Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III
Model praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela w klasach I-III szkół podstawowych
aut. Miłosz Czerniejewski
,
2012
Oparty na ogólnopolskich badaniach, model praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela. Dokument dotyczy klas I-III, powstał równolegle do modelu dla przedszkoli. Model proponuje nowe podejście do praktyk, skoncentrowane na wsparciu praktykanta i przekazywaniu praktycznych doświadczeń ze strony aktywnych nauczycieli. Dokument przedstawia założenia, organizację praktyk, ich dokumentację oraz ramowy harmonogram. Realizacja modelu oparta jest na kilku etapach: warsztaty, praktyka obserwacyjna, praktyka czynna, doradztwo i mikronauczanie.
Nazwa projektu: Nowe modele praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego
Strona www projektu:
Opis projektu:
Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-031/11-00