Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
391 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Przedmioty zawodowe

Program nauczania na studiach podyplomowych - wykonywanie zawodu nauczyciela przedmiotów zawod...

aut. Marek Kościelniak , 2011
40
315809
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Mój przedmiot matematyka

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
34
149753
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Budowa i czynności układu oddechowego.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
2
116731
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie me...

aut. agnieszka szawara , 2011
1
110940
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Doskonalenie nauczycieli

Program studiów podyplomowych - zawód nauczyciela przedmiotów zawodowych

aut. Administrator Testowy , 2011
10
54616
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Program praktyk zawodowych realizowanych dla nauczycieli i instruktorów kształcących w zawod...

aut. Małgorzata Rogoża , 2012
3
46910
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Matematyka

Metody nauczania stosowane w kształtowaniu kompetencji kluczowych - matematyka - podręcznik m...

aut. Administrator Testowy , 2009
1
37060
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Geografia

Program zajęć wyrównawczych z geografii dla gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2012
1
36095
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Izolacja barwników roślinnych

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
2
35625
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Przedmioty zawodowe

Program nauczania na studiach podyplomowych - wykonywanie zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych

aut. Marek Kościelniak , 2011
Studia prowadzone są w specjalizacji nauczycielskiej w zakresie przygotowania pedagogicznego i uwzględniają wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 7 września 2004 roku w sprawie standardów kształcenia nauczycieli (poz. 2110). Studia trwają trzy semestry. Program studiów uwzględnia przedmioty i treści programowe kształcenia nauczycielskiego realizowane podczas 390 godzin zajęć dydaktycznych i 150 godzin praktyk pedagogicznych oraz treści z zakresu technologii informacyjnej (30 godzin dydaktycznych) i najnowszych technologii i osiągnięć w obszarze przedmiotów zawodowych (30 godzin dydaktycznych). Sumarycznie realizowanych jest 450 godzin dydaktycznych oraz 150 godzin praktyk pedagogicznych. Zajęcia dydaktyczne realizowane są w formie tradycyjnej oraz z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Program studiów - St...
Bezpieczeństwo i pie...
Bezpieczeństwo i pie...
Dydaktyka kształceni...
Emisja głosu - Mater...
Emisja głosu - Sylab...
Filozoficzne podstawy...
Filozoficzne podstawy...
Komunikacja interpers...
Komunikacja interpers...
Metodyka nauczania za...
Metodyka nauczania za...
Najnowsze technologie...
Podstawy psychologi o...
Podstawy psychologii ...
Profilaktyka zachowa�...
Profilaktyka zachowa�...
Program praktyk pedag...
Program szkolenia tre...
Projekt modułego pro...
Projekt modułego pro...
Projektowanie moduło...
Psychologia rozwojowa...
Psychologia rozwojowa...
Psychologia uczenia s...
Psychologia uczenia s...
Struktura systemu edu...
Struktura systemu edu...
Struktura systemu edu...
Struktura systemu edu...
Struktura systemu edu...
Technologia informacy...
Technologia informacy...
Teoretyczne podstawy ...
Teoretyczne podstawy ...
Wybrane zagadnienia p...
Wybrane zagadnienia p...
Wybrane zagadnienia p...
Wybrane zagadnienia p...
Wybrane zagadnienia p...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Studia podyplomowe przygotowujące do wykonywania zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-053/09-00

Wynik 2 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Mój przedmiot matematyka

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
Zbiór „Mój przedmiot matematyka” jest zestawem 130 scenariuszy, które mogą być wykorzystywane przez nauczycieli, zarówno na typowych zajęciach lekcyjnych, jak też w ramach dodatkowych zajęć poszerzających wiedzę uczniów, np. koła zainteresowań. Scenariusze wymagają zastosowania komputerów z dostępem do Internetu. Takie wyposażenie pozwoli na wykorzystanie środków dydaktycznych przewidzianych w projekcie „Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy” takich jak moduły e-learningowe, gry dydaktyczne, poradniki. Scenariusze mogą być realizowane na zajęciach lekcyjnych jako całość lub nauczyciel dokonuje wyboru określonych materiałów zgodnie z zaplanowanymi przez siebie tematami – zwiększa to elastyczność stosowania pakietu. Szczególnym elementem zbioru są scenariusze zajęć interdyscyplinarnych, prowadzonych metodą projektu.
Algebra.pdf
Mój przedmiot matema...
Funkcja kwadratowa sc...
Ciągi liczbowe.pdf
Funkcje scenariusz nr...
Funkcje.pdf
Geometria analityczna...
Geometria analityczna...
Geometria analityczna...
Geometria scenariusz ...
Geometria.pdf
Liczby rzeczywiste - ...
Liczby rzeczywiste nr...
Liczby rzeczywiste nr...
Liczby rzeczywiste sc...
Liczby rzeczywiste.pdf
Planimetria i stereom...
Planimetria i stereom...
Powtórzenie.pdf
Rachunek prawdopodobi...
Rachunek prawdopodobi...
Równania i nierówno...
Statystyka scenariusz...
Statystyka.pdf
Trygonometria scenari...
Trygonometria.pdf
Wielomiany.pdf
Wyrażenia algebraicz...
Wyrażenia algebraicz...
Wyrażenia algebraicz...
Wyrażenia wymierne.p...
Zbiór scenariuszy - ...
Zdania i zbiory.pdf
Mój przedmiot matema...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-071/10-00

Wynik 3 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Budowa i czynności układu oddechowego.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cel ogólny zajęć: zapoznanie z budową i funkcją układu oddechowego. Cele szczegółowe: uczeń wie, jakie są poszczególne odcinki układu oddechowego, wymienia narządy w odpowiedniej kolejności, podaje i rozumie budowę poszczególnych odcinków układu oddechowego, wyjaśnia funkcje elementów układu oddechowego w organizmie ludzkim. Uczeń potrafi rozpoznawać poszczególne odcinki układu oddechowego i wskazać je na rysunku schematycznym, wyjaśnia istotę oddychania zewnętrznego i wewnętrznego, dokonuje podziału odcinków układu oddechowego na górne i dolne drogi oddechowe, potrafi przedstawić budowę elementów układu oddechowego, potrafi przedstawić znaczenie elementów układu oddechowego w procesie oddychania, analizuje działanie układu oddechowego i wyciąga wnioski.
Budowa i czynności u...
Budowa i czynności u...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 4 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie metody Terapii Montessori

aut. agnieszka szawara , 2011
Publikacja zawiera bazę scenariuszy na zajęcia dydaktyczne, które zostały opracowane przez nauczycieli biorących udział w projekcie „Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów”. Scenariusze zostały przygotowane w oparciu o cztery nowoczesne metody pracy z uczniami: kinezjologię edukacyjną, integrację sensoryczną, terapię Montessori, stymulację polisensoryczną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 5 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Doskonalenie nauczycieli

Program studiów podyplomowych - zawód nauczyciela przedmiotów zawodowych

aut. Administrator Testowy , 2011
Celem głównym programu studiów podyplomowych jest przygotowanie 60 osób do wykonywania zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych oraz do podjęcia pracy nauczyciela kształcenia zawodowego w systemie przedmiotowym i modułowym. Cele szczegółowe: • wsparcie osób chcących nauczać zawodu poprzez zorganizowanie studiów zgodnie z zapotrzebowaniem rynku pracy, • zwiększenie dostępu do ukierunkowanego rozwoju zawodowego dla osób nie będących nauczycielami, • zwiększenie mobilności na rynku pracy osób chcących nauczać przedmiotów zawodowych, • poprawa jakości procesu kształcenia w szkołach i placówkach oświatowych poprzez przygotowanie wykwalifikowanych nauczycieli zawodu.
Program studiów pody...
Konspekt wykładu - P...
Materiały dla uczest...
Materiały dla uczest...
Materiały dla uczest...
Materiały dla uczest...
Materiały dla uczest...
Materiały dla uczest...
Materiały dla uczest...
Materiały dla uczest...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Studia podyplomowe - zawód nauczyciela przedmiotów zawodowych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-046/09-00

Wynik 6 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Program praktyk zawodowych realizowanych dla nauczycieli i instruktorów kształcących w zawodzie technik technik logistyk

aut. Małgorzata Rogoża , 2012
Problem rozbieżności potrzeb pracodawców i kwalifikacji absolwentów nie leży w programie nauczania a w efektywności kształcenia, co potwierdza konieczność większej praktyki dla uczniów, ale także dla nauczycieli przygotowujących ich do zawodu. Podstawa programowa zawiera obszar efektów edukacyjnych dla których praktyki zawodowe powinny zostać zorganizowane oddzielnie w jednostkach administracyjnych gminy lub miasta, ponieważ jest on związany z procesami logistyki miejskiej. Jest to obszar organizowanie i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w jednostkach administracyjnych.
Dziennik praktyk - Op...
Dziennik praktyk - Uc...
Program praktyk - Tec...
Oceń produkt

Nazwa projektu: HANDEL I REKLAMA W PRAKTYCE - pilotażowy program doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego poprzez praktyki w przedsiębiorstwach

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-045/11-00

Wynik 7 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Matematyka

Metody nauczania stosowane w kształtowaniu kompetencji kluczowych - matematyka - podręcznik metodyki operacyjnej

aut. Administrator Testowy , 2009
Poniższa publikacja zwraca uwagę na kompetencje kluczowe zgodnie z tendencjami kształcenia we wszystkich krajach Unii Europejskiej. W opisie metod podane są ogólne zagadnienia dotyczące ich kształtowania. Dotyczą one, zarówno umiejętności, wiedzy i postaw w zakresie matematyki, jak również innych kompetencji kluczowych, które są kształtowane w trakcie pracy z uczniami. Podręcznik dostarcza wielu propozycji metod pozwalających aktywizować ucznia w trakcie procesu dydaktycznego. W przestawianych opisach metod pozostawiono wolne punkty, stwarzając nauczycielom możliwość uzupełnienia charakteryzowanych obszarów o własne doświadczenia wynikające z refleksyjnego i kreatywnego planowania i realizowania procesu dydaktycznego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00

Wynik 8 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Geografia

Program zajęć wyrównawczych z geografii dla gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2012
Program nauczania młodzieży w gimnazjum jest kontynuacją wiadomości zawartych w programie z przyrody w szkole podstawowej. Realizacja treści z podstawy programowej poprzez przyznany limit czasu (4 godziny w trzyletnim cyklu nauczania) często jest niewystarczająca dla poszczególnych uczniów na systematyczny i szczegółowy przegląd wszystkich dziedzin geografii. Dlatego też program zajęć wyrównawczych został opracowany celem powtórzenia i utrwalenia wiadomości oraz rozwijania umiejętności z geografii w gimnazjum a także podniesienia wyników edukacyjnych. Jego założeniem jest rozwój zainteresowania ucznia przedmiotem i rozumienia zjawisk przyrodniczych i społeczno– gospodarczych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 9 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Izolacja barwników roślinnych

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cel główny zajęć: uświadomienie uczniom, że w roślinach występują różne barwniki, sposoby izolacji barwników oraz badanie ich właściwości. Cele szczegółowe: uczeń potrafi wyizolować chlorofil, antocyjany oraz betaninę, wie , że w liściu występują inne barwniki poza chlorofilem: karoteny i ksantofile; wie na czym polega chromatografia i potrafi ją przeprowadzić; wie jaką rolę spełnia chlorofil w liściach; wie dlaczego jesienią liście się przebarwiają; wie jakie inne barwniki występują w roślinach i jakie jest ich znaczenie; wie od czego zależy barwa kwiatów i owoców w których występują antocyjany; wie, że w burakach występuje inny barwnik niż w kapuście.
Kolorowy świat rośl...
Izolacja barwników r...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00