Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
75 Wyników
Zarządzanie i nadzór
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przyroda Przyroda, Doskonalenie nauczycieli 1

Rekomendacje - wyposażenia pracowni przedmiotów przyrodniczych oraz organizacja szkoleń dla nau...

aut. EFS , 2015
1
271
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Jak oczy pomagają nam utrzymać równowagę?

aut. waldemar krawiec , 2013
1
275
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Przedmioty metalowe w naszym otoczeniu

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
295
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Stres jest moim wrogiem, czy przyjacielem?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
302
Rozwój szkół
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Edukacja matematyczna Edukacja matematyczna, Edukacja polonistyczna, Edukacja przyrodnicza 2

Analiza wpływu programu "Cyfrowa szkoła" na wyniki sprawdzianu szóstoklasisty

aut. EFS , 2015
1
312
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Przyczyny i skutki zanieczyszczeń powietrza

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
328
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Jakie barwniki występują w liściu?

aut. waldemar krawiec , 2012
1
348
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Przyroda Przyroda, Doskonalenie nauczycieli 1

Przedmioty przyrodnicze poza szkołą - poradnik IBE dla nauczycieli

aut. EFS , 2014
1
350
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Scenariusz lekcji - wpływ światła na ukorzenianie sadzonek

aut. waldemar krawiec , 2012
1
372
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 10 z 75
×
Zarządzanie i nadzór
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przyroda Przyroda, Doskonalenie nauczycieli 1

Rekomendacje - wyposażenia pracowni przedmiotów przyrodniczych oraz organizacja szkoleń dla nauczycieli (szkoły ponadgimnazjalne)

aut. EFS , 2015
Rekomendacje dotyczące podstawowego wyposażenia pracowni przedmiotów przyrodniczych oraz zasad iorganizacji szkoleń dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych na IV etapie edukacyjnym (szkoły ponadgimnazjalne).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 11 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Jak oczy pomagają nam utrzymać równowagę?

aut. waldemar krawiec , 2013
Badanie reakcji organizmu na różnorodne bodźce dostarcza wielu przeżyć. Okazuje się, że dobre funkcjonowanie ciała człowieka jest zależne od prawidłowego funkcjonującego systemu zmysłów, które ze sobą współdziałają. Utrzymanie równowagi, szczególnie dla dwunożnego zwierzęcia, jakim jest człowiek, jest nie lada wyzwaniem. Scenariusz nawiązuje do podstawy programowej: 9. Narządy zmysłów. Uczeń: 1. przedstawia budowę oka i ucha oraz wyjaśnia sposób ich działania; 2. przedstawia rolę zmysłu równowagi.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia uczniowska

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/09-00

Wynik 12 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Przedmioty metalowe w naszym otoczeniu

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: rozwijanie umiejętności rozpoznawania, badania i porównywania właściwości metali; kształtowanie umiejętności rozróżniania metali; rozwijanie zdolności projektowania i wykonywania prostych doświadczeń, prowadzenia obserwacji i formułowania wniosków; usystematyzowanie wiedzy określonej programem nauczania.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 13 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Stres jest moim wrogiem, czy przyjacielem?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: uczeń zna mechanizm powstawania stresu (adrenalina i skutki działania tego hormonu na organizm), choroby spowodowane przez stres. Uczeń potrafi: wymienić stresory, wymienić zagrożenia dla zdrowia powstające pod wpływem długotrwałego stresu, uzasadnić pozytywne strony stresu na życie człowieka, wymienić sposoby radzenia sobie ze stresem. Uczeń wie, że ludzie w różny sposób reagują na te same stresory i wie gdzie należy szukać pomocy w trudnych chwilach.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 14 z 75
×
Rozwój szkół
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Edukacja matematyczna Edukacja matematyczna, Edukacja polonistyczna, Edukacja przyrodnicza 2

Analiza wpływu programu "Cyfrowa szkoła" na wyniki sprawdzianu szóstoklasisty

aut. EFS , 2015
W analizach wykorzystano wyniki sprawdzianów z trzech lat: 2012 (przed udziałem w programie), 2013 (ok. 3-5 miesięcy po dostarczeniu sprzętu do szkół) i 2014 (ok. 15-17 miesięcy po dostarczeniu sprzętu do szkół). Badano nie tylko wpływ programu na średni wynik uczniów, ale również na kształt rozkładu wyników w poszczególnych częściach sprawdzianu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 15 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Przyczyny i skutki zanieczyszczeń powietrza

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: zapoznanie uczniów ze stanem zanieczyszczenia powietrza atmosferycznego oraz jego wpływem na środowisko człowieka; kształtowanie właściwej postawy wobec zagadnień dotyczących ochrony środowiska; rozwijanie umiejętności obserwacji, wyciągania wniosków i współpracy w grupie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 16 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Jakie barwniki występują w liściu?

aut. waldemar krawiec , 2012
Uczniowie na własne oczy przekonują się, iż mimo, że liście roślin są zielone, to występują w nich również inne barwniki roślinne. Efekt rozdziału, który zobaczą na bibule na zawsze zapadnie im w pamięć. Dzięki tej aktywności dużo łatwiej nauczą się, iż karotenoidy są pomarańczowe a ksantofile żółte.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia uczniowska

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/09-00

Wynik 17 z 75
×
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Przyroda Przyroda, Doskonalenie nauczycieli 1

Przedmioty przyrodnicze poza szkołą - poradnik IBE dla nauczycieli

aut. EFS , 2014
Z tej publikacji mogą skorzystać nauczyciele wszystkich etapów edukacyjnych. Będzie pomocna zarówno dla tych, którzy korzystają z możliwości edukacji pozaformalnej, jak i dla tych, którzy do tej pory jeszcze tego nie robili.Przedmioty przyrodnicze poza szkołą - poradnik W poradniku „Przedmioty przyrodnicze poza szkołą czyli jak świadomie korzystać z oferty przyrodniczej edukacji pozaformalnej” Urszula Poziomek i dr Elżbieta Barbara Ostrowska podpowiadają nauczycielom, jak wybrać zajęcia oferowane przez różne ośrodki edukacji i jak ocenić, które z nich są wartościowe.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 18 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Scenariusz lekcji - wpływ światła na ukorzenianie sadzonek

aut. waldemar krawiec , 2012
Eksperyment z ukorzenianiem jest prosty i dostarcza wyniki, które można sprawnie opracować i zinterpretować. Wynik eksperymentu nie jest dla uczniów oczywisty, więc tym bardziej chętnie będą uczestniczyć w dosyć długotrwałym procesie zbierania danych. Przy okazji może obudzi się w nich ogrodniczy instynkt? Scenariusz nawiązuje do treści nauczania określonych w wymaganiach szczegółowych: V. Budowa i funkcjonowanie organizmu roślinnego na przykładzie rośliny okrytozalążkowej. III. Systematyka – zasady klasyfikacji, sposoby identyfikacji i przegląd różnorodności organizmów. Uczeń: 4) podaje znaczenie czynności życiowych organizmu (jednokomórkowego i wielokomórkowego): odżywiania, oddychania, wydalania, ruchu, reakcji na bodźce, rozmnażania, wzrostu i rozwoju.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia uczniowska

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/09-00