Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
391 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Przygotowujemy roztwory o określonym stężeniu

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
738
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas IV-VI szkoły podstawowej

aut. Grzegorz Komor , 2012
1
23905
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)

Bieszczadzkie zadumania… Zajęcia w galerii prac twórców bieszczadzkich „Synagoga” w Le...

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
601
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Nie taki diabeł straszny, czyli jak poprawnie stosować zasady pisowni głoski „h”

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
865
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Skala postaw twórczych i odtwórczych przeznaczona dla uczniów klasy IV- VI szkoły podstawow...

aut. Administrator Testowy , 2011
3
2496
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)

Program doskonalenia zawodowego nauczycieli zawodu w branży metalowej, woj. warmińsko-mazursk...

aut. Janusz Poulakowski , 2012
1
9358
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Biwak Matematyczny

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
3 1
9326
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Etyka

Skala Postaw Twórczych i Odtwórczych przeznaczona dla uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej

aut. Administrator Testowy , 2011
2 1
7892
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Program zajęć językowych „Poznaję świat” - język angielski

aut. Grzegorz Komor , 2011
1 1
1343
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Przygotowujemy roztwory o określonym stężeniu

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: kształcenie umiejętności sporządzania roztworów o określonym stężeniu; kształcenie umiejętności rachunkowych związanych ze stężeniem roztworu i rozpuszczalnością; kształcenie umiejętności pracy w grupie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 2 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas IV-VI szkoły podstawowej

aut. Grzegorz Komor , 2012
Celem głównym programu jest wyrównanie różnic edukacyjnych uczniów z klas IV–VI w zakresie umiejętności matematycznych, a w szczególności: ćwiczenie sprawności rachunkowej, wykorzystanie i tworzenie informacji, modelowanie matematyczne, rozumowanie i tworzenie strategii. Program zawiera również cele szczegółowe, procedury ich osiągania, treści nauczania oraz przewidywane osiągnięcia uczniów na koniec poszczególnych klas.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 3 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)

Bieszczadzkie zadumania… Zajęcia w galerii prac twórców bieszczadzkich „Synagoga” w Lesku.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: Poznanie przez uczniów historii leskiej synagogi, a także dziedzin twórczości, które są w niej gromadzone. Ćwiczenia w określaniu cech charakterystycznych tworzywa poszczególnych dziedzin: malarstwo, rzeźba, sztuka użytkowa. Podział dzieł ze względu na tematykę i kompozycję. Kształtowanie poczucia związku z regionem. Zwrócenie uwagi na kreatywność twórców, oryginalność dzieł.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 4 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Nie taki diabeł straszny, czyli jak poprawnie stosować zasady pisowni głoski „h”

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: Integracja zespołu, wykorzystanie zasobów internetowych w nauce ortografii, wykorzystanie platformy SuperMemo do utrwalania wiedzy w zakresie pisowni głoski „h”, tworzenie ekranów kursu ortograficznego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 5 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Skala postaw twórczych i odtwórczych przeznaczona dla uczniów klasy IV- VI szkoły podstawowej

aut. Administrator Testowy , 2011
W fazie wstępnej konstruowania Kwestionariusza postaw twórczych vs. odtwórczych dokonano konceptualizacji cech badanych zmiennych – to jest postawy twórczej i odtwórczej. Określono tutaj sens teoretyczny postawy – ze wskazaniem na występowanie trzech komponentów - tzw. trójkomponentność postaw. Tak więc w skład badanych zmiennych wchodzą: komponent emocjonalny, komponent poznawczy, komponent behawioralny. Wyniki badań właściwych zadecydowały o ostatecznej liczbie twierdzeń, zredukowanych do 25. Głównym powodem wykluczenia 2 twierdzeń były kwestie związane ze stopniem ich trudności i konstrukcji nieadekwatnej do poziomu wieku badanych dzieci w klasach 4-6 szkół podstawowych.
Test Skala postaw tw�...
Klucz do testu SPTO d...
Podręcznik do testu ...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 6 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)

Program doskonalenia zawodowego nauczycieli zawodu w branży metalowej, woj. warmińsko-mazurskie

aut. Janusz Poulakowski , 2012
Program ma na celu zwiększenie poziomu wiedzy i umiejętności nauczycieli przedmiotów zawodowych i instruktorów praktycznej nauki zawodu w zakresie nowoczesnych technologii stosowanych w przedsiębiorstwach branży metalowej, nabycie umiejętności obsługi obrabiarek CNC i sprzętu stosowanego w przedsiębiorstwach w woj. warmińsko-mazurskim. Opracowany program obejmuje realizację trzech etapów doskonalenia umiejętności nauczycieli: 1. zajęcia teoretyczne w wymiarze 30 h – prowadzone przez wykładowców akademickich uczelni o profilu technicznym, kadrę inżynierską zatrudnioną w firmach; 2. zajęcia ćwiczeniowo–warsztatowe w wymiarze 40 h – prowadzone przez wykładowców akademickich uczelni o profilu technicznym, kadrę inżynierską zatrudnioną w firmach; 3. zajęcia praktyczne w wymiarze 80h – prowadzone przez opiekunów w lokalnych przedsiębiorstwach branży metalowej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nowoczesne technologie - program doskonalenia zawodowego nauczycieli zawodu w przedsiebiorstwach branży metalowej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-004/10-00

Wynik 7 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Biwak Matematyczny

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
Idea "Biwaku Matematycznego" wynika w prostej linii z problemów zaobserwowanych w toku praktyki pedagogicznej przez doświadczonych nauczycieli szkoły zawodowej i jest związana z organizacją integracyjnego wyjazdu dla klas pierwszych szkoły ponadgimnazjalnej w pierwszych tygodniach nauki w szkole. Podstawą zajęć w czasie biwaku jest zbiór materiałów, które można wykorzystać realizując tego typu wyjazdy, bądź w czasie pracy w typowych warunkach szkolnych. Scenariusze obejmują w sumie 30 godzin dydaktycznych zajęć, których celem było zachęcenie młodzieży do nauki matematyki oraz przeprowadzenie wstępnej analizy zainteresowań uczniów. Do przetestowania poziomu wiedzy po gimnazjum zostały wykorzystane testy diagnozujące. Materiały zostały przygotowane i przetestowane przez zespół doświadczonych nauczycieli matematyki szkół ponadgimnazjalnych oraz nauczycieli akademickich z Politechniki Białostockiej.
Zamień stronami żab...
Biwak Matematyczny.pdf
Złota liczba - zał�...
Zagadki matematyczne ...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-071/10-00

Wynik 8 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Etyka

Skala Postaw Twórczych i Odtwórczych przeznaczona dla uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej

aut. Administrator Testowy , 2011
Skala zawiera specjalnie skonstruowane scenki - SYTUACJE DIAGNOSTYCZNE, zaczerpnięte z najbliższego otoczenia uczniów klas I-III i odwołujące się do ich doświadczeń lub poznanej wcześniej rzeczywistości. Oparta jest na dychotomicznym wyborze jednej z dwóch strategii działania i wskazaniu preferencji badanego. Dla ukonkretnienia zadanie przedstawione jest ikonicznie, bowiem scenki zawierają zarówno opis, ale głównie oparte zostały na rysunkach, egzemplifikujących możliwość wyboru. Sposób rozwiązania precyzuje również wprowadzenie skierowane do uczniów, wyjaśniające, iż badany po zastanowieniu winien wskazać, które z dwóch rozwiązań podoba mu się najbardziej i w którym postąpiłby tak samo. Ważne jest zaznaczenie, iż nie ma odpowiedzi „dobrych” i „złych”, każdy wybór jest dobry, jeśli rzeczywiście akceptowany jest poprzez badanego.
Test Skala postaw tw�...
Klucz do testu SPTO S...
Podręcznik do testu ...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 9 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Program zajęć językowych „Poznaję świat” - język angielski

aut. Grzegorz Komor , 2011
Program został opracowany z myślą o uczniach II klasy gimnazjum. Zakłada on zastosowanie metody komunikatywnej, która jest zgodna z obowiązującymi trendami w nauce języków obcych. Głównym celem programu jest podniesienie poziomu językowego uczniów, uzupełnienie braków i wzbogacenie ich wiedzy, zdobycie przez nich sprawności językowych pozwalających na komunikowanie się w języku obcym, utrwalenie i ugruntowanie wiedzy, a co za tym idzie osiągnięcie lepszego wyniku na egzaminie gimnazjalnym z języka angielskiego. Poprzez pokazanie im odpowiednich strategii uczenia się języka będą mogli samodzielnie poszerzać swoją wiedzę i umiejętności.
Program zajęć języ...
Test wstępny – ję...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00