Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
75 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Przyroda

Program zajęć wyrównawczych z przyrody

aut. Grzegorz Komor , 2010
1
3277
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Bioindykatory - żywe papierki wskaźnikowe. Przykłady roślin i zwierząt będących bioindykatorami...

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
2557
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Przyroda

Zasoby energii na Ziemi

aut. Barbara Wiatr , 2012
1
2519
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Zapoznanie z budową oka i ucha. Wady wzroku.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
2355
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 1
/Przyroda

Diagnoza zainteresowań uczniów nauką przedmiotów ścisłych

aut. Barbara Wiatr , 2012
1
2311
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przyroda

Program stażu dla nauczycieli przedmiotów zawodowych i instruktorów praktycznej nauki zawodu ks...

aut. Krystyna Wyroślak , 2013
1
1690
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Rak piersi – jak zapobiec chorobie?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
2
1619
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Przyroda

E-nauczyciel przyrody. Innowacyjna strategia nauczania i uczenia się przedmiotów przyrodniczych...

aut. Dawid Pietrala , 2013
1
1409
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Niezwykłości zwykłej wody

aut. Barbara Wiatr , 2012
1
1387
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 10 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Przyroda

Program zajęć wyrównawczych z przyrody

aut. Grzegorz Komor , 2010
Treści nauczania wynikają z podstawy programowej. Program zajęć z przyrody zawiera procedury osiągnięcia celów, propozycje założonych osiągnięć ucznia oraz metod pracy z uczniem. Autor proponuje różnorodne metody pracy z uczniami, takie jak: słowne, ćwiczeniowe obserwacyjne oraz metody badawcze. Wyżej wymienione metody nauczania umożliwiają w różnorodny sposób poznanie i opanowanie podstawowych wiadomości przyrodniczych. Określona została minimalna liczba godzin nauczania przyrody (60 godzin), którą nauczyciel wykorzystuje w zależności od potrzeb i umiejętności uczniów w poszczególnych klasach. Struktura programu jest prosta. Poznajemy najbliższe środowisko oraz siebie, a następnie środowisko przyrodnicze kraju. Program może ulegać modyfikacji. Nauczyciel poszerza pewne treści nauczania lub pomija w celu dostosowania swoich działań do potrzeb i zainteresowań uczniów.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 11 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Bioindykatory - żywe papierki wskaźnikowe. Przykłady roślin i zwierząt będących bioindykatorami środowiskowymi. Określanie stanu środowiska na podstawie obecności wybranych gatunków

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Cele ogólne zajęć: poznanie sposobów określania stopnia skażenia środowiska na podstawie obecności organizmów roślin i zwierząt, zapoznanie ze skalą porostową, zaznajomienie ze środowiskiem życia porostów oraz ich wrażliwością na zanieczyszczenie powietrza tlenkami siarki. Cele szczegółowe: umiejętność wskazania charakterystycznych cechy porostów, umiejętność rozpoznawania formy plechy porostowej, umiejętność wykorzystania bioindykatorów w terenowej ocenie stopnia zanieczyszczenia środowiska, umiejętność praktycznego zastosowania skali porostowej, rozumienie współzależności pomiędzy organizmem, a środowiskiem życia, umiejętność analizy wyników przeprowadzonych obserwacji terenowych, umiejętność pracy z kluczem do oznaczania porostów, umiejętność wyszukiwania gatunków wskaźnikowych w terenie w okolicy Okonka, umiejętność prezentacji wniosków.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 12 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Przyroda

Zasoby energii na Ziemi

aut. Barbara Wiatr , 2012
Publikacja jest jedną z części produktu finalnego czyli Programu zajęć pozalekcyjnych. Składa się z pięciu elementów: - konspektu projektu zawierającego cele kształcenia, poziom umiejętności oraz podstawy, mapę mentalną, treści kształcenia, formy oraz metody pracy, harmonogram działań oraz realizację zadań, do konspektu dołączone są przykładowe karty pracy, - treści nauczania z podstawy programowej oraz wykraczające poza podstawę, - scenariuszy zajęć interdyscyplinarnych prowadzonych na terenie szkoły, - konspektów zajęć realizowanych na uczelni wyższej - scenariuszy zajęć w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-054/10-00

Wynik 13 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Zapoznanie z budową oka i ucha. Wady wzroku.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Cel ogólny: zapoznanie z budową oka i ucha człowieka oraz z wadami, chorobami wzroku. Cele szczegółowe: uczeń wyróżnia trzy zasadnicze części w oku i uchu człowieka, uczeń wymienia narządy w odpowiedniej kolejności, rozumie budowę oraz funkcję poszczególnych elementów oka i ucha, zna funkcję pręcików i czopków w oku oraz wie na czym polega mechanizm widzenia, wie, jakie mogą wystąpić wady wzroku i choroby oczu u człowieka. Po zajęciach uczeń potrafi rozpoznawać poszczególne elementy oka i ucha, wyjaśnia mechanizm powstawania obrazu w oku oraz potrafi powiedzieć co się dzieje z dźwiękiem w uchu, dokonuje podziału ucha i oka na zasadnicze części, potrafi przedstawić budowę oka i ucha oraz znaczenie poszczególnych elementów w procesach widzenia i słuchania, uczeń analizuje działanie narządów zmysłu i wyciąga wnioski.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 14 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 1
/Przyroda

Diagnoza zainteresowań uczniów nauką przedmiotów ścisłych

aut. Barbara Wiatr , 2012
W publikacji omówiona została diagnoza wstępna uczniów wraz z podaniem narzędzi: testu zainteresowań naukami ścisłymi, testu wiadomości z zakresu nauk ścisłych i przyrodniczych dla uczniów gimnazjum. Zawarty jest również klucz odpowiedzi, dzięki któremu każdy z nauczycieli będzie mógł dokonać samodzielnie diagnozy uczniów.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-054/10-00

Wynik 15 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przyroda

Program stażu dla nauczycieli przedmiotów zawodowych i instruktorów praktycznej nauki zawodu kształcących w kierunkach przyrodniczych

aut. Krystyna Wyroślak , 2013
Niniejszy program stażu został opracowany zgodnie z wymogami zawartymi w ustawach i rozporządzeniach regulujących funkcjonowanie polskiego szkolnictwa zawodowego. Pod uwagę zostały wzięte również raporty z dyskusji panelowych przeprowadzonych przez ekspertów z obszaru szkolnictwa zawodowego oraz rynku pracy. W trakcie tych dyskusji zostały omówione takie tematy jak: 1. Efekty kształcenia zawodowego. 2. Kompetencje nauczycielskie. 3. Tworzenie programu stażu. 4. Rola opiekuna stażu. 5. Realizacja stażu. 6. Możliwości zaliczenia stażu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Praktyczne doskonalenie nauczycieli przedmiotów zawodowych i instruktorów praktycznej nauki zawodu w przedsiębiorstwach

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-018/12-00

Wynik 16 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Rak piersi – jak zapobiec chorobie?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: uświadomienie jak dużo kobiet w Polsce cierpi na raka piersi, uczeń poznaje czynniki wpływające na rozwój nowotworu piersi, zna symptomy choroby, zna metody samobadania piersi.
Rak piersi – jak zapo...
Rak piersi – jak zapo...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 17 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Przyroda

E-nauczyciel przyrody. Innowacyjna strategia nauczania i uczenia się przedmiotów przyrodniczych z wykorzystaniem multimediów

aut. Dawid Pietrala , 2013
Publikacja, opracowana w ramach projektu E-nauczyciel przyrody realizowanego na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu we współpracy z firmą Boulder Language Technologies z USA, stanowi ukoronowanie szeregu działań, jakie zostały podjęte w ramach projektu. Opisuje ona przyjęte założenia teoretyczne, treść głównego produktu projektu, jakim jest innowacyjny program wspomagania nauczania ETOS (od ang. E-Tutor of Science – E-nauczyciel przyrody) oraz przedstawia wnioski z pilotażowego wdrożenia programu w 11 szkołach powiatu poznańskiego. Celem tej publikacji jest przekazanie Czytelnikowi informacji na temat programu, które posłużyć mu mogą do wykorzystania go w pracy własnej. Zgodnie z założeniami, po zapoznaniu się z treścią książki oraz materiałami w niej opisywanymi (scenariusze zajęć, platforma e-learningowa), Czytelnik powinien być w stanie wdrożyć program lub wykorzystać jego elementy w pracy z uczniami.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: e-nauczyciel przyrody. Zintegrowane środowisko edukacyjne dla rozwijania myślenia naukowego, umiejętności informacyjnych oraz kompetencji językowych uczniów II i III etapu edukacyjnego

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-057/10-00

Wynik 18 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Niezwykłości zwykłej wody

aut. Barbara Wiatr , 2012
Publikacja jest jedną z części produktu finalnego czyli Programu zajęć pozalekcyjnych. Składa się z pięciu elementów: - konspektu projektu zawierającego cele kształcenia, poziom umiejętności oraz podstawy, mapę mentalną, treści kształcenia, formy oraz metody pracy, harmonogram działań oraz realizację zadań, do konspektu dołączone są przykładowe karty pracy, - treści nauczania z podstawy programowej oraz wykraczające poza podstawę, - scenariuszy zajęć interdyscyplinarnych prowadzonych na terenie szkoły, - konspektów zajęć realizowanych na uczelni wyższej - scenariuszy zajęć w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-054/10-00