Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
75 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Budowa i czynności układu oddechowego.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
2
111344
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Izolacja barwników roślinnych

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
2
32814
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Program autorski zajęć wyrównawczych z biologii do gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2010
2
11789
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Informatyka 4

Program INTERBLOK INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyr...

aut. Łukasz Słoniowski , 2013
4
9492
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Podstawy przedsiębiorczości 4

Zbiór gotowych tematów do zajęć pozalekcyjnych prowadzonych metodą projektową w zakresie rozwij...

aut. Piotr Wegner , 2010
1
8452
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Mitoza

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
2
8274
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Przyroda

Zajęcia praktyczno-badawcze. Zbiór zadań i eksperymentów dla uczniów klas I-III gimnazjum

aut. Katarzyna Hanusik , 2013
1
7314
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Program autorski zajęć wyrównawczych z biologii do liceum

aut. Grzegorz Komor , 2010
2
5810
Rozwój szkół
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Przyroda

Zajęcia praktyczno-badawcze. Zbiór zadań i eksperymentów dla uczniów klas V-VI szkół podstawowy...

aut. Katarzyna Hanusik , 2013
1
4117
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Budowa i czynności układu oddechowego.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cel ogólny zajęć: zapoznanie z budową i funkcją układu oddechowego. Cele szczegółowe: uczeń wie, jakie są poszczególne odcinki układu oddechowego, wymienia narządy w odpowiedniej kolejności, podaje i rozumie budowę poszczególnych odcinków układu oddechowego, wyjaśnia funkcje elementów układu oddechowego w organizmie ludzkim. Uczeń potrafi rozpoznawać poszczególne odcinki układu oddechowego i wskazać je na rysunku schematycznym, wyjaśnia istotę oddychania zewnętrznego i wewnętrznego, dokonuje podziału odcinków układu oddechowego na górne i dolne drogi oddechowe, potrafi przedstawić budowę elementów układu oddechowego, potrafi przedstawić znaczenie elementów układu oddechowego w procesie oddychania, analizuje działanie układu oddechowego i wyciąga wnioski.
Budowa i czynności uk...
Budowa i czynności uk...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 2 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Izolacja barwników roślinnych

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cel główny zajęć: uświadomienie uczniom, że w roślinach występują różne barwniki, sposoby izolacji barwników oraz badanie ich właściwości. Cele szczegółowe: uczeń potrafi wyizolować chlorofil, antocyjany oraz betaninę, wie , że w liściu występują inne barwniki poza chlorofilem: karoteny i ksantofile; wie na czym polega chromatografia i potrafi ją przeprowadzić; wie jaką rolę spełnia chlorofil w liściach; wie dlaczego jesienią liście się przebarwiają; wie jakie inne barwniki występują w roślinach i jakie jest ich znaczenie; wie od czego zależy barwa kwiatów i owoców w których występują antocyjany; wie, że w burakach występuje inny barwnik niż w kapuście.
Kolorowy świat roślin...
Izolacja barwników ro...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 3 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Program autorski zajęć wyrównawczych z biologii do gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2010
Autorski program zajęć wyrównawczych nauczania biologii w gimnazjum jest zgodny z nowymi podstawami programowymi jak też podstawą programową obowiązującą w nauczaniu przyrody. Inspiracją do napisania programu zajęć wyrównawczych z biologii jest takie zmotywowanie uczniów i zainteresowania przedmiotem, by osiągnęli wyższe wyniki edukacyjne umożliwiające im dalszą edukację. Zostały w nim uwzględnione cele kształcenia czyli wymagania ogólne jak też treści nauczania czyli wymagania szczegółowe. W programie proponuję przyswojenia wiedzy w sposób efektywny przy pomocy aktywizujących metod i form pracy wspomaganych nowoczesną techniką.
Program biologia gimn...
skrypt do zajęć Biolo...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 4 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Informatyka 4

Program INTERBLOK INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum

aut. Łukasz Słoniowski , 2013
Program jest propozycją wykorzystania dodatkowych godzin dydaktycznych przez nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i impulsem do pogłębienia ich wzajemnej współpracy. Zawiera scenariusze zajęć realizowanych w czasie dwóch godzin lekcyjnych (tzw. Bloków) i zaplanowany jest na trzy lata gimnazjum: w pierwszym roku uczniowie uczą się samodzielnego eksperymentowania pracując według instrukcji, w drugim rozwiązują problemy badawcze, a w trzecim budują prototypy urządzeń. Program zawiera: 1. Program certyfikowania nauczycieli; 2. Instrukcję pracy nauczyciela i dyrektora szkoły; 3. Scenariusze zajęć interdyscyplinarnych; 4.Propozycje problemów badawczych do samodzielnego rozwiązania przez ucznia; 5. Propozycje prototypów urządzeń (warunków kosztowych i fizycznych); 6. Regulamin gry ekonomicznej; 7. Edukacyjny portal internetowy; 8. Instrukcje dla uczniów.
Program INTERBLOK INT...
Scenariusze interdysc...
Scenariusze interdysc...
Scenariusze interdysc...
Oceń produkt

Nazwa projektu: INTERBLOK

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-072/10-00

Wynik 5 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Podstawy przedsiębiorczości 4

Zbiór gotowych tematów do zajęć pozalekcyjnych prowadzonych metodą projektową w zakresie rozwijania kompetencji matematyczno-przyrodniczych i przedsiębiorczości opracowanych na potrzeby realizacji projektu „Rozwój przez kompetencje”

aut. Piotr Wegner , 2010
Publikacja zawiera zbiór konspektów (około 130 różnorodnych tematów) wykorzystywanych przez nauczycieli biorących udział w projekcie „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE”. Umożliwiają one realizację zajęć opartych o metodę projektu, polegającą na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania na podstawie wcześniej ustalonych założeń.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Rozwój przez kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-155/09-00

Wynik 6 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Mitoza

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: uczeń wymienia: typy podziałów komórkowych, fazy w cyklu życiowym komórek, rozróżnia i opisuje etapy podziału mitotycznego. Uczeń ocenia biologiczne znaczenie podziału mitotycznego, analizuje zmiany liczby chromosomów w kolejnych fazach cyklu komórkowego, rozpoznaje fazy mitozy na preparatach i mikrofotografiach. Uczeń ma świadomość jedności budowy komórek organizmów należących do Eucaryota.
Mitoza - karta pracy ...
Mitoza.pdf
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 7 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Przyroda

Zajęcia praktyczno-badawcze. Zbiór zadań i eksperymentów dla uczniów klas I-III gimnazjum

aut. Katarzyna Hanusik , 2013
ZPB - Zbiór zadań i eksperymentów dla uczniów klas I - III gimnazjum - publikacja składa się z gotowych propozycji eksperymentalnych scenariuszy lekcyjnych do przeprowadzenia z młodzieżą gimnazjalną. Materiały nadają się do wykorzystania w ramach realizacji zajęć przyrodniczych w szkołach, podczas zajęć dodatkowych czy spotkań kół zainteresowań. Publikacja oparta o wytyczne określone w Programach realizacji i oceniania ZPB.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Zajęcia praktyczno-badawcze w powiecie elbląskim. Pilotażowy program wdrozenia nowego przedmiotu nauczania w szkołach podstawowych i gimnazjach

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-007/10-00

Wynik 8 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Program autorski zajęć wyrównawczych z biologii do liceum

aut. Grzegorz Komor , 2010
Program zajęć wyrównawczych dla liceum mojego autorstwa jest zgodny z podstawą programową kształcenia ogólnego. Zostały w nim uwzględnione wszystkie założenia dotyczące celów nauczania, zadań szkoły, treści nauczania, osiągnięć ucznia zawarte w podstawie. I co najważniejsze wzięłam pod uwagę to, iż jest to program, który ma za zadanie wyrównanie braków w zakresie wiedzy biologicznej. Moim celem jest, aby było to nauczanie nowatorskie, twórcze, przynoszące efekty. Podstawą do napisania programu wyrównawczego była analiza wyników matur z biologii poziomu podstawowego głównie z 2010r. W programie proponuję przyswojenia wiedzy w sposób efektywny przy pomocy aktywizujących metod i form pracy wspomaganych nowoczesną techniką.
PROGRAM AUTORSKI_biol...
skrypt do zajęć Biolo...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 9 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Przyroda

Zajęcia praktyczno-badawcze. Zbiór zadań i eksperymentów dla uczniów klas V-VI szkół podstawowych

aut. Katarzyna Hanusik , 2013
ZPB - Zbiór zadań i eksperymentów dla uczniów klas V-VI szkół podstawowych - publikacja składa się z gotowych propozycji eksperymentalnych scenariuszy lekcyjnych do przeprowadzenia z młodzieżą szkolną. Materiały nadają się do wykorzystania w ramach zajęć przyrodniczych w szkołach, podczas zajęć dodatkowych czy spotkań kół zainteresowań. Publikacja oparta o wytyczne określone w Programach realizacji i oceniania ZPB.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Zajęcia praktyczno-badawcze w powiecie elbląskim. Pilotażowy program wdrozenia nowego przedmiotu nauczania w szkołach podstawowych i gimnazjach

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-007/10-00