Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
638 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przedmioty zawodowe

Spedycja lądowa i lotnicza

aut. Paweł Fajfer , 2012
1
14625
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przedmioty zawodowe

Poradnik z doradztwa zawodowego - część 3

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
1 14 3
7343
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przedmioty zawodowe

Spedycja morska i śródlądowa

aut. Paweł Fajfer , 2012
1
5317
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przedmioty zawodowe

Standardy GS1

aut. Paweł Fajfer , 2012
1
2379
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik żywienia i usług gastro...

aut. EFS , 2013
1
2079
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przedmioty zawodowe

Rodzaje zapasów

aut. Paweł Fajfer , 2012
1
1851
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik elektroniki i informatyki...

aut. EFS , 2013
1
1813
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Florysta

aut. EFS , 2013
1
1790
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Terapeuta zajęciowy

aut. EFS , 2013
1
1788
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 10 z 638
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przedmioty zawodowe

Spedycja lądowa i lotnicza

aut. Paweł Fajfer , 2012
Prezentacja na temat spedycji lądowej i lotniczej. Spis treści: 1. Podstawowe pojęcia dotyczące spedycji; 2. Proces spedycyjny w transporcie drogowym; 3. Proces spedycyjny w transporcie kolejowym; 4.Proces spedycyjny w transporcie lotniczym.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wirtualne laboratoria - sukces innowacji

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-010/10-00

Wynik 11 z 638
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przedmioty zawodowe

Poradnik z doradztwa zawodowego - część 3

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
Istotną rolę w pakiecie edukacyjnym pełnią narzędzia oddziaływania na uczniów poprzez właściwie zorganizowane i zorientowane na zawody techniczne i oparte na znajomości nauk ścisłych doradztwo zawodowe. Zestaw poradników z doradztwa zawodowego składa się z trzech części: „Kariera”, „Planowanie ścieżki edukacyjnej”, „Zawody oparte na naukach ścisłych”. Uzupełnieniem zestawu poradników są „Teczki zawodów”, opisujące wybrane zawody związane z koniecznością dobrej znajomości nauk ścisłych: architekt, automatyk, biotechnolog, geodeta, grafik komputerowy, inżynier biomedyczny, inżynier budownictwa, inżynier budowy systemów komputerowych, inżynier elektronik, inżynier inżynierii materiałowej, inżynier środowiska, inżynier telekomunikacji, inżynier zarządzania i inżynierii produkcji, logistyk, mechatronik.
Poradnik z doradztwa ...
Biotechnolog.pps
Grafik komputerowy.pps
Inżynier budowy sys...
Inżynier automatyki ...
Inżynier biomedyczny...
Inżynier budownictwa...
Inżynier elektronik....
Inżynier geodeta.pps
Inżynier inżynierii...
Inżynier inżynierii...
Inżynier mechatronik...
Inżynier telekomunik...
Inżynier zarządzani...
Logistyk.pps
Teczki zawodów I.pdf
Teczki zawodów II.pdf
Teczki zawodów III.p...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-071/10-00

Wynik 12 z 638
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przedmioty zawodowe

Spedycja morska i śródlądowa

aut. Paweł Fajfer , 2012
Prezentacja na temat spedycji morskiej i śródlądowej. Spis treści: 1. Podstawowe pojęcia dotyczące spedycji; 2.Proces spedycyjny w żegludze morskiej; 3.Proces spedycyjny w żegludze śródlądowej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wirtualne laboratoria - sukces innowacji

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-010/10-00

Wynik 13 z 638
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przedmioty zawodowe

Standardy GS1

aut. Paweł Fajfer , 2012
Prezentacja na temat standardów GS1. Spis treści: 1. Standardy GS1; 2. System GS1; 3.Etykieta logistyczna GS1; 4. Kody kreskowe; 5. Numery identyfikacyjne GS1. Instytut Logistyki i Magazynowania (ILiM) jako organizacja krajowa GS1 Polska zarządza systemem GS1 w Polsce oraz wspiera uczestników systemu w efektywnym wdrażaniu standardów. Jest jedyną instytucją upoważnioną do przyjmowania firm i instytucji z Polski do systemu GS1 i do nadawania im uprawnień do stosowania kodów kreskowych GS1.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wirtualne laboratoria - sukces innowacji

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-010/10-00

Wynik 14 z 638
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik żywienia i usług gastronomicznych

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 15 z 638
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przedmioty zawodowe

Rodzaje zapasów

aut. Paweł Fajfer , 2012
Prezentacja na temat rodzajów zapasów. Spis treści: 1. Definicja zapasu; 2. Punkt rozdzielający; 3. Rodzaje zapasów wg różnych kryteriów; 4. Zapas zabezpieczający; 5. Zapas informacyjny; 4.Zapas minimalny.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wirtualne laboratoria - sukces innowacji

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-010/10-00

Wynik 16 z 638
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik elektroniki i informatyki medycznej

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 17 z 638
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Florysta

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 18 z 638
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Terapeuta zajęciowy

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08