Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka
Założenia, zasady opracowania i modyfikacji programu kształcenia kompetencji kluczowych w zakresie matematyki
aut. Administrator Testowy
,
2009
Niniejsza publikacja stanowi praktyczny przewodnik dla opracowania nowego lub modyfikowania już istniejącego programu nauczania matematyki w taki sposób, aby spełniał warunki ustalone przez polskie prawo oświatowe, a także w maksymalnym stopniu umożliwiał kształcenie kompetencji kluczowych i uwzględniał równocześnie potrzeby kształcenia w określonych zawodach, potrzeby pracodawców oraz przygotowywał uczniów do egzaminu maturalnego w szkołach kończących się maturą. Składa się ona z dwu części. Pierwsza określa ogólne ramy dla programu kształcenia kompetencji kluczowych. Część druga zawiera omówienie procedury konstruowania programów autorskich, w tym zagadnienia dotyczące ustalania celów, zasad doboru materiału, sposobów realizacji programu, określenia oczekiwanych wyników a także niezbędnego oprzyrządowania programu.
Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej
Strona www projektu:
Opis projektu:
Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00