Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
391 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Scenariusze lekcji z fizyki - zasadnicza szkoła zawodowa

aut. Ryszard Olchawa , 2012
30
8928
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Izolacja barwników roślinnych

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
2
35559
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Bioindykatory - żywe papierki wskaźnikowe. Przykłady roślin i zwierząt będących bioindyk...

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
2833
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Przedmioty zawodowe

Program nauczania na studiach podyplomowych - wykonywanie zawodu nauczyciela przedmiotów zawod...

aut. Marek Kościelniak , 2011
40
315112
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 388 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Scenariusze lekcji z fizyki - zasadnicza szkoła zawodowa

aut. Ryszard Olchawa , 2012
W każdym scenariuszu zaznaczono dział książki "Fizyka w eksperymentach", którego dotyczy dany temat. Wymienione zostały cele do osiągnięcia. Przedstawiono środki dydaktyczne, a także przedstawiono metody i formy pracy. Etapy prowadzenia lekcji zostały podzielone na tok zasadniczy: przedstawienia celu lekcji, eksperymentu, dyskusji wyników, wprowadzenia nowych treści i zakończenie. Taki schemat jest pomocny zwłaszcza mniej doświadczonym nauczycielom i pozwala usystematyzować przebieg zajęć. Scenariusze, zawierają również karty eksperymentów. Każda karta zawiera temat eksperymentu, instrukcję jego wykonania, miejsce na zapisanie obserwacji oraz miejsce na zapisanie wniosków z obserwacji przeprowadzonego eksperymentu. Takie uszeregowanie przebiegu doświadczenia pomaga, zwłaszcza mniej zdolnym uczniom przypomnieć sobie jego tok, zrozumieć, łatwiej wyciągnąć wnioski oraz przełożyć obserwację na zjawiska fizyczne i przyrodnicze.
Budowa jądra atomowe...
Dlaczego Słońce św...
Efekt fotoelektryczny...
Energetyka jądrowa.p...
Jak powstaje widmo wo...
Księżyc - nasz natu...
Model budowy atomu Bo...
Nasza i inne galaktyk...
Prawo powszechnego ci...
Prawo rozpadu promien...
Prawo rozpadu promien...
Promieniowanie jądro...
Promieniowanie termic...
Przeciążenie i niew...
Przeciążenie i niew...
Przyczyna ruchu po ok...
Reakcje rozszczepieni...
Ruch jednostajny po o...
Sfera niebieska i jej...
Siła dośrodkowa - z...
Siła grawitacji jako...
Skale mas, odległoś...
Skale mas, odległoś...
Swobodny spadek ciał...
Swobodny spadek ciał...
Sztuczne satelity - p...
Teoria wielkiego wybu...
Wpływ promieniowania...
Życie Słońca i inn...
Efekt fotoelektryczny...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Zainteresowanie uczniów fizyką kluczem do sukcesu!

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/10-00

Wynik 389 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Izolacja barwników roślinnych

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cel główny zajęć: uświadomienie uczniom, że w roślinach występują różne barwniki, sposoby izolacji barwników oraz badanie ich właściwości. Cele szczegółowe: uczeń potrafi wyizolować chlorofil, antocyjany oraz betaninę, wie , że w liściu występują inne barwniki poza chlorofilem: karoteny i ksantofile; wie na czym polega chromatografia i potrafi ją przeprowadzić; wie jaką rolę spełnia chlorofil w liściach; wie dlaczego jesienią liście się przebarwiają; wie jakie inne barwniki występują w roślinach i jakie jest ich znaczenie; wie od czego zależy barwa kwiatów i owoców w których występują antocyjany; wie, że w burakach występuje inny barwnik niż w kapuście.
Kolorowy świat rośl...
Izolacja barwników r...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 390 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Bioindykatory - żywe papierki wskaźnikowe. Przykłady roślin i zwierząt będących bioindykatorami środowiskowymi. Określanie stanu środowiska na podstawie obecności wybranych gatunków

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Cele ogólne zajęć: poznanie sposobów określania stopnia skażenia środowiska na podstawie obecności organizmów roślin i zwierząt, zapoznanie ze skalą porostową, zaznajomienie ze środowiskiem życia porostów oraz ich wrażliwością na zanieczyszczenie powietrza tlenkami siarki. Cele szczegółowe: umiejętność wskazania charakterystycznych cechy porostów, umiejętność rozpoznawania formy plechy porostowej, umiejętność wykorzystania bioindykatorów w terenowej ocenie stopnia zanieczyszczenia środowiska, umiejętność praktycznego zastosowania skali porostowej, rozumienie współzależności pomiędzy organizmem, a środowiskiem życia, umiejętność analizy wyników przeprowadzonych obserwacji terenowych, umiejętność pracy z kluczem do oznaczania porostów, umiejętność wyszukiwania gatunków wskaźnikowych w terenie w okolicy Okonka, umiejętność prezentacji wniosków.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 391 z 391
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Przedmioty zawodowe

Program nauczania na studiach podyplomowych - wykonywanie zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych

aut. Marek Kościelniak , 2011
Studia prowadzone są w specjalizacji nauczycielskiej w zakresie przygotowania pedagogicznego i uwzględniają wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 7 września 2004 roku w sprawie standardów kształcenia nauczycieli (poz. 2110). Studia trwają trzy semestry. Program studiów uwzględnia przedmioty i treści programowe kształcenia nauczycielskiego realizowane podczas 390 godzin zajęć dydaktycznych i 150 godzin praktyk pedagogicznych oraz treści z zakresu technologii informacyjnej (30 godzin dydaktycznych) i najnowszych technologii i osiągnięć w obszarze przedmiotów zawodowych (30 godzin dydaktycznych). Sumarycznie realizowanych jest 450 godzin dydaktycznych oraz 150 godzin praktyk pedagogicznych. Zajęcia dydaktyczne realizowane są w formie tradycyjnej oraz z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Program studiów - St...
Bezpieczeństwo i pie...
Bezpieczeństwo i pie...
Dydaktyka kształceni...
Emisja głosu - Mater...
Emisja głosu - Sylab...
Filozoficzne podstawy...
Filozoficzne podstawy...
Komunikacja interpers...
Komunikacja interpers...
Metodyka nauczania za...
Metodyka nauczania za...
Najnowsze technologie...
Podstawy psychologi o...
Podstawy psychologii ...
Profilaktyka zachowa�...
Profilaktyka zachowa�...
Program praktyk pedag...
Program szkolenia tre...
Projekt modułego pro...
Projekt modułego pro...
Projektowanie moduło...
Psychologia rozwojowa...
Psychologia rozwojowa...
Psychologia uczenia s...
Psychologia uczenia s...
Struktura systemu edu...
Struktura systemu edu...
Struktura systemu edu...
Struktura systemu edu...
Struktura systemu edu...
Technologia informacy...
Technologia informacy...
Teoretyczne podstawy ...
Teoretyczne podstawy ...
Wybrane zagadnienia p...
Wybrane zagadnienia p...
Wybrane zagadnienia p...
Wybrane zagadnienia p...
Wybrane zagadnienia p...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Studia podyplomowe przygotowujące do wykonywania zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-053/09-00