Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
75 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Przyroda

Zasoby energii na Ziemi

aut. Barbara Wiatr , 2012
1
2519
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Przyroda

Zajęcia praktyczno-badawcze. Zbiór zadań i eksperymentów dla uczniów klas I-III gimnazjum

aut. Katarzyna Hanusik , 2013
1
7314
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Bioindykatory - żywe papierki wskaźnikowe. Przykłady roślin i zwierząt będących bioindykatorami...

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
2557
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Przyroda

Przedmioty przyrodnicze w wybranych krajach - raport z wizyty studyjnej w Anglii

aut. EFS , 2012
1
626
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 1
/Przyroda

Diagnoza zainteresowań uczniów nauką przedmiotów ścisłych

aut. Barbara Wiatr , 2012
1
2311
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Biologia

Co robią dżdżownice w glebie?

aut. waldemar krawiec , 2012
1
1105
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Przyroda

Program zajęć wyrównawczych z przyrody dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej

aut. Grzegorz Komor , 2012
1
1169
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Czy potrafię rozpoznawać rośliny rosnące w pobliżu mojej szkoły? Zajęcia terenowe.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
578
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Izolacja barwników roślinnych

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
2
32803
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Przyroda

Zasoby energii na Ziemi

aut. Barbara Wiatr , 2012
Publikacja jest jedną z części produktu finalnego czyli Programu zajęć pozalekcyjnych. Składa się z pięciu elementów: - konspektu projektu zawierającego cele kształcenia, poziom umiejętności oraz podstawy, mapę mentalną, treści kształcenia, formy oraz metody pracy, harmonogram działań oraz realizację zadań, do konspektu dołączone są przykładowe karty pracy, - treści nauczania z podstawy programowej oraz wykraczające poza podstawę, - scenariuszy zajęć interdyscyplinarnych prowadzonych na terenie szkoły, - konspektów zajęć realizowanych na uczelni wyższej - scenariuszy zajęć w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-054/10-00

Wynik 2 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Przyroda

Zajęcia praktyczno-badawcze. Zbiór zadań i eksperymentów dla uczniów klas I-III gimnazjum

aut. Katarzyna Hanusik , 2013
ZPB - Zbiór zadań i eksperymentów dla uczniów klas I - III gimnazjum - publikacja składa się z gotowych propozycji eksperymentalnych scenariuszy lekcyjnych do przeprowadzenia z młodzieżą gimnazjalną. Materiały nadają się do wykorzystania w ramach realizacji zajęć przyrodniczych w szkołach, podczas zajęć dodatkowych czy spotkań kół zainteresowań. Publikacja oparta o wytyczne określone w Programach realizacji i oceniania ZPB.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Zajęcia praktyczno-badawcze w powiecie elbląskim. Pilotażowy program wdrozenia nowego przedmiotu nauczania w szkołach podstawowych i gimnazjach

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-007/10-00

Wynik 3 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Bioindykatory - żywe papierki wskaźnikowe. Przykłady roślin i zwierząt będących bioindykatorami środowiskowymi. Określanie stanu środowiska na podstawie obecności wybranych gatunków

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Cele ogólne zajęć: poznanie sposobów określania stopnia skażenia środowiska na podstawie obecności organizmów roślin i zwierząt, zapoznanie ze skalą porostową, zaznajomienie ze środowiskiem życia porostów oraz ich wrażliwością na zanieczyszczenie powietrza tlenkami siarki. Cele szczegółowe: umiejętność wskazania charakterystycznych cechy porostów, umiejętność rozpoznawania formy plechy porostowej, umiejętność wykorzystania bioindykatorów w terenowej ocenie stopnia zanieczyszczenia środowiska, umiejętność praktycznego zastosowania skali porostowej, rozumienie współzależności pomiędzy organizmem, a środowiskiem życia, umiejętność analizy wyników przeprowadzonych obserwacji terenowych, umiejętność pracy z kluczem do oznaczania porostów, umiejętność wyszukiwania gatunków wskaźnikowych w terenie w okolicy Okonka, umiejętność prezentacji wniosków.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 4 z 75
×
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum
/Przyroda

Przedmioty przyrodnicze w wybranych krajach - raport z wizyty studyjnej w Anglii

aut. EFS , 2012
W dniach od 7 do 14 listopada 2010 roku zespół badawczy PPP IBE odbył pierwszą wizytę studyjną w Anglii, w miejscowości Reading, ok. 70 km od Londynu. Anglia została wybrana z kilku powodów. Przede wszystkim dlatego, że w badaniach PISA uczniowie angielscy osiągają wysokie wyniki w kategorii rozumowania w naukach przyrodniczych. W trakcie wizyt w szkołach obserwowany jest przebieg lekcji biologii, chemii, fizyki, geografii i zintegrowanych przedmiotów przyrodniczych (np. science w Anglii) na poziomie ISCED2, odpowiadającemu polskiemu gimnazjum.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 5 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 1
/Przyroda

Diagnoza zainteresowań uczniów nauką przedmiotów ścisłych

aut. Barbara Wiatr , 2012
W publikacji omówiona została diagnoza wstępna uczniów wraz z podaniem narzędzi: testu zainteresowań naukami ścisłymi, testu wiadomości z zakresu nauk ścisłych i przyrodniczych dla uczniów gimnazjum. Zawarty jest również klucz odpowiedzi, dzięki któremu każdy z nauczycieli będzie mógł dokonać samodzielnie diagnozy uczniów.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-054/10-00

Wynik 6 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Biologia

Co robią dżdżownice w glebie?

aut. waldemar krawiec , 2012
Rola gleby i organizmów glebowych jest zazwyczaj niedoceniana. Warto jest uczniom przekazać, że ta cienka warstwa, która pełni kluczową rolę w utrzymaniu życia na Ziemi jest wypełniona organizmami żywymi. Organizmy te podnoszą jakość gleby i wpływają pozytywnie na jej cechy. Proponowane doświadczenie nawiązuje do wymagań ogólnych podstawy programowej: I. Znajomość różnorodności biologicznej i podstawowych procesów biologicznych; II. Znajomość metodyki badań biologicznych; a także do wymagań szczegółowych: III. Systematyka – zasady klasyfikacji, sposoby identyfikacji i przegląd różnorodności organizmów. Uczeń: 11) przedstawia znaczenie poznanych (…) zwierząt w środowisku i dla człowieka.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia uczniowska

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/09-00

Wynik 7 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Przyroda

Program zajęć wyrównawczych z przyrody dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej

aut. Grzegorz Komor , 2012
Program został opracowany dla uczniów klas IV–VI szkoły podstawowej mającymi problemy w nauce przyrody, którzy wymagają dodatkowej pomocy i wsparcia ze strony nauczyciela. Powstały program ma na celu pomoc uczniom w zdobyciu podstawowej wiedzy i umiejętności przyrodniczych, pozwalających sprostać stawianym im wymaganiom. Program obejmuje treści nauczania zgodne z podstawą programową obowiązującą w kształceniu uczniów na drugim etapie kształcenia. Praca z uczniami polega głównie na powtarzaniu wiadomości i ćwiczeniu podstawowych umiejętności oraz stałym uzupełnianiem braków w wiedzy. Autorka proponuje różnorodne metody i formy pracy z uczniem w celu uzyskania przewidywanych osiągnięć na zakończenie zajęć.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 8 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Czy potrafię rozpoznawać rośliny rosnące w pobliżu mojej szkoły? Zajęcia terenowe.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: uczeń zna rodzaje liści i kwiatów, morfologię kwiatu i liści, podstawowe gatunki roślin rosnących w pobliżu szkoły, zasady prawidłowego posługiwania się kluczem do rozpoznawania roślin, zasady tworzenia zielnika roślin (suszenie, charakterystyka). Uczeń potrafi: posługiwać się kluczem do rozpoznawania roślin, obserwować cechy morfologiczne roślin przydatne w czasie posługiwania się kluczem, wymienić kilka roślin, które rosną w pobliżu szkoły, scharakteryzować wymagania siedliskowe rozpoznanych roślin, stworzyć kartę charakterystyki danego gatunku, stworzyć kartę z zielnika (prawidłowo zasuszyć rozpoznany okaz).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 9 z 75
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Biologia

Izolacja barwników roślinnych

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cel główny zajęć: uświadomienie uczniom, że w roślinach występują różne barwniki, sposoby izolacji barwników oraz badanie ich właściwości. Cele szczegółowe: uczeń potrafi wyizolować chlorofil, antocyjany oraz betaninę, wie , że w liściu występują inne barwniki poza chlorofilem: karoteny i ksantofile; wie na czym polega chromatografia i potrafi ją przeprowadzić; wie jaką rolę spełnia chlorofil w liściach; wie dlaczego jesienią liście się przebarwiają; wie jakie inne barwniki występują w roślinach i jakie jest ich znaczenie; wie od czego zależy barwa kwiatów i owoców w których występują antocyjany; wie, że w burakach występuje inny barwnik niż w kapuście.
Kolorowy świat roślin...
Izolacja barwników ro...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00