Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
10 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Historia i społeczeństwo Historia i społeczeństwo, Historia, Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający), Historia muzyki, Historia sztuki, Doskonalenie nauczycieli 5

Jak rozwijać zainteresowania historyczne i zdolności uczniów z historii?

aut. EFS , 2012
1
991
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Historia sztuki

Style w sztuce średniowiecza

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
1145
Rozwój szkół
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Historia i społeczeństwo Historia i społeczeństwo, Język polski, Historia, Wiedza o społeczeństwie, Wiedza o kulturze 4

Lider jako przekonujący mówca. Trening retorów.

aut. EFS , 2014
1
725
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Wiedza o kulturze

Jantarowy skarb – gra fabularna

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
520
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja muzyczna, Edukacja plastyczna, Plastyka, Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający), Historia muzyki, Historia sztuki, Doskonalenie nauczycieli 7

Poradnik: Praca z uczniem zdolnym na zajęciach z przedmiotów artystycznych

aut. EFS , 2014
1
6129
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Historia sztuki

Poznajemy przeszłość naszego miasta - wycieczka do zamku Kmitów w Lesku

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
707
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 4
/Wiedza o kulturze

Wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji i umiejętności zawodowych w powiecie chełmi...

aut. EFS , 2014
1
340
Rozwój szkół
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Historia i społeczeństwo Historia i społeczeństwo, Język polski, Historia, Wiedza o społeczeństwie, Wiedza o kulturze 4

Lider jako przekonujący mówca. Materiały i ćwiczenia

aut. EFS , 2014
1
25492
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Historia sztuki

Dodatek edukacyjny do miesięcznika popularnonaukowego "Spotkania z zabytkami", tytuł: "Aedifi...

aut. Administrator Testowy , 2010
1
789
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 10
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Historia i społeczeństwo Historia i społeczeństwo, Historia, Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający), Historia muzyki, Historia sztuki, Doskonalenie nauczycieli 5

Jak rozwijać zainteresowania historyczne i zdolności uczniów z historii?

aut. EFS , 2012
Umiejętności świadczące o posiadaniu przez ucznia predyspozycji historycznych: • zauważanie i formułowanie problemów, których nie dostrzegają inni uczniowie • dostrzeganie wielu rozwiązań tego samego problemu • formułowanie hipotez •dostrzeganie związków przyczynowo-skutkowych i czasowo-przestrzennych
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 2 z 10
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Historia sztuki

Style w sztuce średniowiecza

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: uczeń potrafi: prawidłowo posługiwać się pojęciami poznanymi podczas lekcji: styl romański, styl gotycki, zabytki nieruchome, zabytki ruchome, architektura, rzeźba; rozróżniać style używając ich nazw; podać nazwy najbardziej znanych zabytków architektury europejskiej; podać nazwy najbardziej znanych zabytków architektury polskiej; wymienić cechy rzeźby gotyckiej; korzystać z różnych źródeł wiedzy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 3 z 10
×
Rozwój szkół
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Historia i społeczeństwo Historia i społeczeństwo, Język polski, Historia, Wiedza o społeczeństwie, Wiedza o kulturze 4

Lider jako przekonujący mówca. Trening retorów.

aut. EFS , 2014
Poradnik dobrego wysławiania się. Czym jest retoryka? • Sztuka ozdobnego wysławiania się, teoria wymowy, dawniej stanowiła jeden z głównych przedmiotów nauczania. • Teoria i sztuka przemawiania, krasomówstwo.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 4 z 10
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Wiedza o kulturze

Jantarowy skarb – gra fabularna

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: Uczeń doskonali pracę w zespole i delegowanie uprawnień. Uczeń pogłębia swoją wiedzę o dziedzictwie kulturowym.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 5 z 10
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja muzyczna, Edukacja plastyczna, Plastyka, Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający), Historia muzyki, Historia sztuki, Doskonalenie nauczycieli 7

Poradnik: Praca z uczniem zdolnym na zajęciach z przedmiotów artystycznych

aut. EFS , 2014
Poradnik jest połączeniem dwóch elementów: podstawy teoretycznej, dotyczącej ucznia zdolnego oraz praktyki i pracy z takim uczniem. Istnieje wielość przedmiotów i zajęć pozalekcyjnych, na których można wykorzystać uzdolnienia artystyczne uczniów. Są to przede wszystkim plastyka, muzyka, zajęcia artystyczne, historia muzyki, historia sztuki, ale także język polski, wiedza o kulturze oraz historia. Drugi problem dotyczy wykorzystania różnych uzdolnień uczniowskich (oprócz oczywistych artystycznych) w przedmiotach artystycznych. W poradniku mamy wybór przykładów dobrych praktyk, wykorzystujących szeroki wachlarz uzdolnień uczniów, do częstego zastosowania na dowolnych zajęciach lekcyjnych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 6 z 10
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Historia sztuki

Poznajemy przeszłość naszego miasta - wycieczka do zamku Kmitów w Lesku

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: Poznanie przez uczniów historii leskiego zamku Kmitów, obserwacja stanowiska archeologicznego, przeprowadzenie wywiadu z archeologiem, przygotowanie materiałów multimedialnych do kursu supermemo.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 7 z 10
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 4
/Wiedza o kulturze

Wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji i umiejętności zawodowych w powiecie chełmińskim

aut. EFS , 2014
Cel główny projektu: poprawa dostosowania procesu doskonalenia do potrzeb szkół/przedszkoli i nauczycieli z powiatu chełmińskiego, poprzez wdrożenie 60 RPW w 28 szkołach i 2 przedszkolach, spójnych z rozwojem szkół i przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia od I 2013r. do IX 2014r.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 8 z 10
×
Rozwój szkół
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Historia i społeczeństwo Historia i społeczeństwo, Język polski, Historia, Wiedza o społeczeństwie, Wiedza o kulturze 4

Lider jako przekonujący mówca. Materiały i ćwiczenia

aut. EFS , 2014
Typy argumentów: 1. Argumenty rzeczowe (merytoryczne) 2. Argumenty logiczne 3. Argumenty emocjonalne
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 9 z 10
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Historia sztuki

Dodatek edukacyjny do miesięcznika popularnonaukowego "Spotkania z zabytkami", tytuł: "Aedifico et conservo. Eskalacja jakości kształcenia zawodowego w Polsce"

aut. Administrator Testowy , 2010
W rezultacie realizacji projektu opracowywany został podręcznik z programem doskonalenia zawodowego dla nauczycieli przedmiotów zawodowych i instruktorów praktycznej nauki zawodu szkół zawodowych na kierunkach związanych z architekturą, budownictwem oraz konserwacją architektury i jej wystroju. Niniejszy zeszyt zawiera wybrane treści programu, praktyczne materiały z poszczególnych tematów, które mogą być wykorzystane w ramach zajęć dydaktycznych w szkołach. Być może staną się one inspiracją do konstruktywnego łączenia teorii z praktyką w ramach przekazywania pozyskanej wiedzy wychowankom, tak jak udział w projekcie może posłużyć optymalizacji współpracy konserwatorów (w tym wypadku jako przedstawicieli rynku pracy) i przyszłych wykonawców robót budowlanych przy zabytkach – dzisiejszych uczniów szkół zawodowych na kierunkach związanych z architekturą, budownictwem i konserwacją zabytków.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Aedifico et conservo. Eskalacja jakości kształcenia zawodowego w Polsce

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-003/10-00