Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
13 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Geografia

Program zajęć wyrównawczych z geografii dla gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2012
1
36085
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Formy ochrony przyrody w Polsce

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
2
16276
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Autorski program zajęć wyrównawczych z geografii dla szkół ponadgimnazjalnych

aut. Grzegorz Komor , 2010
1 1
11899
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Geografia

Autorski program zajęć wyrównawczych z geografii dla gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2010
2
7051
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Geografia

Obóz naukowy - geografia

aut. Aleksandra Kaczmarek , 2009
1
6094
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Geografia

Laboratorium geograficzne. Autorski program rozwijający kompetencje kluczowe uczniów gimnazju...

aut. Marta Liberadzka , 2010
1
4239
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Fizycznogeograficzna charakterystyka Doliny Cybiny.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
2
1008
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 4
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja matematyczna, Edukacja przyrodnicza, Matematyka, Przyroda, Biologia, Fizyka, Geografia, Przyroda (przedmiot uzupełniający) 8

Jak zainteresować uczniów astronomią w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjal...

aut. EFS , 2012
1
860
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Geografia

Praca z uczniem uzdolnionym geograficznie. Poradnik dla nauczycieli

aut. EFS , 2014
1
820
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Geografia

Program zajęć wyrównawczych z geografii dla gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2012
Program nauczania młodzieży w gimnazjum jest kontynuacją wiadomości zawartych w programie z przyrody w szkole podstawowej. Realizacja treści z podstawy programowej poprzez przyznany limit czasu (4 godziny w trzyletnim cyklu nauczania) często jest niewystarczająca dla poszczególnych uczniów na systematyczny i szczegółowy przegląd wszystkich dziedzin geografii. Dlatego też program zajęć wyrównawczych został opracowany celem powtórzenia i utrwalenia wiadomości oraz rozwijania umiejętności z geografii w gimnazjum a także podniesienia wyników edukacyjnych. Jego założeniem jest rozwój zainteresowania ucznia przedmiotem i rozumienia zjawisk przyrodniczych i społeczno– gospodarczych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 2 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Formy ochrony przyrody w Polsce

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: poznanie podstaw prawnych ochrony środowiska w Polsce; poznanie różnorodności przyrodniczej Polski; kształtowanie postawy odpowiedzialności ekologicznej. Po zajęciach uczeń: zna cele ochrony przyrody; potrafi wymienić i wskazać przykłady form ochrony przyrody w Polsce; uzasadnia potrzebę ochrony przyrody.
Formy ochrony przyrod...
Formy ochrony przyrod...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 3 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Autorski program zajęć wyrównawczych z geografii dla szkół ponadgimnazjalnych

aut. Grzegorz Komor , 2010
Inspiracją do napisania programu zajęć pozalekcyjnych z geografii dla szkoły ponadgimnazjalnej była analiza egzaminu maturalnego z geografii przeprowadzonego w roku 2010 oraz 2009 i 2008 zawarta w Raporcie, analizach, badaniach i komentarzu opracowywanym przez Centralną Komisję Egzaminacyjną. Geografia jest najchętniej wybieranym przedmiotem maturalnym, około 40% uczniów w latach wcześniejszych i 22,5% w roku 2010 (w związku ze zmianą formy egzaminu maturalnego). Pomimo uszczegółowienia zakresu treści wyniki nie są zadowalające. Wielu też uczniów nie przystępuje lub nie wybiera przedmiotu dodatkowego na maturze z obawy o niski wynik. Program zajęć pozalekcyjnych opracowałam na podstawie analizy egzaminów maturalnych, własnego doświadczenia jako nauczyciel, egzaminator i doradca metodyczny. Każdy etap edukacyjny wymaga innego spojrzenia na realizację treści i wymagań stawianych uczniowi.
Program-geografia-lic...
skrypty GEOGRAFIA PON...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 4 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Geografia

Autorski program zajęć wyrównawczych z geografii dla gimnazjum

aut. Grzegorz Komor , 2010
Program zajęć wyrównawczych został opracowany na podstawie wieloletnich analiz egzaminów, własnego doświadczenia autora, jako nauczyciela, egzaminatora i doradca metodyczny. Każdy etap edukacyjny wymaga innego spojrzenia na realizację treści i wymagań stawianych uczniowi. Wielu uczniów nie może im sprostać, dlatego należy poszukiwać innego podejścia do realizacji obowiązkowego materiału nauczania. Realizacja treści podstawy programowej będzie możliwa jedynie wtedy, gdy uczeń zrozumie zjawiska, procesy i zależności oraz ich przydatność w życiu codziennym. Inną trudnością dla ucznia obok opanowania treści nauczania jest wykorzystanie zdobytych wiadomości i umiejętności do precyzowania odpowiedzi (lub wybierania właściwej) na sprawdzianie i egzaminach. Zajęcia wyrównawcze niewątpliwie przyczynią się do pomocy uczniom w osiąganiu wyższych wyników edukacyjnych oraz podniesienia własnej samooceny.
Autorski program do z...
skrypt fizyka gimnazj...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 5 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Geografia

Obóz naukowy - geografia

aut. Aleksandra Kaczmarek , 2009
Scenariusze zajęć z geografii wykorzystane na obozie naukowym.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie - ogólnopolski program rozwoju kompetencji kuczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębioroczości dla uczniów gimnazjów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-049/08-00

Wynik 6 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Geografia

Laboratorium geograficzne. Autorski program rozwijający kompetencje kluczowe uczniów gimnazjum

aut. Marta Liberadzka , 2010
Celem programu autorskiego jest: - rozwijanie kompetencji kluczowych wśród uczniów; - kształtowanie w uczniach przekonania, że podstawą współczesnych nauk przyrodniczych, w tym geografii, jest umiejętne stosowanie wiedzy w praktyce, w życiu codziennym, - korzystanie z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w celu przetwarzania i prezentowania informacji, - orientowanie się w przestrzeni geograficznej - całościowy odbiór o otaczającej ucznia rzeczywistości, - wyjaśnienie podstawowych pojęć i praw, które ułatwiają zrozumienie procesów zachodzących w środowisku człowieka: lokalnym, regionalnym, globalnym, - przedstawianie i interpretacja tematyki geograficznej za pomocą różnych form przekazu, np. fotografii krajobrazu, zdjęć satelitarnych i lotniczych, wykresu, opisu, modelu, technik multimedialnych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia Młodych Noblistów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-207/09-00

Wynik 7 z 13
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Fizycznogeograficzna charakterystyka Doliny Cybiny.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: kształtowanie umiejętności poszukiwania informacji, rozwijanie postaw badawczych, rozwijanie świadomości ekologicznej. Po zajęciach uczeń: posiada wiadomości dotyczące podstawowych pojęć opisujących środowisko geograficzne, cech położenia geograficznego i budowy geologicznej Doliny Cybiny, cech klimatycznych i hydrologicznych Doliny Cybiny. Posiada również umiejętności pozwalające na: opisanie środowiska przyrodniczego Doliny Cybiny, dostrzeganie relacji pomiędzy elementami środowiska, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru Doliny Cybiny.
Fizycznogeograficzna ...
Charakterystyka fizyc...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 8 z 13
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 4
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja matematyczna, Edukacja przyrodnicza, Matematyka, Przyroda, Biologia, Fizyka, Geografia, Przyroda (przedmiot uzupełniający) 8

Jak zainteresować uczniów astronomią w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej?

aut. EFS , 2012
Zaczynając od dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, kierujemy na właściwe dla tego wieku sposoby uczenia się i zdobywania wiedzy. Dla tej grupy zamieszczamy propozycje zabaw, lektur i gier dostosowane do tego etapu rozwoju dzieci. Kolejne rozdziały są poświęcone pracy ze starszymi dziećmi i młodzieżą według ich aktywności. Wymienione są pozycje z literatury pięknej odnoszące się do astronomii. Mamy nadzieję, że mogą one zachęcić nauczycieli i uczniów do własnych poszukiwań w świecie literatury, a także obserwacji piękna natury. Zwracamy uwagę nauczycieli na zawartość treści astronomicznych w podstawie programowej kształcenia ogólnego na różnych etapach edukacji, w programach nauczania przyrody, fizyki i geografii. Zebrane informacje pomogą przy planowaniu zajęć i tworzeniu własnych programów rozwijających zainteresowania uczniów astronomią.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 9 z 13
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Geografia

Praca z uczniem uzdolnionym geograficznie. Poradnik dla nauczycieli

aut. EFS , 2014
Uczniom zdolnym poświęca się w systemach edukacyjnych różnych społeczeństw szczególnie wiele uwagi, zabiegów i środków, gdyż dostrzegając i doceniając tkwiący w nich potencjał intelektualny, wiąże się z nim nadzieje wyjątkowego wkładu w rozwój nauki, kultury, osiągnięć i sukcesów danego kraju. System polskiego szkolnictwa dotychczas słabo wspomagał pracę nauczyciela z uczniem zdolnym. Zmiana tej sytuacji jest bardzo trudna, gdyż warunkuje ją wiele czynników: organizacja pracy szkoły, liczebność klas, programy kształcenia, system oceniania ucznia i nauczyciela, baza materialna szkół.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10