Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
5 Wyników
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Etyka

Skala Postaw Twórczych i Odtwórczych przeznaczona dla uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej

aut. Administrator Testowy , 2011
2 1
7918
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Etyka

Kompetencje kluczowe uczniów gimnazjum

aut. Marcin Sleczka , 2012
1
30542
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Etyka

Raport końcowy z ewaluacji dotyczącej postępów uczniów w zakresie kompetencji kluczowych

aut. Administrator Testowy , 2012
1
8575
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Filozofia

Pakiet nr 2: Energia i jej przemiany

aut. Administrator Testowy , 2011
1
1125
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Etyka

Rozwój kompetencji kluczowych uczniów w gospodarce opartej na wiedzy - doświadczenia, najlep...

aut. Administrator Testowy , 2012
1
4847
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Etyka

Skala Postaw Twórczych i Odtwórczych przeznaczona dla uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej

aut. Administrator Testowy , 2011
Skala zawiera specjalnie skonstruowane scenki - SYTUACJE DIAGNOSTYCZNE, zaczerpnięte z najbliższego otoczenia uczniów klas I-III i odwołujące się do ich doświadczeń lub poznanej wcześniej rzeczywistości. Oparta jest na dychotomicznym wyborze jednej z dwóch strategii działania i wskazaniu preferencji badanego. Dla ukonkretnienia zadanie przedstawione jest ikonicznie, bowiem scenki zawierają zarówno opis, ale głównie oparte zostały na rysunkach, egzemplifikujących możliwość wyboru. Sposób rozwiązania precyzuje również wprowadzenie skierowane do uczniów, wyjaśniające, iż badany po zastanowieniu winien wskazać, które z dwóch rozwiązań podoba mu się najbardziej i w którym postąpiłby tak samo. Ważne jest zaznaczenie, iż nie ma odpowiedzi „dobrych” i „złych”, każdy wybór jest dobry, jeśli rzeczywiście akceptowany jest poprzez badanego.
Test Skala postaw tw�...
Klucz do testu SPTO S...
Podręcznik do testu ...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 2 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Etyka

Kompetencje kluczowe uczniów gimnazjum

aut. Marcin Sleczka , 2012
Zachodzące w Unii Europejskiej zmiany społeczne i gospodarcze niosą ze sobą nowe możliwości i nowe wyzwania. Europejczycy muszą na bieżąco uzupełniać swoje umiejętności, zarówno zawodowe, jak i ogólne, pozwalające przystosować się do zachodzących zmian. Systematycznie wzrasta znaczenie koncepcji „uczenia się przez całe życie”. Unia Europejska nadała tej koncepcji priorytetowe znaczenie, a Komisja Europejska zobowiązała się wspierać współpracę w tej dziedzinie. We wstępie do komunikatu Rozwijanie kompetencji na miarę XXI wieku: plan europejskiej współpracy w zakresie szkół uzasadniono to następująco: „Młodzi ludzie potrzebują szerszego niż kiedykolwiek wcześniej zasobu kompetencji, by w zglobalizowanej gospodarce i coraz bardziej zróżnicowanym społeczeństwie w pełni rozwinąć swoje możliwości”. Niniejsze opracowanie obrazuje działania podjęte w projekcie w celu rozwijania u uczniów gimnazjów kompetencji kluczowych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Z FIZYKĄ, MATEMATYKĄ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ ZDOBYWAMY ŚWIAT"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-118/09-00

Wynik 3 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Etyka

Raport końcowy z ewaluacji dotyczącej postępów uczniów w zakresie kompetencji kluczowych

aut. Administrator Testowy , 2012
Zamieszczony raport został wykonany na zlecenie Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie – Lidera Projektu przez firmę AMBS Perfectum Consulting. Jego głównym celem jest przedstawienie finalnych wyników ewaluacji projektu. Raport ukazuje wyniki ewaluacji ex ante, on going oraz ex post, które są oparte na badaniach empirycznych. Raport zawiera również rekomendacje dla poszczególnych etapów realizacji ewaluacji projektu, a także rekomendacje końcowe.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00

Wynik 4 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Filozofia

Pakiet nr 2: Energia i jej przemiany

aut. Administrator Testowy , 2011
Instrukcje do doświadczeń wykonywanych w ramach pakietu "Energia i jej przemiany". Doświadczenia dotyczą takich zagadnień jak: ciepło tarcia, ciepło topnienia, energia kinetyczna, energia sprężystości.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: FENIKS-długofalowy program odbudowy, popularyzacji i wspomagania fizyki w szkołach w celu rozwijania kompetencji naukowo-technicznych, matematycznych i informatycznych uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-058/08-00

Wynik 5 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Etyka

Rozwój kompetencji kluczowych uczniów w gospodarce opartej na wiedzy - doświadczenia, najlepsze praktyki, perspektywy

aut. Administrator Testowy , 2012
Sprawne radzenie sobie z wymogami współczesnego świata wymaga od dorosłego człowieka, zarówno zrozumienia i akceptowania siebie, jak i współistnienia z innymi ludźmi oraz wywiązywania się z pełnionych ról społecznych, aż po przyjmowanie współodpowiedzialności za kształt i przyszłość świata, w którym przyszło nam żyć. Okres dzieciństwa i adolescencji to czas, w którym młody człowiek przygotowuje się do dorosłości, czyli gromadzi wiedzę o sobie i świecie, nabywa i rozwija różnorodne umiejętności, aby w efekcie budować swoje kompetencje. Znaczące miejsce w tym procesie odgrywa szkoła, w której uczeń ma możliwość w sposób ustrukturalizowany doskonalić siebie, aby podołać wyzwaniom jakie niesie społeczeństwo oraz gospodarka oparta na wiedzy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00