Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)
  • Filozofia
  • Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający)
  • Historia muzyki
  • Historia sztuki
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Przedmioty zawodowe
  • Przyroda (przedmiot uzupełniający)
  • Wiedza o kulturze
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
7 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Mój przedmiot chemia

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
1
21514
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Katalog ćwiczeń laboratoryjnych. Wykazy sprzętu i odczynników. Szkoła ponadgimnazjalna. Zakres ...

aut. Barbara Pezler , 2013
1
903
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Katalog ćwiczeń laboratoryjnych. Wykazy sprzetu i odczynników. Szkoła ponadgimnazjalna. Zakres ...

aut. Barbara Pezler , 2013
1
1500
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Chemia

Propozycja zasad współpracy CCKP (na bazie Instytutu Chemii UPH w Siedlcach) ze szkołami ponadg...

aut. Barbara Pezler , 2013
1
346
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Instrukcje do ćwiczeń laboratoryjnych (karty pracy). Szkoła ponadgimnazjalna. Zakres podstawowy

aut. Barbara Pezler , 2013
1
947
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Instrukcje do ćwiczeń laboratoryjnych (karty pracy). Szkoła ponadgimnazjalna. Zakres rozszerzon...

aut. Barbara Pezler , 2013
1
1030
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Program zajęć wyrównawczych z chemii dla liceum

aut. Grzegorz Komor , 2010
2
2942
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Mój przedmiot chemia

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
Zbiór „Mój przedmiot chemia” jest zestawem 20 scenariuszy przeznaczonych dla szkół ponadgimnazjalnych. Scenariusze mogą być wykorzystywane przez nauczycieli, zarówno na typowych zajęciach lekcyjnych wpisanych w zakres podstawowy, jak też w ramach dodatkowych zajęć poszerzających wiedzę uczniów, np. koła zainteresowań. Scenariusze wchodzą w skład pakietu dydaktycznego do nauczania przedmiotów ścisłych. Wymagają, poza typowym wyposażeniem szkolnej pracowni chemicznej, komputerów z dostępem do Internetu. Takie wyposażenie pozwoli na wykorzystanie środków dydaktycznych przewidzianych w projekcie „Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy” takich jak moduł e-learningowy „Chemia nieorganiczna”, gra dydaktyczna, poradnik „Chemia organiczna”. Scenariusze mogą być realizowane na zajęciach lekcyjnych jako całość lub nauczyciel dokonuje wyboru określonych materiałów zgodnie z zaplanowanymi przez siebie tematami.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-071/10-00

Wynik 2 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Katalog ćwiczeń laboratoryjnych. Wykazy sprzętu i odczynników. Szkoła ponadgimnazjalna. Zakres rozszerzony

aut. Barbara Pezler , 2013
Katalog zajęć praktycznych dla nowej podstawy programowej (zakres rozszerzony) w formie skryptu zawierającego instrukcje do ćwiczeń pogrupowanych w 11 bloków tematycznych (60 doświadczeń), wykazy szkła, sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników koniecznych do wykonania eksperymentów w ramach danego bloku oraz informacje dotyczące bezpieczeństwa podczas zajęć w laboratorium CCKP (Regulamin pracowni chemicznej, przepisy BHP, informacje o substancjach niebezpiecznych). Katalogi przeznaczone są dla nauczycieli chemii oraz personelu CCKP. Informacje zawarte w katalogach pozwalają nauczycielom dokonać wyboru bloku tematycznego, a także odpowiednio przygotować uczniów do zajęć w laboratorium. Dla personelu CCKP katalogi są źródłem informacji, w jaki sposób zorganizować zajęcia w laboratorium, aby uczniowie mogli przeprowadzić wszystkie doświadczenia przewidziane do realizacji w danym bloku tematycznym.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Chemia - wiem, umiem, rozumiem

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-081/10-00

Wynik 3 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Katalog ćwiczeń laboratoryjnych. Wykazy sprzetu i odczynników. Szkoła ponadgimnazjalna. Zakres podstawowy

aut. Barbara Pezler , 2013
Katalog zajęć praktycznych dla nowej podstawy programowej (zakres podstawowy) w formie skryptu zawierającego instrukcje do ćwiczeń pogrupowanych w 7 bloków tematycznych (43 doświadczenia), wykazy szkła, sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników koniecznych do wykonania eksperymentów w ramach danego bloku oraz informacje dotyczące bezpieczeństwa podczas zajęć w laboratorium CCKP (Regulamin pracowni chemicznej, przepisy BHP, informacje o substancjach niebezpiecznych). Katalogi przeznaczone są dla nauczycieli chemii oraz personelu CCKP. Informacje zawarte w katalogach pozwalają nauczycielom dokonać wyboru bloku tematycznego, a także odpowiednio przygotować uczniów do zajęć w laboratorium. Dla personelu CCKP katalogi są źródłem informacji, w jaki sposób zorganizować zajęcia w laboratorium, aby uczniowie mogli przeprowadzić wszystkie doświadczenia przewidziane do realizacji w danym bloku tematycznym.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Chemia - wiem, umiem, rozumiem

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-081/10-00

Wynik 4 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Chemia

Propozycja zasad współpracy CCKP (na bazie Instytutu Chemii UPH w Siedlcach) ze szkołami ponadgimnazjalnymi i gimnazjami w zakresie prowadzenia nauczania praktycznego z chemii

aut. Barbara Pezler , 2013
Dokument zawiera opis procedury nawiązywania współpracy Centrum Chemicznego Kształcenia Praktycznego ze szkołami oraz wzór umowy zawieranej między szkołą, a UPH w Siedlcach, określającej warunki korzystania przez uczniów i nauczycieli szkoły z usług CCKP oraz wzajemne obowiązki obydwu stron, wynikające z działalności w ramach CCKP.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Chemia - wiem, umiem, rozumiem

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-081/10-00

Wynik 5 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Instrukcje do ćwiczeń laboratoryjnych (karty pracy). Szkoła ponadgimnazjalna. Zakres podstawowy

aut. Barbara Pezler , 2013
Instrukcje ćwiczeń laboratoryjnych w postaci kart pracy dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy, mają formę kart pracy, które ,oprócz szczegółowego opisu wykonania doświadczenia (jeśli to konieczne, również w postaci graficznej), zawierają też miejsce na wpisanie obserwacji i wniosków z przeprowadzonego doświadczenia. Dzięki instrukcji w postaci karty pracy uczeń nie tylko może wykonać doświadczenie, ale też udokumentować jego przebieg.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Chemia - wiem, umiem, rozumiem

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-081/10-00

Wynik 6 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Instrukcje do ćwiczeń laboratoryjnych (karty pracy). Szkoła ponadgimnazjalna. Zakres rozszerzony

aut. Barbara Pezler , 2013
Instrukcje ćwiczeń laboratoryjnych w postaci kart pracy dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres rozszerzony mają formę kart pracy, które, oprócz szczegółowego opisu wykonania doświadczenia (jeśli to konieczne, również w postaci graficznej), zawierają też miejsce na wpisanie obserwacji i wniosków z przeprowadzonego doświadczenia. Dzięki instrukcji w postaci karty pracy uczeń nie tylko może wykonać doświadczenie, ale też udokumentować jego przebieg.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Chemia - wiem, umiem, rozumiem

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-081/10-00

Wynik 7 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Program zajęć wyrównawczych z chemii dla liceum

aut. Grzegorz Komor , 2010
Na każdym etapie edukacyjnym są uczniowie, którzy mają trudności w opanowaniu wiadomości i umiejętności przewidzianych w podstawie programowej. Program zajęć wyrównawczych z chemii powstał z myślą o takich właśnie uczniach. Realizacja programu, podczas zajęć pozalekcyjnych, pozwoli wyrównać braki i uwierzyć uczniom liceum we własne możliwości. Może przyczynić się także do sukcesu na egzaminie maturalnym. Program zawiera treści nauczania przewidziane w podstawie programowej dla liceum w zakresie podstawowym. Przewidywane osiągnięcia uczniów obejmują standardy wymagań będące podstawą przeprowadzenia egzaminu maturalnego. Treści nauczania zgodne są z aktualnym stanem wiedzy chemicznej. Na realizację programu przewidziano 60 godzin. Liczbę godzin przeznaczoną na realizację danego działu można zmienić biorąc pod uwagę potrzeby i możliwości uczniów.
Program Fizyka Liceum...
Skrypt zajęć z chemii...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00