Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
67 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Znak, słowo, tekst w edukacji elementarnej

aut. Iza Beno , 2011
1 1 1
3722
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 1
/Nauczanie zintegrowane I-III

Specyfika pracy nauczyciela w klasach łączonych. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety W...

aut. EFS , 2015
1
2042
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Doskonalenie nauczycieli 5
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Zajęcia komputerowe, Informatyka 2

Poradnik: Jak pomagać uczniom rozwijać uzdolnienia informatyczne?

aut. EFS , 2014
1
1887
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Ćwiczenia interaktywne w edukacji wczesnoszkolnej. O wykorzystaniu multimediów w klasach I �...

aut. EFS , 2013
1
3879
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Doskonalenie nauczycieli 1

Scenariusz zajęć całodniowych nr 4 - dziewiąty tydzień nauki szkolnej (4 godz.)

aut. EFS , 2014
1
432
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja polonistyczna, Język polski 2

Nie ma zdolności bez twórczości – twórcze techniki pracy z uczniem zdolnym w zakresie prz...

aut. EFS , 2013
1
1887
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Sześciolatek w szkole. Co może zrobić nauczyciel?

aut. EFS , 2013
1
606
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Doskonalenie nauczycieli 1

Scenariusz zajęć całodniowych nr 3 - dziewiąty tydzień nauki szkolnej (5 godz.)

aut. EFS , 2014
1
307
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Doskonalenie nauczycieli 1

Scenariusz szkoleń dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w zakresie edukacji polonistyczne...

aut. EFS , 2014
1
352
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 67
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Znak, słowo, tekst w edukacji elementarnej

aut. Iza Beno , 2011
Obszary problemowe zawarte w filmie to: przygotowanie do nauki czytania i pisania, praca z tekstem, konstruowanie opowiadania, komponowanie opisu oraz elementy edukacji matematycznej. Zaprezentowane fragmenty edukacji polonistycznej pozwalają na obserwację procesu kształtowania się gotowości do pisania i czytania. Praca z tekstem oraz formułowanie opisu przez dzieci pozwala poddać analizie złożoność prezentowanych czynności, skłania do refleksji nad możliwościami nauczyciela w tym zakresie, by nie ulec stereotypizacji, by dziecko nie tylko odtwarzało i zapamiętywało, ale miało także szansę na wyrażenie własnego zdania, sposobu widzenia świata. Również w edukacji matematycznej istotne jest, zarówno dobieranie odpowiednich metod, form pracy i ćwiczeń utrwalających poznane treści, jak i indywidualizowanie procesu nauczania, tworzenie atmosfery sprzyjającej uczeniu się przedmiotu, który już u progu edukacji u wielu uczniów budzi lęk przed porażką.
Znak, słowo, tekst w...
Znak, słowo, tekst w...
Znak, słowo, tekst_r...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Poprzez praktykę do profesjonalizmu - nowa koncepacja praktyk studenckich i jej aplikacja

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-091/10-00

Wynik 2 z 67
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 1
/Nauczanie zintegrowane I-III

Specyfika pracy nauczyciela w klasach łączonych. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety Węgierskiej w Trybszu

aut. EFS , 2015
Prezentacja pt.: Specyfika pracy nauczyciela w klasach łączonych. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety Węgierskiej w Trybszu autorstwa Julii Miśkowicz
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 3 z 67
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Doskonalenie nauczycieli 5
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Zajęcia komputerowe, Informatyka 2

Poradnik: Jak pomagać uczniom rozwijać uzdolnienia informatyczne?

aut. EFS , 2014
Niniejsza publikacja powstała w celu podzielenia się doświadczeniami w pracy nauczyciela z uczniem uzdolnionym informatycznie. Poruszone zagadnienia są skierowane do nauczycieli zajęć komputerowych i informatyki, a także do rodziców dzieci uzdolnionych informatycznie. Znajdują się tu opisy diagnozowania i pracy z uczniem zdolnym podczas kolejnych etapów jego edukacji, czyli od wychowania przedszkolnego do matury.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 4 z 67
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Ćwiczenia interaktywne w edukacji wczesnoszkolnej. O wykorzystaniu multimediów w klasach I –III szkoły podstawowej.

aut. EFS , 2013
Prezentacja zawiera: ćwiczenia interaktywne, multibook, edukacja online, mapy myśli, elektroniczne dyktando
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 5 z 67
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Doskonalenie nauczycieli 1

Scenariusz zajęć całodniowych nr 4 - dziewiąty tydzień nauki szkolnej (4 godz.)

aut. EFS , 2014
Scenariusz zajęć całodniowych nr 4 - dziewiąty tydzień nauki szkolnej (4 godz.)
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Projekt zrealizowano w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3, Poddziałanie 3.3.3 Okres realizacji projektu: 01.05.2012 - 31.08.2015 r. Celem głównym projektu było wsparcie nauczycieli w zakresie stosowanych metod pracy z uczniem zwiększających skuteczność realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego. Projekt zrealizowano w partnerstwie z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Numer umowy o dofinansowanie: 4

Wynik 6 z 67
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja polonistyczna, Język polski 2

Nie ma zdolności bez twórczości – twórcze techniki pracy z uczniem zdolnym w zakresie przedmiotów humanistycznych.

aut. EFS , 2013
Posiadacze inteligencji językowej, to osoby lubiące czytać i pisać; osoby używające bogatego słownictwa, czerpiące przyjemność z gry słów i zagadek słownych; osoby z zamiłowaniem do języków obcych, łatwo zapamiętujące i robiące notatki na zajęciach. Są to osoby obdarzone talentem oratorskim, które uczą i skutecznie argumentują, używając słowa mówionego. To mistrzowie słowa, osoby oczytane, potrafiące w przejrzysty sposób spisać myśli, a także doskonale zrozumieć słowo pisane i mówione.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 7 z 67
×
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III

Sześciolatek w szkole. Co może zrobić nauczyciel?

aut. EFS , 2013
Ważne jest, aby uwzględniać zainteresowania sześciolatków, ich aktualne zasoby, a jednocześnie stwarzać możliwość treningu tych umiejętności, które dotychczas znajdowały się poza ich zasięgiem, albo z którymi dzieci te jeszcze sobie same nie radzą. Zwłaszcza w przypadku młodszych dzieci należy elastycznie modyfikować swój sposób nauczycielskiego postępowania i umieć dostosowywać się do bardzo zmiennych sytuacji, jakie tworzy dziecko.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 8 z 67
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Doskonalenie nauczycieli 1

Scenariusz zajęć całodniowych nr 3 - dziewiąty tydzień nauki szkolnej (5 godz.)

aut. EFS , 2014
Scenariusz zajęć całodniowych nr 3 - dziewiąty tydzień nauki szkolnej (5 godz.)
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Projekt zrealizowano w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3, Poddziałanie 3.3.3 Okres realizacji projektu: 01.05.2012 - 31.08.2015 r. Celem głównym projektu było wsparcie nauczycieli w zakresie stosowanych metod pracy z uczniem zwiększających skuteczność realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego. Projekt zrealizowano w partnerstwie z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Numer umowy o dofinansowanie: 4

Wynik 9 z 67
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Doskonalenie nauczycieli 1

Scenariusz szkoleń dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w zakresie edukacji polonistycznej – TEKST LITERACKI W METODZIE DIALOGU

aut. EFS , 2014
CO i PO CO CZYTAĆ Z DZIEĆMI W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ? LITERATURA DLA DZIECI W ROZWIJANIU KOMPETENCJI KULTUROWYCH, POLONISTYCZNYCH I SPOŁECZNYCH UCZNIÓW KLAS I-III.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Projekt zrealizowano w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3, Poddziałanie 3.3.3 Okres realizacji projektu: 01.05.2012 - 31.08.2015 r. Celem głównym projektu było wsparcie nauczycieli w zakresie stosowanych metod pracy z uczniem zwiększających skuteczność realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego. Projekt zrealizowano w partnerstwie z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Numer umowy o dofinansowanie: 4