Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
40 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Przygotowujemy roztwory o określonym stężeniu

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
656
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Katalog ćwiczeń laboratoryjnych. Wykazy sprzętu i odczynników. Gimnazjum

aut. Barbara Pezler , 2013
1
1605
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia Biologia, Chemia, Fizyka 2

Wybrane wzory i stałe fizykochemiczne na egzamin maturalny z biologii, chemii i fizyki

aut. EFS , 2015
1
60
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Proszek do pieczenia - po co dodajemy go do ciasta?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
1044
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Program zajęć wyrównawczych z chemii dla gimnazjalistów

aut. Grzegorz Komor , 2010
1 1
15820
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Roztwory właściwe, koloidy i zawiesiny

aut. Aleksandra Kaczmarek , 2009
1
5214
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Budowa atomu

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
1534
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Mieszanie wody z denaturatem

aut. waldemar krawiec , 2011
1
522
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Obserwacje mikroskopowe i makroskopowe tkanek i organów roślinnych

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
1712
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 40
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Przygotowujemy roztwory o określonym stężeniu

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: kształcenie umiejętności sporządzania roztworów o określonym stężeniu; kształcenie umiejętności rachunkowych związanych ze stężeniem roztworu i rozpuszczalnością; kształcenie umiejętności pracy w grupie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 2 z 40
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Katalog ćwiczeń laboratoryjnych. Wykazy sprzętu i odczynników. Gimnazjum

aut. Barbara Pezler , 2013
Katalog zajęć praktycznych dla nowej podstawy programowej (gimnazjum) w formie skryptu zawierającego instrukcje do ćwiczeń pogrupowanych w 7 bloków tematycznych (30 doświadczeń), wykazy szkła, sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników koniecznych do wykonania eksperymentów w ramach danego bloku oraz informacje dotyczące bezpieczeństwa podczas zajęć w laboratorium CCKP (Regulamin pracowni chemicznej, przepisy BHP, informacje o substancjach niebezpiecznych). Katalogi przeznaczone są dla nauczycieli chemii oraz personelu CCKP. Informacje zawarte w katalogach pozwalają nauczycielom dokonać wyboru bloku tematycznego, a także odpowiednio przygotować uczniów do zajęć w laboratorium. Dla personelu CCKP katalogi są źródłem informacji, w jaki sposób zorganizować zajęcia w laboratorium, aby uczniowie mogli przeprowadzić wszystkie doświadczenia przewidziane do realizacji w danym bloku tematycznym.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Chemia - wiem, umiem, rozumiem

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-081/10-00

Wynik 3 z 40
×
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia Biologia, Chemia, Fizyka 2

Wybrane wzory i stałe fizykochemiczne na egzamin maturalny z biologii, chemii i fizyki

aut. EFS , 2015
Wybrane wzory i stałe fizykochemiczne na egzamin maturalny z biologii, chemii i fizyki
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Pilotaż nowych egzaminów maturalnych

Strona www projektu: http://www.cke-efs.pl/course/view.php?id=46

Opis projektu: Egzamin maturalny, wprowadzony w liceach ogólnokształcących i profilowanych w roku 2005, dopiero w roku ‎‎2007 objął wszystkie typy liceów i techników. Stopniowo wprowadzano nowe przedmioty egzaminacyjne, ‎zmieniał się ich status. Od 2009 roku filozofia stała się przedmiotem maturalnym, a od 2010 roku wszyscy ‎maturzyści zdają obowiązkowo matematykę. Wszystkie te zmiany wymagały wsparcia prac nad doskonaleniem arkuszy egzaminacyjnych. ‎ Projekt składa się z czterech części: 1.opracowanie nowej koncepcji pracy nad arkuszami egzaminacyjnymi (IV.1).‎ 2.przeprowadzenie pilotażu egzaminów z matematyki (IV.2.1) i filozofii (IV.2.2).‎ 3.Modernizacja egzaminu maturalnego

Numer umowy o dofinansowanie: 3

Wynik 4 z 40
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Proszek do pieczenia - po co dodajemy go do ciasta?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz lekcji powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 5 z 40
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Program zajęć wyrównawczych z chemii dla gimnazjalistów

aut. Grzegorz Komor , 2010
Program zajęć wyrównawczych z chemii powstał z myślą o uczniach, którzy mają problemy z opanowaniem wiadomości i umiejętności przewidzianych w podstawie programowej dla gimnazjum. Celem zajęć prowadzonych według niniejszego programu jest uzupełnienie braków w wiadomościach ze szkoły podstawowej oraz bieżących, powstałych z różnych przyczyn. Program zawiera treści nauczania wymagające częstego utrwalania, trudniejsze do przyswojenia, a zarazem niezbędne w dalszym kształceniu. Dobór treści jest efektem wieloletniej obserwacji pracy uczniów oraz analizą wyników egzaminów gimnazjalnych. Treści nauczania zgodne są z aktualnym stanem wiedzy chemicznej.
Program_chemia_gimnaz...
Skrypty zajęć chemia ...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 6 z 40
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Roztwory właściwe, koloidy i zawiesiny

aut. Aleksandra Kaczmarek , 2009
Scenariusze zajęć z chemii wykorzystane na obozie naukowym
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie - ogólnopolski program rozwoju kompetencji kuczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębioroczości dla uczniów gimnazjów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-049/08-00

Wynik 7 z 40
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Budowa atomu

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Po udziale w zajęciach uczeń: zna podstawowe pojęcia związane z budową atomu: atom, jądro atomowe, proton elektron, neutron, powłoka elektronowa, liczba atomowa, liczba masowa; potrafi określić liczby protonów, elektronów i neutronów w atomie znając jego liczbę atomową i masową; w sposób modelowy, np. na rysunku, potrafi przedstawić budowę danego atomu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 8 z 40
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Mieszanie wody z denaturatem

aut. waldemar krawiec , 2011
W trakcie realizacji proponowanego doświadczenia uczniowie będą mogli zaobserwować zjawisko kontrakcji objętości, polegające na zmianie objętości roztworu lub mieszaniny i będące dowodem na cząsteczkową budowę materii. Scenariusz lekcji nawiązuje do podstawy programowej z chemii:1. Substancje i ich właściwości. Uczeń: 3) obserwuje mieszanie się substancji; opisuje ziarnistą budowę materii; tłumaczy, na czym polega zjawisko dyfuzji, rozpuszczania, mieszania, zmiany stanu skupienia; planuje doświadczenia potwierdzające ziarnistość materii; oraz z fizyki:1. Ruch prostoliniowy i siły. Uczeń: 1) posługuje się pojęciem prędkości do opisu ruchu; 3. Właściwości materii. Uczeń: 1) analizuje różnice w budowie mikroskopowej ciał stałych, cieczy i gazów; 8) analizuje i porównuje wartości sił wyporu dla ciał zanurzonych w cieczy lub gazie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia uczniowska

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/09-00

Wynik 9 z 40
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Obserwacje mikroskopowe i makroskopowe tkanek i organów roślinnych

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cel główny zajęć: uczniowie obserwują budowę morfologiczną i anatomiczną korzeni, łodyg i liści oraz kwiatów roślin okrytonasiennych; wykazują związek pomiędzy budową a czynnościami organów. Cele operacyjne: uczeń doskonali posługiwanie się mikroskopem; wykonuje preparaty mikroskopowe; omawia budowę morfologiczną organów wegetatywnych na podstawie prezentowanych okazów; omawia budowę morfologiczną kwiatu oraz role poszczególnych jego elementów, określa sposób zapylania prezentowanych okazów kwiatów; dokonuje obserwacji mikroskopowych preparatów trwałych organów roślinnych; rozpoznaje tkanki i określa ich funkcje; wyjaśnia związek budowy obserwowanych organów z ich funkcjami.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00