Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
75 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Doskonalenie nauczycieli 1
/Przyroda Przyroda, Biologia 1

Nowa pracownia przyrody

aut. EFS , 2015
1
9
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Doskonalenie nauczycieli 1
/Przyroda Przyroda, Biologia, Doskonalenie nauczycieli 2

Podsumowanie projektu - konferencja Pokazać - Przekazać

aut. EFS , 2015
1
24
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

INFORMATOR O EGZAMINIE MATURALNYM Z BIOLOGII OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015

aut. EFS , 2013
1
29
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia Biologia, Chemia, Fizyka 2

Wybrane wzory i stałe fizykochemiczne na egzamin maturalny z biologii, chemii i fizyki

aut. EFS , 2015
1
60
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Doskonalenie nauczycieli
/Edukacja przyrodnicza Edukacja przyrodnicza, Przyroda, Biologia 2

Przedmioty przyrodnicze: wspólnie badać czy opowiadać?

aut. EFS , 2004
1
169
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Przyroda

Edukacja przyrodnicza w Polsce – doskonalimy to, co dobre. Broszura informacyjna

aut. EFS , 2014
1
194
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Przyroda

Raport z badania "Diagnoza kompetencji gimnazjalistów - przedmioty przyrodnicze" (2011)

aut. EFS , 2012
1
248
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Przyroda

Podstawa programowa przedmiotów przyrodniczych w opiniach nauczycieli, dyrektorów szkół oraz uc...

aut. EFS , 2013
1
258
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przyroda (przedmiot uzupełniający)

Program realizacji zajęć - profil przyrodniczy

aut. Marta Sikora , 2012
1
261
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 75
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Doskonalenie nauczycieli 1
/Przyroda Przyroda, Biologia 1

Nowa pracownia przyrody

aut. EFS , 2015
Opracowanie rekomendacji wyposażenia szkolnej pracowni przyrody dla klas IV-VI szkoły podstawowej
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i pilotaż aktywnych metod pracy nauczyciela z uczniem opartych na metodzie badawczej

Strona www projektu: http://www.kopernik.org.pl/

Opis projektu: Projekt miał charakter pilotażowy, koncentrując się na opracowaniu metod podnoszących kompetencje nauczycieli oraz wyposażeniu ich w niezbędne pomoce dydaktyczne pozwalające na aktywną pracę z uczniem metodą badawczą.

Numer umowy o dofinansowanie: 2

Wynik 2 z 75
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Doskonalenie nauczycieli 1
/Przyroda Przyroda, Biologia, Doskonalenie nauczycieli 2

Podsumowanie projektu - konferencja Pokazać - Przekazać

aut. EFS , 2015
Ulotka podsumowująca projekt: - Jak działa nauka - Eksperyment w szkole - czyli od potoczności do naukowości - Więcej niż komputer - czyli nowe technologie w szkole - Świat w klasie - czyli odkrywanie pracowni przyrody - Naukowa podróż - czyli o przenikaniu przez ściany klasy - Przewrót kopernikański w edukacji
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i pilotaż aktywnych metod pracy nauczyciela z uczniem opartych na metodzie badawczej

Strona www projektu: http://www.kopernik.org.pl/

Opis projektu: Projekt miał charakter pilotażowy, koncentrując się na opracowaniu metod podnoszących kompetencje nauczycieli oraz wyposażeniu ich w niezbędne pomoce dydaktyczne pozwalające na aktywną pracę z uczniem metodą badawczą.

Numer umowy o dofinansowanie: 2

Wynik 3 z 75
×
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

INFORMATOR O EGZAMINIE MATURALNYM Z BIOLOGII OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015

aut. EFS , 2013
Wstęp …………………………………………………………………………………………………………………………….. 7 1. Opis egzaminu maturalnego z biologii na poziomie rozszerzonym …………………..…………........... 9 1.1 . Zakres wiadomości i umiejętności sprawdzanych na egzaminie …………..………………….…. 9 1.2. Ogólne informacje o egzaminie maturalnym z biologii od roku szkolnego 2014/2015 1.3. Arkusz egzaminacyjny z biologii na poziomie rozszerzonym 1.4. Ocenianie odpowiedzi zdających 2.1. Przykładowe zadania z biologii na poziomie rozszerzonym wraz z rozwiązaniami 2.2. Informacja o egzaminie maturalnym z biologii dla absolwentów niesłyszących Opinia Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich o informatorach maturalnych od 2015 roku
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Pilotaż nowych egzaminów maturalnych

Strona www projektu: http://www.cke-efs.pl/course/view.php?id=46

Opis projektu: Egzamin maturalny, wprowadzony w liceach ogólnokształcących i profilowanych w roku 2005, dopiero w roku ‎‎2007 objął wszystkie typy liceów i techników. Stopniowo wprowadzano nowe przedmioty egzaminacyjne, ‎zmieniał się ich status. Od 2009 roku filozofia stała się przedmiotem maturalnym, a od 2010 roku wszyscy ‎maturzyści zdają obowiązkowo matematykę. Wszystkie te zmiany wymagały wsparcia prac nad doskonaleniem arkuszy egzaminacyjnych. ‎ Projekt składa się z czterech części: 1.opracowanie nowej koncepcji pracy nad arkuszami egzaminacyjnymi (IV.1).‎ 2.przeprowadzenie pilotażu egzaminów z matematyki (IV.2.1) i filozofii (IV.2.2).‎ 3.Modernizacja egzaminu maturalnego

Numer umowy o dofinansowanie: 3

Wynik 4 z 75
×
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia Biologia, Chemia, Fizyka 2

Wybrane wzory i stałe fizykochemiczne na egzamin maturalny z biologii, chemii i fizyki

aut. EFS , 2015
Wybrane wzory i stałe fizykochemiczne na egzamin maturalny z biologii, chemii i fizyki
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Pilotaż nowych egzaminów maturalnych

Strona www projektu: http://www.cke-efs.pl/course/view.php?id=46

Opis projektu: Egzamin maturalny, wprowadzony w liceach ogólnokształcących i profilowanych w roku 2005, dopiero w roku ‎‎2007 objął wszystkie typy liceów i techników. Stopniowo wprowadzano nowe przedmioty egzaminacyjne, ‎zmieniał się ich status. Od 2009 roku filozofia stała się przedmiotem maturalnym, a od 2010 roku wszyscy ‎maturzyści zdają obowiązkowo matematykę. Wszystkie te zmiany wymagały wsparcia prac nad doskonaleniem arkuszy egzaminacyjnych. ‎ Projekt składa się z czterech części: 1.opracowanie nowej koncepcji pracy nad arkuszami egzaminacyjnymi (IV.1).‎ 2.przeprowadzenie pilotażu egzaminów z matematyki (IV.2.1) i filozofii (IV.2.2).‎ 3.Modernizacja egzaminu maturalnego

Numer umowy o dofinansowanie: 3

Wynik 5 z 75
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Doskonalenie nauczycieli
/Edukacja przyrodnicza Edukacja przyrodnicza, Przyroda, Biologia 2

Przedmioty przyrodnicze: wspólnie badać czy opowiadać?

aut. EFS , 2004
Dlaczego uczniowie tak rzadko przeprowadzają doświadczenia, prowadzą obserwacje, uczestniczą w zajęciach terenowych? Zbyt mało czasu Niedostatecznie wyposażone pracownie przedmiotowe Zbyt liczne oddziały klasowe Nieelastyczna siatka godzin Brak dyscypliny (obawa o bezpieczeństwo) Małe zaangażowanie uczniów Zróżnicowany poziom uczniów
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 6 z 75
×
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Przyroda

Edukacja przyrodnicza w Polsce – doskonalimy to, co dobre. Broszura informacyjna

aut. EFS , 2014
Badacze Pracowni Przedmiotów Przyrodniczych Instytutu Badań Edukacyjnych porównali podstawy programowe w zakresie przedmiotów przyrodniczych, obowiązujące w pięciu krajach europejskich z polską podstawą programową. Choć w polskiej podstawie programowej położono duży nacisk na kształcenie i rozwijanie umiejętności rozumowania naukowego i posługiwania się metodą naukową, a wyniki polskich uczniów w międzynarodowym badaniu PISA, w części dotyczącej rozumowania w naukach przyrodniczych ciągle rosną, wyniki badań IBE wskazują na możliwość doskonalenia zarówno pracy dydaktycznej nauczycieli, jak i podstawy programowej, obowiązującej w polskiej szkole.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 7 z 75
×
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Przyroda

Raport z badania "Diagnoza kompetencji gimnazjalistów - przedmioty przyrodnicze" (2011)

aut. EFS , 2012
Raport prezentuje wyniki badania "Diagnoza kompetencji gimnazjalistów - przedmioty przyrodnicze", które zostało przeprowadzone pod koniec 2011 roku. „Diagnoza kompetencji gimnazjalistów” (DKG) to badanie prowadzone przez Instytut Badań Edukacyjnych wśród uczniów trzecich klas gimnazjów. Realizowane jest corocznie jesienią przy okazji diagnozy wiadomości i umiejętności uczniów przygotowywanej przez Centralną Komisję Egzaminacyjną i Okręgowe Komisje Egzaminacyjne. W badaniu wykorzystywane są arkusze przygotowane przez CKE, a projekt realizowany jest w losowo wybranych szkołach. Zbierane i analizowane są wyniki uczniów oraz opinie uczniów i nauczycieli na temat trudności zadań użytych w badaniu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 8 z 75
×
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Przyroda

Podstawa programowa przedmiotów przyrodniczych w opiniach nauczycieli, dyrektorów szkół oraz uczniów

aut. EFS , 2013
Jesienią 2010 r. badacze IBE przeprowadzili wywiady z nauczycielami, dyrektorami szkół i uczniami, dzięki którym udało się zbudować nieco precyzyjniejszy obraz dotyczący recepcji podstawy programowej przedmiotów przyrodniczych w pierwszych latach jej wdrażania. Mimo, że wszyscy respondenci (nauczyciele, dyrektorzy, uczniowie) zgadzali się z założeniami nowej postawy programowej, a zwłaszcza z koncepcją położenia większego nacisku na wiązanie wiedzy szkolnej z praktyką, nauczyciele i dyrektorzy szkół byli jednak przeważnie niechętnie nastawieni do reformy. Zwykle dlatego, że założenia nowej reformy wydawały im się nierealne do przeprowadzenia w polskich placówkach. Uważali też, że szkołom nie zapewniono odpowiedniego wsparcia.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 9 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przyroda (przedmiot uzupełniający)

Program realizacji zajęć - profil przyrodniczy

aut. Marta Sikora , 2012
Zasadniczą ideą programu jest uwrażliwienie młodzieży na zmiany zachodzące w otaczającym ich środowisku. Posługując się wiedzą zdobytą na zajęciach w szkole i umiejętnościami praktycznymi uczeń jest w stanie sam formułować pytania dotyczące obserwowanych zjawisk. Realizacja programu polega na utrwaleniu wiadomości zdobywanych na zajęciach biologii, geografii na wszystkich etapach kształcenia (przyroda – szkoła podstawowa, biologia, geografia - gimnazjum, liceum) oraz powiązania jej z wiadomościami z zakresu: matematyki, chemii i fizyki. Zajęcia nie wykraczają poza ramy programu dla klas o poziomie podstawowym. Zajęcia w terenie pozwalają lepiej poznać gatunki rodzime, obserwować i rozpoznawać obiekty oraz zjawiska przyrodnicze w skali, regionalnej, lokalnej i utrwalić wiedzę zdobywaną do tej pory w klasach szkolnych. Zastosowanie metody projektu pozwala sprawdzić rozumienie wiadomości i wzbogacić umiejętności ucznia.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Aktywny uczeń, pracownik, obywatel - to ja, dzięki kompetencjom kluczowym

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-255/09-00