Zarządzanie i nadzór
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
Szkoła Podstawowa klasy IV-VI,
Gimnazjum,
Szkoły Ponadgimnazjalne
2
/Inne
Wykorzystanie wyników monitorowania z uwzględnieniem specyfiki II, III i IV etapu nauczania
aut. EFS
,
2014
Monitorowanie jest, z punktu widzenia nauczyciela przedmiotu, procesem zbierania informacji dotyczących jego działań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych.
•Zasadniczym celem tak rozumianego monitorowania jest modyfikowanie działań nauczyciela, jeżeli taką potrzebę wskazują wyniki monitorowania.
• Błędy popełnione w monitorowaniu efektów kształcenia, najpierw na poziomie nauczyciela, później szkoły (nadzoru dyrektora) mogą być nieodwracalne i skutkować negatywnym wynikiem egzaminów zewnętrznych.
•Każdy znacząco niższy od oczekiwanego przez nas wynik egzaminów zewnętrznych będzie dowodem na popełnienie błędów: w planowaniu pracy, nauczaniu, wykorzystywanych metodach, kontrolowaniu wyników nauczania, monitorowaniu procesu dydaktycznego i w nadzorze kierownictwa szkoły.
Nazwa projektu: Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach
Strona www projektu: http://ore.edu.pl
Opis projektu: Projekt zrealizowano w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3, Poddziałanie 3.3.3
Okres realizacji projektu: 01.05.2012 - 31.08.2015 r.
Celem głównym projektu było wsparcie nauczycieli w zakresie stosowanych metod pracy z uczniem zwiększających skuteczność realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego.
Projekt zrealizowano w partnerstwie z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Numer umowy o dofinansowanie: 4