Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
40 Wyników
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

INFORMATOR O EGZAMINIE MATURALNYM Z CHEMII OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015

aut. EFS , 2013
1
32
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Mieszanie wody z denaturatem

aut. waldemar krawiec , 2011
1
590
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Podstawy przedsiębiorczości 4

Zbiór gotowych tematów do zajęć pozalekcyjnych prowadzonych metodą projektową w zakresie ...

aut. Piotr Wegner , 2010
1
8757
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Przygotowujemy roztwory o określonym stężeniu

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
738
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Czy duże stężenie tlenu ułatwia spalanie?

aut. waldemar krawiec , 2011
1
524
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Jak udowodnić istnienie cząstek?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
2
2181
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Właściwości wód wodociągowych i gruntowych z okolic Czerska

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
570
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Katalog ćwiczeń laboratoryjnych. Wykazy sprzętu i odczynników. Gimnazjum

aut. Barbara Pezler , 2013
1
1797
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Chemia, Fizyka 2

Chemia, fizyka, matematyka w kuchni i łazience

aut. Barbara Wiatr , 2012
1
1988
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 40
×
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

INFORMATOR O EGZAMINIE MATURALNYM Z CHEMII OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015

aut. EFS , 2013
Opis egzaminu maturalnego z chemii na poziomie rozszerzonym 1.1. Zakres wiadomości i umiejętności sprawdzanych na egzaminie 1.2. Ogólne informacje o egzaminie maturalnym z chemii od roku szkolnego 2014/2015 1.3. Arkusz egzaminacyjny z chemii na poziomie rozszerzonym 1.4. Ocenianie odpowiedzi zdających 2.1. Przykładowe zadania z chemii na poziomie rozszerzonym wraz z rozwiązaniami 2.2. Informacja o egzaminie maturalnym z chemii dla absolwentów niesłyszących Opinia Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich o informatorach maturalnych od 2015 roku
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Pilotaż nowych egzaminów maturalnych

Strona www projektu: http://www.cke-efs.pl/course/view.php?id=46

Opis projektu: Egzamin maturalny, wprowadzony w liceach ogólnokształcących i profilowanych w roku 2005, dopiero w roku ‎‎2007 objął wszystkie typy liceów i techników. Stopniowo wprowadzano nowe przedmioty egzaminacyjne, ‎zmieniał się ich status. Od 2009 roku filozofia stała się przedmiotem maturalnym, a od 2010 roku wszyscy ‎maturzyści zdają obowiązkowo matematykę. Wszystkie te zmiany wymagały wsparcia prac nad doskonaleniem arkuszy egzaminacyjnych. ‎ Projekt składa się z czterech części: 1.opracowanie nowej koncepcji pracy nad arkuszami egzaminacyjnymi (IV.1).‎ 2.przeprowadzenie pilotażu egzaminów z matematyki (IV.2.1) i filozofii (IV.2.2).‎ 3.Modernizacja egzaminu maturalnego

Numer umowy o dofinansowanie: 3

Wynik 2 z 40
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Mieszanie wody z denaturatem

aut. waldemar krawiec , 2011
W trakcie realizacji proponowanego doświadczenia uczniowie będą mogli zaobserwować zjawisko kontrakcji objętości, polegające na zmianie objętości roztworu lub mieszaniny i będące dowodem na cząsteczkową budowę materii. Scenariusz lekcji nawiązuje do podstawy programowej z chemii:1. Substancje i ich właściwości. Uczeń: 3) obserwuje mieszanie się substancji; opisuje ziarnistą budowę materii; tłumaczy, na czym polega zjawisko dyfuzji, rozpuszczania, mieszania, zmiany stanu skupienia; planuje doświadczenia potwierdzające ziarnistość materii; oraz z fizyki:1. Ruch prostoliniowy i siły. Uczeń: 1) posługuje się pojęciem prędkości do opisu ruchu; 3. Właściwości materii. Uczeń: 1) analizuje różnice w budowie mikroskopowej ciał stałych, cieczy i gazów; 8) analizuje i porównuje wartości sił wyporu dla ciał zanurzonych w cieczy lub gazie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia uczniowska

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/09-00

Wynik 3 z 40
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Podstawy przedsiębiorczości 4

Zbiór gotowych tematów do zajęć pozalekcyjnych prowadzonych metodą projektową w zakresie rozwijania kompetencji matematyczno-przyrodniczych i przedsiębiorczości opracowanych na potrzeby realizacji projektu „Rozwój przez kompetencje”

aut. Piotr Wegner , 2010
Publikacja zawiera zbiór konspektów (około 130 różnorodnych tematów) wykorzystywanych przez nauczycieli biorących udział w projekcie „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE”. Umożliwiają one realizację zajęć opartych o metodę projektu, polegającą na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania na podstawie wcześniej ustalonych założeń.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Rozwój przez kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-155/09-00

Wynik 4 z 40
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Przygotowujemy roztwory o określonym stężeniu

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: kształcenie umiejętności sporządzania roztworów o określonym stężeniu; kształcenie umiejętności rachunkowych związanych ze stężeniem roztworu i rozpuszczalnością; kształcenie umiejętności pracy w grupie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 5 z 40
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Czy duże stężenie tlenu ułatwia spalanie?

aut. waldemar krawiec , 2011
Zaproponowane doświadczenie pokazuje uczniom, jaką rolę w procesie spalania odgrywa tlen - powszechnie dostępny utleniacz gazowy. Scenariusz lekcji nawiązuje do podstawy programowej: 4. Powietrze i inne gazy. Uczeń: 2) Opisuje właściwości fizyczne i chemiczne azotu, tlenu, wodoru, tlenku węgla(IV); odczytuje z układu okresowego pierwiastków i innych źródeł wiedzy informacje o azocie, tlenie i wodorze; planuje i wykonuje doświadczenia dotyczące badania właściwości wymienionych gazów.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia uczniowska

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/09-00

Wynik 6 z 40
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Jak udowodnić istnienie cząstek?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cel ogólny zajęć: zapoznanie uczniów ze zjawiskami potwierdzającymi ziarnistą budowę materii, kształcenie umiejętności wykorzystywania różnych źródeł wiedzy oraz umiejętności pracy w grupie. Uczeń po zajęciach wie: jak zbudowana jest materia, co to jest dyfuzja oraz w jakim stanie skupienia i w jakiej temperaturze dyfuzja zachodzi najszybciej, a kiedy najwolniej, co to jest osmoza, na czym polega rozpuszczanie i kontrakcja objętości. Uczeń po zajęciach umie: wymienić zjawiska potwierdzające ziarnistą budowę materii, wyjaśnić na czym polegają te zjawiska, wymienić przykłady dyfuzji i osmozy w najbliższym otoczeniu.
Jak udowodnić istnie...
Jak udowodnić istnie...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 7 z 40
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Właściwości wód wodociągowych i gruntowych z okolic Czerska

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cel główny zajęć: uczeń zna podstawowe właściwości fizyczne i skład chemiczny wody wodociągowej, wód gruntowych i ich zanieczyszczenia. Cele operacyjne: uczeń zna podstawowe zanieczyszczenia wód oraz źródła ich powstawania, umie zaproponować proste doświadczenia w celu zbadania własności wody, posługuje się sprzętem laboratoryjnym, samodzielnie wykonuje doświadczenia, wyciąga wnioski na podstawie zaobserwowanych przez siebie wyników. Uczeń rozumie, w jaki sposób zanieczyszczenia wody wpływają na stan naszego zdrowia, ekosystemu oraz jak można je ograniczyć. Rozwija umiejętność pracy w grupie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 8 z 40
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Katalog ćwiczeń laboratoryjnych. Wykazy sprzętu i odczynników. Gimnazjum

aut. Barbara Pezler , 2013
Katalog zajęć praktycznych dla nowej podstawy programowej (gimnazjum) w formie skryptu zawierającego instrukcje do ćwiczeń pogrupowanych w 7 bloków tematycznych (30 doświadczeń), wykazy szkła, sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników koniecznych do wykonania eksperymentów w ramach danego bloku oraz informacje dotyczące bezpieczeństwa podczas zajęć w laboratorium CCKP (Regulamin pracowni chemicznej, przepisy BHP, informacje o substancjach niebezpiecznych). Katalogi przeznaczone są dla nauczycieli chemii oraz personelu CCKP. Informacje zawarte w katalogach pozwalają nauczycielom dokonać wyboru bloku tematycznego, a także odpowiednio przygotować uczniów do zajęć w laboratorium. Dla personelu CCKP katalogi są źródłem informacji, w jaki sposób zorganizować zajęcia w laboratorium, aby uczniowie mogli przeprowadzić wszystkie doświadczenia przewidziane do realizacji w danym bloku tematycznym.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Chemia - wiem, umiem, rozumiem

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-081/10-00

Wynik 9 z 40
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Chemia, Fizyka 2

Chemia, fizyka, matematyka w kuchni i łazience

aut. Barbara Wiatr , 2012
Publikacja jest jedną z części produktu finalnego czyli Programu zajęć pozalekcyjnych. Składa się z pięciu elementów: - konspektu projektu zawierającego cele kształcenia, poziom umiejętności oraz podstawy, mapę mentalną, treści kształcenia, formy oraz metody pracy, harmonogram działań oraz realizację zadań, do konspektu dołączone są przykładowe karty pracy, - treści nauczania z podstawy programowej oraz wykraczające poza podstawę, - scenariuszy zajęć interdyscyplinarnych prowadzonych na terenie szkoły, - konspektów zajęć realizowanych na uczelni wyższej - scenariuszy zajęć w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-054/10-00