Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
5 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Doskonalenie nauczycieli
/Edukacja przyrodnicza Edukacja przyrodnicza, Przyroda, Biologia 2

Przedmioty przyrodnicze: wspólnie badać czy opowiadać?

aut. EFS , 2004
1
166
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia Biologia, Chemia, Fizyka 2

Wybrane wzory i stałe fizykochemiczne na egzamin maturalny z biologii, chemii i fizyki

aut. EFS , 2015
1
60
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Przyroda

Edukacja przyrodnicza w Polsce – doskonalimy to, co dobre. Broszura informacyjna

aut. EFS , 2014
1
191
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Edukacja przyrodnicza

Raport podsumowujący projekt

aut. agnieszka szawara , 2012
1
857
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Biologia

Co nowego w nauce? - Biologia molekularna jako nauka interdyscyplinarna

aut. Ryszard Kowalski , 2012
1
629
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 5
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Doskonalenie nauczycieli
/Edukacja przyrodnicza Edukacja przyrodnicza, Przyroda, Biologia 2

Przedmioty przyrodnicze: wspólnie badać czy opowiadać?

aut. EFS , 2004
Dlaczego uczniowie tak rzadko przeprowadzają doświadczenia, prowadzą obserwacje, uczestniczą w zajęciach terenowych? Zbyt mało czasu Niedostatecznie wyposażone pracownie przedmiotowe Zbyt liczne oddziały klasowe Nieelastyczna siatka godzin Brak dyscypliny (obawa o bezpieczeństwo) Małe zaangażowanie uczniów Zróżnicowany poziom uczniów
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 2 z 5
×
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia Biologia, Chemia, Fizyka 2

Wybrane wzory i stałe fizykochemiczne na egzamin maturalny z biologii, chemii i fizyki

aut. EFS , 2015
Wybrane wzory i stałe fizykochemiczne na egzamin maturalny z biologii, chemii i fizyki
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Pilotaż nowych egzaminów maturalnych

Strona www projektu: http://www.cke-efs.pl/course/view.php?id=46

Opis projektu: Egzamin maturalny, wprowadzony w liceach ogólnokształcących i profilowanych w roku 2005, dopiero w roku ‎‎2007 objął wszystkie typy liceów i techników. Stopniowo wprowadzano nowe przedmioty egzaminacyjne, ‎zmieniał się ich status. Od 2009 roku filozofia stała się przedmiotem maturalnym, a od 2010 roku wszyscy ‎maturzyści zdają obowiązkowo matematykę. Wszystkie te zmiany wymagały wsparcia prac nad doskonaleniem arkuszy egzaminacyjnych. ‎ Projekt składa się z czterech części: 1.opracowanie nowej koncepcji pracy nad arkuszami egzaminacyjnymi (IV.1).‎ 2.przeprowadzenie pilotażu egzaminów z matematyki (IV.2.1) i filozofii (IV.2.2).‎ 3.Modernizacja egzaminu maturalnego

Numer umowy o dofinansowanie: 3

Wynik 3 z 5
×
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Przyroda

Edukacja przyrodnicza w Polsce – doskonalimy to, co dobre. Broszura informacyjna

aut. EFS , 2014
Badacze Pracowni Przedmiotów Przyrodniczych Instytutu Badań Edukacyjnych porównali podstawy programowe w zakresie przedmiotów przyrodniczych, obowiązujące w pięciu krajach europejskich z polską podstawą programową. Choć w polskiej podstawie programowej położono duży nacisk na kształcenie i rozwijanie umiejętności rozumowania naukowego i posługiwania się metodą naukową, a wyniki polskich uczniów w międzynarodowym badaniu PISA, w części dotyczącej rozumowania w naukach przyrodniczych ciągle rosną, wyniki badań IBE wskazują na możliwość doskonalenia zarówno pracy dydaktycznej nauczycieli, jak i podstawy programowej, obowiązującej w polskiej szkole.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 4 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Edukacja przyrodnicza

Raport podsumowujący projekt

aut. agnieszka szawara , 2012
Raport podsumowujący projekt "Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów"
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 5 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Biologia

Co nowego w nauce? - Biologia molekularna jako nauka interdyscyplinarna

aut. Ryszard Kowalski , 2012
Publikacja ukazuje biologię molekularną jako naukę interdyscyplinarną. Jest przeznaczona dla nauczycieli różnych przedmiotów, studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela. Może być wykorzystana jako materiał do przygotowania dyskusji na temat organizmów zmodyfikowanych genetycznie (GMO).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Praktyki pedagogiczne - kompetentnie, twórczo, przyjemnie

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-041/10-00