Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
177 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka

Pitagorejczycy i ich liczby

aut. Aleksandra Kaczmarek , 2009
1
6432
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Założenia, zasady opracowania i modyfikacji programu kształcenia kompetencji kluczowych w za...

aut. Administrator Testowy , 2009
1
5425
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka

Olimpiada Matematyczna Gimnazjalistów

aut. EFS , 2012
1
482
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja matematyczna 1

Rozwijanie zainteresowań i zdolności matematycznych uczniów klas I – III szkoły podstawow...

aut. EFS , 2012
1
967
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Matematyka

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie matematyki - województwo podla...

aut. Administrator Testowy , 2009
1
2421
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Flesz - teoria z matematyki - poziom rozszerzony

aut. Konrad Szumigaj , 2013
1
9781
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 172 z 177
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka

Pitagorejczycy i ich liczby

aut. Aleksandra Kaczmarek , 2009
Scenariusze zajęć z matematyki wykorzystane na obozie naukowym.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie - ogólnopolski program rozwoju kompetencji kuczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębioroczości dla uczniów gimnazjów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-049/08-00

Wynik 173 z 177
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Założenia, zasady opracowania i modyfikacji programu kształcenia kompetencji kluczowych w zakresie matematyki

aut. Administrator Testowy , 2009
Niniejsza publikacja stanowi praktyczny przewodnik dla opracowania nowego lub modyfikowania już istniejącego programu nauczania matematyki w taki sposób, aby spełniał warunki ustalone przez polskie prawo oświatowe, a także w maksymalnym stopniu umożliwiał kształcenie kompetencji kluczowych i uwzględniał równocześnie potrzeby kształcenia w określonych zawodach, potrzeby pracodawców oraz przygotowywał uczniów do egzaminu maturalnego w szkołach kończących się maturą. Składa się ona z dwu części. Pierwsza określa ogólne ramy dla programu kształcenia kompetencji kluczowych. Część druga zawiera omówienie procedury konstruowania programów autorskich, w tym zagadnienia dotyczące ustalania celów, zasad doboru materiału, sposobów realizacji programu, określenia oczekiwanych wyników a także niezbędnego oprzyrządowania programu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00

Wynik 174 z 177
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka

Olimpiada Matematyczna Gimnazjalistów

aut. EFS , 2012
Obóz Naukowy Olimpiady Matematycznej Gimnazjalistów Liga zadaniowa 2012/2013 Seria III (wrzesień 2012) — rozwiązania zadań
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 175 z 177
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja matematyczna 1

Rozwijanie zainteresowań i zdolności matematycznych uczniów klas I – III szkoły podstawowej Poradnik dla nauczyciela.

aut. EFS , 2012
Liczne badania prowadzone w Polsce i na świecie pokazują, że dzieci odnoszą sukcesy w zakresie edukacji matematycznej dzięki aktywnemu zaangażowaniu nauczycieli w ich naukę szkolną. Nauczyciele są swego rodzaju lustrem, w którym przeglądają się uczniowie, nadając znaczenie swoim działaniom intelektualnym i osiągnięciom szkolnym. Zarażają swoim zamiłowaniem nauczania matematyki, które może się stać pasją uczenia się naszych podopiecznych. Niedostatek wiary w możliwości matematyczne ucznia rodzi się przede wszystkim na zajęciach lekcyjnych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 176 z 177
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Matematyka

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie matematyki - województwo podlaskie

aut. Administrator Testowy , 2009
Publikacja zawiera autorskie programy nauczania matematyki dla poniższych szkół: 1. Technikum Informatyczne w Zambrowie. Autor: Grzegorz Kozioł 2. Centrum Edukacji w Supraślu. Autor: Katarzyna Iwaszczuk 3. Technikum Pojazdów Samochodowych w ZS Technicznych im. Gen. I. Prądzyńskiego w Augustowie. Autor: Janina Zawacka 4. Technikum Budowlano-Geodezyjne w Białymstoku w ZS Budowlano-Geodezyjnych im. S. Bryły w Białymstoku. Autor: Agnieszka Karpiesiuk 5. Technikum ZS Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach. Autor: Marta Reut 6. Technikum Ekonomiczne w Łomży. Autor: Aneta Drozd 7. Technikum w zawodzie Technik Pojazdów Samochodowych w ZS Mechanicznych im. S. Czarnieckiego w Łapach. Autor: Aneta Olendzka 8. Technikum Ekonomiczne w ZS Zawodowych w Hajnówce. Autor: Mariola Teresiak 9. Centrum Kształcenia Zawodowego w Wysokiem Mazowieckiem. Autor: Magdalena Rahman 10. Technikum Zawodowym Nr 2 w ZS Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Białymstoku. Autor: Bogna Wierzbińska
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00

Wynik 177 z 177
× Pokaż produkty konkursowe
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Flesz - teoria z matematyki - poziom rozszerzony

aut. Konrad Szumigaj , 2013
Książka obejmuje teorię z matematyki w zakresie rozszerzonym.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: e-matura

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-011/10-00