Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
67 Wyników
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Test barwy preferencji zawodowych dla uczniów szkoły podstawowej klasy 1-3

aut. Administrator Testowy , 2011
5
2452
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

"Od zabawy do zawodu" Poradnik dla doradców zawodowych, nauczycieli i pedagogów szkolnych (kl...

aut. Administrator Testowy , 2011
1
2450
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Jak wykorzystać w szkole potencjał mózgu?

aut. Iza Beno , 2012
1
2364
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Język obcy nowożytny, Język łaciński i kultura antyczna, Doskonalenie nauczycieli 3

Poradnik: Rozwijanie zdolności językowych na lekcji języka obcego.

aut. EFS , 2013
1
2071
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 1
/Nauczanie zintegrowane I-III

Specyfika pracy nauczyciela w klasach łączonych. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety W...

aut. EFS , 2015
1
2043
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Wychowanie fizyczne, Doskonalenie nauczycieli 2

Poradnik: Wychowanie fizyczne - praca z uczniem zdolnym.

aut. EFS , 2014
1
1992
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja polonistyczna, Język polski 2

Nie ma zdolności bez twórczości – twórcze techniki pracy z uczniem zdolnym w zakresie prz...

aut. EFS , 2013
1
1890
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Doskonalenie nauczycieli 5
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Zajęcia komputerowe, Informatyka 2

Poradnik: Jak pomagać uczniom rozwijać uzdolnienia informatyczne?

aut. EFS , 2014
1
1887
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 2
/Wychowanie przedszkolne Wychowanie przedszkolne, Nauczanie zintegrowane I-III 1

Specyfika pracy w szkołach z obszarów wiejskich - potrzeby i zakres wspomagania. Szkoła Pods...

aut. EFS , 2015
1
1372
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 10 z 67
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Test barwy preferencji zawodowych dla uczniów szkoły podstawowej klasy 1-3

aut. Administrator Testowy , 2011
Wykonując test BPZ, uczeń nie ulega silnym wpływom szkolnych schematów, odpowiada zgodnie ze swoim sposobem odczuwania otaczającej go rzeczywistości. Zastosowanie projekcji jako określenia emocji, do użytych kategorii zawodowych, dostarcza wartościowego materiału umożliwiającego zadawanie pytań, czym kierowałeś się, dlaczego, czy wolisz itp. We wczesnym wieku szkolnym test może być wskaźnikiem uzdolnień oraz ujawnienia niedostatków rozwojowych. Test może dostarczyć wiedzy na temat tego czego uczeń chce, czym chciałby się zajmować. W klasach I–III nie jest testem badającym stricte preferencje zawodowe, na to jest jeszcze za wcześnie. Może być wskaźnikiem rozwoju upodobań „w stronę…” lub ich braku. Jest to ważny element orientacji zawodowej, dziecko uczy się siebie. Dla każdego, w tym również dziecka, poznanie, uświadomienie osobistego potencjału może być interesującym doświadczeniem, ważnym w planowaniu własnych działań.
Test barwy preferencj...
Test barwy preferencj...
Arkusz odpowiedzi do ...
Podrecznik do TBPZ dl...
Podrecznik do TBPZ dl...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 11 z 67
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

"Od zabawy do zawodu" Poradnik dla doradców zawodowych, nauczycieli i pedagogów szkolnych (kl. I-III)

aut. Administrator Testowy , 2011
O potrzebie realizacji orientacji zawodowej w nauczaniu wczesnoszkolnym pisze niemal każdy autor zajmujący się problematyką wyboru zawodu. Na etapie nauczania wczesnoszkolnego proces orientacji zawodowej jest fazą reorientacyjną, przedzawodową, ale bardzo istotną dla przygotowania wejścia w przyszłości w świat pracy. Nowoczesna edukacja do zawodu to nie tylko zdobywanie wykształcenia, ale także rozwijanie własnej osobowości na tle życia społecznego już od pierwszych lat szkolnych. Osobowość zawodowa jednostki, która będzie zdolna do podejmowania odpowiednich dla siebie wyborów zawodowych jest nie tylko wynikiem rozwoju biologicznego, jest również skutkiem wychowania. Najważniejszymi wychowawcami, szczególnie w wieku wczesnoszkolnym, są rodzice i nauczyciele.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 12 z 67
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Jak wykorzystać w szkole potencjał mózgu?

aut. Iza Beno , 2012
Najefektywniej uczymy się wtedy, gdy o tym zapominamy. Cytując za dr M. Żylińską „rolą dorosłych jest zapewnienie dziecku stymulującego środowiska i wspieranie je w odkrywaniu świata, tzn. zapewnienie pożywki dla jego wrodzonej ciekawości poznawczej”. Autorka, powołując się na najnowsze badania z zakresu neurobiologii i neurodydaktyki przekonuje, iż tradycyjne nauczanie, skoncentrowane na biernym przyswajaniu wiedzy przez uczniów, na metodach podających, którymi najczęściej posługuje się nauczyciel, na celu w postaci właściwie wypełnionego testu nie sprzyja rozwojowi mózgu, a tym samym nie wykorzystuje potencjału jakim dysponuje każdy człowiek.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Poprzez praktykę do profesjonalizmu - nowa koncepacja praktyk studenckich i jej aplikacja

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-091/10-00

Wynik 13 z 67
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Język obcy nowożytny, Język łaciński i kultura antyczna, Doskonalenie nauczycieli 3

Poradnik: Rozwijanie zdolności językowych na lekcji języka obcego.

aut. EFS , 2013
Publikacja ma na celu przybliżenie nauczycielom języków obcych zagadnień dotyczących uzdolnień językowych, ucznia posiadającego takie uzdolnienia, sposobów identyfikacji tego rodzaju zdolności specjalnych w szkole i w końcu sposobów pracy z takimi uczniami.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 14 z 67
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 1
/Nauczanie zintegrowane I-III

Specyfika pracy nauczyciela w klasach łączonych. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety Węgierskiej w Trybszu

aut. EFS , 2015
Prezentacja pt.: Specyfika pracy nauczyciela w klasach łączonych. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety Węgierskiej w Trybszu autorstwa Julii Miśkowicz
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 15 z 67
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Wychowanie fizyczne, Doskonalenie nauczycieli 2

Poradnik: Wychowanie fizyczne - praca z uczniem zdolnym.

aut. EFS , 2014
Poradnik omawia dwa kierunki. Pierwszy, związany z rozwojem ruchowych uzdolnień dziecka, który wraz z równoległym stymulowaniem rozwoju psychosomatycznego prowadzić może do rozwinięcia umiejętności sportowych, i stwarzać możliwości osiągania sukcesów sportowych. Drugi kierunek naszych rozważań, który wydaje się równie ważny, to praca z uczniem u którego rozwijanie uzdolnień ruchowych prowadzić ma do zdobycia kompetencji społecznych i lepszego funkcjonowania w życiu dorosłym, również w odniesieniu do uczniów z różnymi dysfunkcjami.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 16 z 67
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja polonistyczna, Język polski 2

Nie ma zdolności bez twórczości – twórcze techniki pracy z uczniem zdolnym w zakresie przedmiotów humanistycznych.

aut. EFS , 2013
Posiadacze inteligencji językowej, to osoby lubiące czytać i pisać; osoby używające bogatego słownictwa, czerpiące przyjemność z gry słów i zagadek słownych; osoby z zamiłowaniem do języków obcych, łatwo zapamiętujące i robiące notatki na zajęciach. Są to osoby obdarzone talentem oratorskim, które uczą i skutecznie argumentują, używając słowa mówionego. To mistrzowie słowa, osoby oczytane, potrafiące w przejrzysty sposób spisać myśli, a także doskonale zrozumieć słowo pisane i mówione.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 17 z 67
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Doskonalenie nauczycieli 5
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Zajęcia komputerowe, Informatyka 2

Poradnik: Jak pomagać uczniom rozwijać uzdolnienia informatyczne?

aut. EFS , 2014
Niniejsza publikacja powstała w celu podzielenia się doświadczeniami w pracy nauczyciela z uczniem uzdolnionym informatycznie. Poruszone zagadnienia są skierowane do nauczycieli zajęć komputerowych i informatyki, a także do rodziców dzieci uzdolnionych informatycznie. Znajdują się tu opisy diagnozowania i pracy z uczniem zdolnym podczas kolejnych etapów jego edukacji, czyli od wychowania przedszkolnego do matury.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 18 z 67
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 2
/Wychowanie przedszkolne Wychowanie przedszkolne, Nauczanie zintegrowane I-III 1

Specyfika pracy w szkołach z obszarów wiejskich - potrzeby i zakres wspomagania. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety Węgierskiej w Trybszu

aut. EFS , 2015
Prezentacja pt.: Specyfika pracy w szkołach z obszarów wiejskich - potrzeby i zakres wspomagania. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety Węgierskiej w Trybszu autorstwa mgr Julii Miśkowicz
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10