedzę i umiejętności. Badanie ma zainspirować osobę do „przeglądu” wewnętrznego doświadczenia. Jest formą samopoznania, które „inicjuje proces zmian wewnętrznych i inspiruje do poszukiwania nowych doświadczeń lub reinterpretacji doświadczeń dotychczasowych. Biorąc pod uwagę powyższy postulat, zostało stworzone takie narzędzie, które będzie diagnozowało emocjonalne nastawienie i zaangażowanie w specyficzną aktywność.
Test barwy preferencj...
Test barwy preferencj...
Arkusz odpowiedzi do ...
Podrecznik do TBPZ dl...
Podrecznik do TBPZ dl...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 3 z 44
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie metody stymulacji polisensorycznej

aut. agnieszka szawara , 2011
Publikacja zawiera bazę scenariuszy przeznaczonych na zajęcia dydaktyczne, które zostały opracowane przez nauczycieli biorących udział w projekcie „Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów”. Scenariusze zostały przygotowane w oparciu o cztery nowoczesne metody pracy z uczniami: kinezjologię edukacyjną, integrację sensoryczną, terapię Montessori, stymulację polisensoryczną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 4 z 44
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Wskazania metodyczne dotyczące realizacji programu przedmiotu „Odnawialne Źródła Energii”

aut. Teresa Janik , 2013
Wskazania metodyczne dotyczące realizacji programu nauczania Odnawialne źródła energii opracowane zostały w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej „Praktyczny program z zakresu OZE Innowacja dla szkół ponadgimnazjalnych” Działanie 3.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki „Poprawa jakości kształcenia”. Opracowanie to adresowane jest przede wszystkim do nauczycieli, którzy będą realizowali program przedmiotu Odnawialne źródła energii. Program tego przedmiotu, jest programem przykładowym, który może być wdrożony do praktyki szkolnej we wszystkich typach szkół ponadgimnazjalnych (w pierwszej kolejności szkół o profilu rolniczym) jako przedmiot dodatkowy, może być również wykorzystany do prowadzenia zająć pozalekcyjnych dla uczniów zainteresowanych problematyką odnawialnych źródeł energii.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Praktyczny program z zakresu OZE - innowacja dla szkół ponadgimnazjalnych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-023/10-00

Wynik 5 z 44
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Inne

Podręcznik Dobrych Praktyk NIB

aut. Aleksandra Kaczmarek , 2011
Podręcznik "Dobrych praktyk NIB" stanowi kompendium wiedzy dla nauczycieli i pedagogów z zakresu przedsiębiorczości oraz nauk matematyczno-przyrodniczych na poziomie gimnazjalnym. Został wzbogacony o scenariusze zajęć, które mogą przyczynić się do upowszechnienia wiedzy i na pewno jest zbiorem ciekawych doświadczeń z obszaru nauk ścisłych i ekonomicznych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie - ogólnopolski program rozwoju kompetencji kuczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębioroczości dla uczniów gimnazjów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-049/08-00

Wynik 6 z 44
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Wyjazdy do centrów naukowo-badawczych część 1

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
„Wyjazdy do centrów naukowo-badawczych” są działaniem podjętym w ramach projektu innowacyjnego „Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy”. Zwiedzanie interaktywnych wystaw pobudza wyobraźnię uczniów, pozwala w sposób doświadczalny sprawdzić wiele zjawisk i wyciągnąć wnioski z zaobserwowanych sytuacji. Nauka przez to staje się bardziej atrakcyjna i łatwiejsza, nawet dla uczniów mniej zdolnych, przez co rozbudzają się ich zainteresowania i chęć poznawania otaczającego świata. Uczniowie mogą zaobserwować praktyczne zastosowania posiadanej wiedzy. Zbiór materiałów składa się z dwu bloków - 12 i 7 scenariuszy zajęć z pomocami dydaktycznymi, które można wykorzystać realizując tego typu wyjazdy, bądź w czasie pracy w typowych warunkach szkolnych. Scenariusze mogą być wykorzystywane, zarówno w blokach, jak też można dokonać wyboru w zależności od miejsca wyjazdu czy formy zajęć.
Wyjazdy do centrów na...
Scenariusz nr 1.pps
Scenariusz nr 2.pps
Scenariusz nr 3.pps
Scenariusz nr 11.pps
Scenariusz nr 11-1.pps
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-071/10-00

Wynik 7 z 44
×
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 4
/Inne

Narzędzia monitorowania podstawy programowej

aut. EFS , 2014
Zasady tworzenia narzędzi monitorowania • Punktem wyjścia do prawidłowego przeprowadzenia monitorowania musi być wyraźnie określony cel badania. monitorowanie ma tylko wtedy sens, gdy wszyscy jego uczestnicy mają świadomość użyteczności monitorowania. • Prawidłowo skonstruowane narzędzie monitorowania(arkusz monitorowania) zawiera: cele badania, pytania kluczowe, min. 3 pytania kwestionariuszowe do każdego pytania kluczowego (pytania inne niż otwarte, z propozycją kafeterii odpowiedzi) oraz badane zależności odnoszące się do postawionych pytań.
artykuł
inne
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Projekt zrealizowano w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3, Poddziałanie 3.3.3 Okres realizacji projektu: 01.05.2012 - 31.08.2015 r. Celem głównym projektu było wsparcie nauczycieli w zakresie stosowanych metod pracy z uczniem zwiększających skuteczność realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego. Projekt zrealizowano w partnerstwie z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Numer umowy o dofinansowanie: 4

Wynik 8 z 44
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Program praktyk zawodowych realizowanych dla nauczycieli i instruktorów kształcących w zawodzie technika organizacji reklamy

aut. Małgorzata Rogoża , 2012
Szkolenie na stanowisku pracy staje się ważną częścią edukacji uczniów poza szkołą. Odbywając praktyki w przedsiębiorstwach, uczniowie bezpośrednio zdobywają doświadczenie w posługiwaniu się urządzeniami technicznymi, wykonują zadania na stanowisku pracy i uzyskują różne kompetencje (obsługa sprzętu, organizacja pracy, współpraca z innymi, itd.), które trudno osiągnąć gdziekolwiek indziej niż na praktykach na rzeczywistym stanowisku pracy. A zatem dobre zaplanowanie i koordynacja programów praktyk zawodowych ze strony dyrekcji szkoły i przedsiębiorstwa mają podstawowe znaczenie. Aby praktyki zawodowe spełniały swoje zadanie, nauczyciele, którzy są zaangażowani w ich organizację i prowadzenie muszą być do tej roli dobrze przygotowani.
Dziennik praktyk - Op...
Dziennik praktyk - Uc...
Program praktyk - Tec...
Oceń produkt

Nazwa projektu: HANDEL I REKLAMA W PRAKTYCE - pilotażowy program doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego poprzez praktyki w przedsiębiorstwach

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-045/11-00

Wynik 9 z 44
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Program realizacji i oceniania zajęć praktyczno-badawczych do klasy V i VI szkoły podstawowej

aut. Katarzyna Hanusik , 2013
Prezentowany „Program realizacji i oceniania ZPB – szkoła podstawowa” został skonstruowany w oparciu o rozporządzenie MEN z dnia 23.12.2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół [Dz.U. z dnia 15 stycznia 2009 r. Nr 4, poz. 18]. Zachęca się nauczycieli przedmiotów przyrodniczych do konstruowania, planowania procesu dydaktycznego tak, by poprzez stawianie pytań dotyczących zjawisk przyrodniczych, prowadzenie obserwacji i doświadczeń niezbędnych w poznawaniu przyrody, kształtować u uczniów postawę wnikliwego badacza. Program skierowany jest do uczniów klasy V i VI szkoły podstawowej. Osiągnięcie celów opisanych w programie jest możliwe dzięki uatrakcyjnieniu zajęć, poprzez dobór metod nauczania i różnorodnych środków dydaktycznych, jak również poprzez wyposażenie uczniów w wysoki poziom umiejętności i wiadomości z zakresu nauk przyrodniczych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Zajęcia praktyczno-badawcze w powiecie elbląskim. Pilotażowy program wdrozenia nowego przedmiotu nauczania w szkołach podstawowych i gimnazjach

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-007/10-00