Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)
  • Filozofia
  • Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający)
  • Historia muzyki
  • Historia sztuki
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Przedmioty zawodowe
  • Przyroda (przedmiot uzupełniający)
  • Wiedza o kulturze
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
7 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Biwak Matematyczny

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
3 1
7611
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla klasy I-III liceum i technikum

aut. Grzegorz Komor , 2012
1
9183
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Konspekty zajęć z matematyki prowadzonych metodą projektów

aut. Jaroslaw Wozniak , 2012
1
1754
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas I-III liceum

aut. Grzegorz Komor , 2010
1
8612
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Modelowe konspekty zajęć do e-podręcznika

aut. Agnieszka Górniak , 2012
2
1030
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Mój przedmiot matematyka

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
34
133143
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Matematyka

System identyfikacji i nauczania w grupach oraz socjalizacja młodzieży wybitnie uzdolnionej z m...

aut. EFS , 2012
1
451
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Biwak Matematyczny

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
Idea "Biwaku Matematycznego" wynika w prostej linii z problemów zaobserwowanych w toku praktyki pedagogicznej przez doświadczonych nauczycieli szkoły zawodowej i jest związana z organizacją integracyjnego wyjazdu dla klas pierwszych szkoły ponadgimnazjalnej w pierwszych tygodniach nauki w szkole. Podstawą zajęć w czasie biwaku jest zbiór materiałów, które można wykorzystać realizując tego typu wyjazdy, bądź w czasie pracy w typowych warunkach szkolnych. Scenariusze obejmują w sumie 30 godzin dydaktycznych zajęć, których celem było zachęcenie młodzieży do nauki matematyki oraz przeprowadzenie wstępnej analizy zainteresowań uczniów. Do przetestowania poziomu wiedzy po gimnazjum zostały wykorzystane testy diagnozujące. Materiały zostały przygotowane i przetestowane przez zespół doświadczonych nauczycieli matematyki szkół ponadgimnazjalnych oraz nauczycieli akademickich z Politechniki Białostockiej.
Zamień stronami żabki...
Biwak Matematyczny.pdf
Złota liczba - załącz...
Zagadki matematyczne ...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-071/10-00

Wynik 2 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla klasy I-III liceum i technikum

aut. Grzegorz Komor , 2012
Prezentowany program zajęć wyrównawczych powstał w oparciu o nową Podstawę Programową kształcenia ogólnego z dnia 23 grudnia 2008 r. i przeznaczony jest do nauczania matematyki na zajęciach wyrównawczych dla uczniów mających trudności w nauce. Opracowany został na podstawie programu Oficyny Wydawniczej Krzysztof Pazdro z 2012 roku. Program ten jest najczęściej wybierany przez nauczycieli matematyki pracujących w liceach i technikach. Celem realizacji programu jest poprawa wyników nauczania (wyposażenie ucznia w wiedzę i wykształcenie umiejętności umożliwiających mu kontynuowanie nauki w klasach programowo wyższych lub ukończenia szkoły oraz podjęcia dalszego kształcenia zgodnie z zainteresowaniami. Opracowany program zawiera szczegółowy rozkład materiału oraz załączniki w postaci sprawdzianów kontrolnych i propozycje ich oceny. Dzięki temu każdy nauczyciel korzystający z tego programu ma wytyczony cel każdej lekcji.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 3 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Konspekty zajęć z matematyki prowadzonych metodą projektów

aut. Jaroslaw Wozniak , 2012
Zestaw tematów do prowadzenia zajęć z matematyki metodą projektów wraz ze szczegółowymi konspektami. Konspekty zawierają opis i cele tematu w zakresie wiedzy, umiejętności i postaw, sposób jego realizacji z podziałem na zadania główne i szczegółowe, wprowadzenie teoretyczne, metod weryfikacji, harmonogram zajęć i szczegółową bibliografię. Konspekty były wykorzystywane w czasie zajęć pozalekcyjnych podczas realizacji projektu "AS Kompetencji" w celu rozwijania kompetencji matematyczno-fizycznych uczniów szkół ponadgimnazjalnych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "AS KOMPETENCJI"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-109/09-00

Wynik 4 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas I-III liceum

aut. Grzegorz Komor , 2010
Poniższy program zajęć wyrównawczych jest zgodny z obowiązującą w liceum Podstawą programową kształcenia ogólnego oraz założeniami standardów wymagań maturalnych. Adresatami programu są nauczyciele pracujący z młodzieżą osiągającą niski poziom wyników nauczania z matematyki. Program został skonstruowany tak, aby pozostawić nauczycielowi dowolność w planowaniu pracy w poszczególnych klasach. W klasie pierwszej można w dużej mierze powtarzać i wyrównywać wiadomości uczniów, którzy przyszli z różnych szkół, natomiast w klasie trzeciej więcej czasu można poświęcić na powtarzanie i utrwalanie materiału przed egzaminem maturalnym. Program zakłada elastyczność w zakresie doboru treści i metod pracy w zależności od możliwości percepcyjnych i poziomu intelektualnego uczniów, a także potrzeb wynikających z bieżącej analizy postępów w nauce.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 5 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Modelowe konspekty zajęć do e-podręcznika

aut. Agnieszka Górniak , 2012
Modelowe konspekty zajęć do pracy z e-podręcznikiem. E-podręcznik do matematyki jest prawdziwym podręcznikiem, to znaczy zawiera wszystkie treści przewidziane w podstawie programowej kształcenia ogólnego, język zaś i sposób wyjaśniania jest dostosowany do uczniów szkoły ponadgimnazjalnej. Ponadto jego częścią są – odpowiednio dobrane pod względem tematyki i trudności – zadania opatrzone licznymi wskazówkami. Do każdego z nich dołączona jest także odpowiedź, a do trudniejszych – pełne rozwiązanie. Podobnie jak tradycyjny podręcznik drukowany, tak również e-podręcznik jest skierowany do ucznia.
Modelowe konspekty za...
Poradnik metodyczny d...
Oceń produkt

Nazwa projektu: e-podręcznik - przyszłość szkoły zaczyna się dziś…

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-024/10-00

Wynik 6 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Mój przedmiot matematyka

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
Zbiór „Mój przedmiot matematyka” jest zestawem 130 scenariuszy, które mogą być wykorzystywane przez nauczycieli, zarówno na typowych zajęciach lekcyjnych, jak też w ramach dodatkowych zajęć poszerzających wiedzę uczniów, np. koła zainteresowań. Scenariusze wymagają zastosowania komputerów z dostępem do Internetu. Takie wyposażenie pozwoli na wykorzystanie środków dydaktycznych przewidzianych w projekcie „Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy” takich jak moduły e-learningowe, gry dydaktyczne, poradniki. Scenariusze mogą być realizowane na zajęciach lekcyjnych jako całość lub nauczyciel dokonuje wyboru określonych materiałów zgodnie z zaplanowanymi przez siebie tematami – zwiększa to elastyczność stosowania pakietu. Szczególnym elementem zbioru są scenariusze zajęć interdyscyplinarnych, prowadzonych metodą projektu.
Algebra.pdf
Mój przedmiot matemat...
Funkcja kwadratowa sc...
Ciągi liczbowe.pdf
Funkcje scenariusz nr...
Funkcje.pdf
Geometria analityczna...
Geometria analityczna...
Geometria analityczna...
Geometria scenariusz ...
Geometria.pdf
Liczby rzeczywiste - ...
Liczby rzeczywiste nr...
Liczby rzeczywiste nr...
Liczby rzeczywiste sc...
Liczby rzeczywiste.pdf
Planimetria i stereom...
Planimetria i stereom...
Powtórzenie.pdf
Rachunek prawdopodobi...
Rachunek prawdopodobi...
Równania i nierównośc...
Statystyka scenariusz...
Statystyka.pdf
Trygonometria scenari...
Trygonometria.pdf
Wielomiany.pdf
Wyrażenia algebraiczn...
Wyrażenia algebraiczn...
Wyrażenia algebraiczn...
Wyrażenia wymierne.pdf
Zbiór scenariuszy - M...
Zdania i zbiory.pdf
Mój przedmiot matemat...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-071/10-00

Wynik 7 z 7
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Matematyka

System identyfikacji i nauczania w grupach oraz socjalizacja młodzieży wybitnie uzdolnionej z matematyki. Przykład dobrych praktyk

aut. EFS , 2012
Identyfikacja uczniów zdolnych wymaga wnikliwości i namysłu różnych osób (nauczycieli, rodziców, psychologów i innych specjalistów) w tym przyjęcie przez nauczyciela szerokiej definicji zdolności i uzdolnień oraz określonej teorii - koncepcji zdolności np. Gardnera, Piageta, Renzulliego czy Feldmana. Dobra znajomość ucznia – oparta na spojrzeniu teoretycznym (wiedza) i odniesieniu praktycznym (diagnoza – indywidualna praca) - pozwala właściwie wspierać ucznia zdolnego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10