Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
75 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Czy każda woda kupowana w sklepie to woda mineralna?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
655
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia Biologia, Chemia, Fizyka 2

Wybrane wzory i stałe fizykochemiczne na egzamin maturalny z biologii, chemii i fizyki

aut. EFS , 2015
1
60
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Przyroda

„Laboratorium myślenia” - raport z badania

aut. EFS , 2012
1
478
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Przyroda

Przedmioty przyrodnicze w wybranych krajach - raport z wizyty studyjnej w Finlandii

aut. EFS , 2014
1
533
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Przyroda

Wycieczka jako forma nauczania przedmiotów przyrodniczych

aut. EFS , 2014
1
547
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Przyroda

Doświadczenia i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych

aut. EFS , 2014
1
480
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Biologia

Analiza podręczników do biologii z III etapu edukacyjnego pod względem realizacji obowiązku nau...

aut. EFS , 2014
1
426
Rozwój szkół
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Edukacja matematyczna Edukacja matematyczna, Edukacja polonistyczna, Edukacja przyrodnicza 2

Analiza wpływu programu "Cyfrowa szkoła" na wyniki sprawdzianu szóstoklasisty

aut. EFS , 2015
1
312
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Obóz naukowy - biologia

aut. Aleksandra Kaczmarek , 2009
1
1144
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 10 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Czy każda woda kupowana w sklepie to woda mineralna?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: uczeń zna rolę wody w organizmie człowieka, negatywne skutki picia wody z kranu oraz podstawowy podział wód mineralnych butelkowanych. Uczeń potrafi: podać cechy wody zdatnej do picia, podać kryterium podziału wód butelkowanych dostępnych w sklepach uzasadnić dlaczego skład mineralny wód jest istotny dla zdrowia człowieka wskazać, którą z wód powinien spożywać na podstawie analizy kilku etykiet z wód butelkowanych ustosunkować się do reklam wód butelkowanych wybierając te wartościowe ze składem mineralnym dostosowanym do swoich potrzeb.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 11 z 75
×
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia Biologia, Chemia, Fizyka 2

Wybrane wzory i stałe fizykochemiczne na egzamin maturalny z biologii, chemii i fizyki

aut. EFS , 2015
Wybrane wzory i stałe fizykochemiczne na egzamin maturalny z biologii, chemii i fizyki
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Pilotaż nowych egzaminów maturalnych

Strona www projektu: http://www.cke-efs.pl/course/view.php?id=46

Opis projektu: Egzamin maturalny, wprowadzony w liceach ogólnokształcących i profilowanych w roku 2005, dopiero w roku ‎‎2007 objął wszystkie typy liceów i techników. Stopniowo wprowadzano nowe przedmioty egzaminacyjne, ‎zmieniał się ich status. Od 2009 roku filozofia stała się przedmiotem maturalnym, a od 2010 roku wszyscy ‎maturzyści zdają obowiązkowo matematykę. Wszystkie te zmiany wymagały wsparcia prac nad doskonaleniem arkuszy egzaminacyjnych. ‎ Projekt składa się z czterech części: 1.opracowanie nowej koncepcji pracy nad arkuszami egzaminacyjnymi (IV.1).‎ 2.przeprowadzenie pilotażu egzaminów z matematyki (IV.2.1) i filozofii (IV.2.2).‎ 3.Modernizacja egzaminu maturalnego

Numer umowy o dofinansowanie: 3

Wynik 12 z 75
×
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Przyroda

„Laboratorium myślenia” - raport z badania

aut. EFS , 2012
Celem badania „Laboratorium myślenia” jest diagnoza umiejętności absolwentów gimnazjum w zakresie przedmiotów przyrodniczych: biologii, chemii, fizyki i geografii w kontekście zmiany podstawy programowej. Badanie prowadzone jest przez 4 lata (2011-2014) i obejmuje ostatni rocznik gimnazjalistów kształconych według starej podstawy programowej oraz 3 roczniki nauczane według nowej podstawy. Duży nacisk położono na pomiar kluczowych umiejętności rozumowania w naukach przyrodniczych, jak wybór hipotez, planowanie eksperymentu, wyszukiwanie i krytyczna analiza informacji, wnioskowanie naukowe.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 13 z 75
×
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Przyroda

Przedmioty przyrodnicze w wybranych krajach - raport z wizyty studyjnej w Finlandii

aut. EFS , 2014
W styczniu 2011 roku członkowie Pracowni Przedmiotów Przyrodniczych IBE (PPP IBE) zrealizowali wizytę studyjną w Finlandii. Wybór kraju był podyktowany kilkoma czynnikami, z których najważniejszym były bardzo wysokie wyniki w dziedzinie przedmiotów przyrodniczych (Science) uzyskiwane przez fińskich uczniów w kolejnych cyklach międzynarodowego badania PISA (Programme for International Student Assessment). Celem wizyty było zbadanie, jakie elementy pracy fińskiej szkoły, w szczególności w obszarze dydaktyki przedmiotów przyrodniczych, mogą przyczyniać się do tego sukcesu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 14 z 75
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Przyroda

Wycieczka jako forma nauczania przedmiotów przyrodniczych

aut. EFS , 2014
Propozycja planu działania sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 15 z 75
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Przyroda

Doświadczenia i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych

aut. EFS , 2014
Propozycja planu działania sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 16 z 75
×
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Biologia

Analiza podręczników do biologii z III etapu edukacyjnego pod względem realizacji obowiązku nauczania metody badań biologicznych. Raport tematyczny z badania

aut. EFS , 2014
Analiza podręczników szkolnych do biologii stosowanych na III etapie edukacyjnym przeprowadzona została pod kątem realizacji obowiązku nauczania metodologii prowadzenia doświadczeń przyrodniczych zapisanego w II celu kształcenia (wymaganiu ogólnym) oraz zgodności ze spisem zalecanych doświadczeń i obserwacji do wykonania przez ucznia. Badanie poszerzono o poszukiwanie w podręcznikach treści, które sprzyjają zwiększaniu zainteresowania naukami przyrodniczymi oraz promują nauczanie poprzez dociekanie naukowe (IBSE). Szczegółowej analizie poddano 10 serii podręczników do biologii dla szkół gimnazjalnych dopuszczonych do użytku szkolnego przez MEN od 2009 roku. Wyniki badania wskazują, że cel kształcenia, jakim jest znajomość metodyki badań biologicznych, realizowany jest w podręcznikach przede wszystkim w postaci rozdziału wstępnego mówiącego o metodzie naukowej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 17 z 75
×
Rozwój szkół
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Edukacja matematyczna Edukacja matematyczna, Edukacja polonistyczna, Edukacja przyrodnicza 2

Analiza wpływu programu "Cyfrowa szkoła" na wyniki sprawdzianu szóstoklasisty

aut. EFS , 2015
W analizach wykorzystano wyniki sprawdzianów z trzech lat: 2012 (przed udziałem w programie), 2013 (ok. 3-5 miesięcy po dostarczeniu sprzętu do szkół) i 2014 (ok. 15-17 miesięcy po dostarczeniu sprzętu do szkół). Badano nie tylko wpływ programu na średni wynik uczniów, ale również na kształt rozkładu wyników w poszczególnych częściach sprawdzianu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 18 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Obóz naukowy - biologia

aut. Aleksandra Kaczmarek , 2009
Scenariusz zajęć z biologii wykorzystane na obozie naukowym
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie - ogólnopolski program rozwoju kompetencji kuczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębioroczości dla uczniów gimnazjów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-049/08-00