Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
11 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Informatyka

Uzdolnienia informatyczne – poradnik dla nauczyciela i rodzica cz. 2

aut. EFS , 2012
1
366
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Zadania cz.3

aut. EFS , 2014
3
1124
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Informatyka

Uzdolnienia informatyczne – poradnik dla nauczyciela i rodzica cz.1

aut. EFS , 2012
1
286
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Zadania cz.2

aut. EFS , 2014
4
1197
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Zadania cz.1

aut. EFS , 2014
4
1118
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Informatyka

Mój przedmiot informatyka

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
1 1
5675
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Założenia teoretyczne i przykłady zadań

aut. EFS , 2014
1
359
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Informatyka

Informatyka dla liceum

aut. Ewa Trznadel , 2013
1
6520
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Informatyka

Praca z nowoczesnymi technologiami TIK (rok I) – bezpieczny Internet

aut. EFS , 2014
1
143
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 11
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Informatyka

Uzdolnienia informatyczne – poradnik dla nauczyciela i rodzica cz. 2

aut. EFS , 2012
U progu każdego działania, które podejmujemy, muszą być spełnione trzy warunki aby zostało ono wykonane: musimy móc je wykonać, chcieć je wykonać i umieć je wykonać. Wszystkie inne warunki sprowadzają się do wymienionych. Rozpoznawanie cech ucznia w sferach: intelektualnej, osobowości i umiejętności umysłowej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 2 z 11
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Zadania cz.3

aut. EFS , 2014
Współczesna rzeczywistość edukacyjna i społeczna jest związana z nieustanną zmianą wyznaczoną nie tylko postępem technologicznym, ale również jego skutkami. Dotychczasowa pedagogika adaptacyjna nie jest więc wystarczająca do wychowania młodego pokolenia. Stąd przed osobami odpowiedzialnymi za wychowanie młodych ludzi stają pytania związane z tym, w jakim kierunku rozwijać dzieci, jak to skutecznie robić, aby uwzględniając realia, w których żyją dawać im szansę na szczęśliwą i skuteczną edukację oraz dobre funkcjonowanie w perspektywie dorosłego życia.
Wartości
Widmo Brockenu
Światowa wystawa wyna...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 3 z 11
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Szkoły Ponadgimnazjalne 2
/Informatyka

Uzdolnienia informatyczne – poradnik dla nauczyciela i rodzica cz.1

aut. EFS , 2012
U progu każdego działania, które podejmujemy, muszą być spełnione trzy warunki aby zostało ono wykonane: musimy móc je wykonać, chcieć je wykonać i umieć je wykonać. Wszystkie inne warunki sprowadzają się do wymienionych. Rozpoznawanie cech ucznia w sferach: intelektualnej, osobowości i umiejętności umysłowej.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 4 z 11
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Zadania cz.2

aut. EFS , 2014
Współczesna rzeczywistość edukacyjna i społeczna jest związana z nieustanną zmianą wyznaczoną nie tylko postępem technologicznym, ale również jego skutkami. Dotychczasowa pedagogika adaptacyjna nie jest więc wystarczająca do wychowania młodego pokolenia. Stąd przed osobami odpowiedzialnymi za wychowanie młodych ludzi stają pytania związane z tym, w jakim kierunku rozwijać dzieci, jak to skutecznie robić, aby uwzględniając realia, w których żyją dawać im szansę na szczęśliwą i skuteczną edukację oraz dobre funkcjonowanie w perspektywie dorosłego życia.
Losy - język
Losy - problemy
Drogocenne przedmioty
Jan Szczepanik
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 5 z 11
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Zadania cz.1

aut. EFS , 2014
Współczesna rzeczywistość edukacyjna i społeczna jest związana z nieustanną zmianą wyznaczoną nie tylko postępem technologicznym, ale również jego skutkami. Dotychczasowa pedagogika adaptacyjna nie jest więc wystarczająca do wychowania młodego pokolenia. Stąd przed osobami odpowiedzialnymi za wychowanie młodych ludzi stają pytania związane z tym, w jakim kierunku rozwijać dzieci, jak to skutecznie robić, aby uwzględniając realia, w których żyją dawać im szansę na szczęśliwą i skuteczną edukację oraz dobre funkcjonowanie w perspektywie dorosłego życia.
Bambus, pszenica, kok...
Losy -grupa
Losy - inaczej
Losy - intuicja
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 6 z 11
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Informatyka

Mój przedmiot informatyka

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
Zbiór „Mój przedmiot informatyka” jest zestawem 20 scenariuszy przeznaczonych dla szkół ponadgimnazjalnych. Scenariusze mogą być wykorzystywane przez nauczycieli zarówno na typowych zajęciach lekcyjnych wpisanych w zakres podstawowy, jak też w ramach dodatkowych zajęć poszerzających wiedzę uczniów, np. koła zainteresowań. Scenariusze wchodzą w skład pakietu dydaktycznego do nauczania przedmiotów ścisłych. Wymagają zastosowania komputerów z dostępem do Internetu. Takie wyposażenie pozwoli na wykorzystanie środków dydaktycznych przewidzianych w projekcie „Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy”, takich jak moduł e-learningowe, gry dydaktyczne, poradniki „Informatyka” i „Technologia informacyjna”. Scenariusze mogą być realizowane na zajęciach lekcyjnych jako całość lub nauczyciel dokonuje wyboru określonych materiałów zgodnie z zaplanowanymi przez siebie tematami – zwiększa to elastyczność stosowania pakietu.
Zbiór scenariuszy zaj...
Mój przedmiot informa...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-071/10-00

Wynik 7 z 11
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Zajęcia komputerowe

Trening twórczości z komputerem. Założenia teoretyczne i przykłady zadań

aut. EFS , 2014
Współczesna rzeczywistość edukacyjna i społeczna jest związana z nieustanną zmianą wyznaczoną nie tylko postępem technologicznym, ale również jego skutkami. Dotychczasowa pedagogika adaptacyjna nie jest więc wystarczająca do wychowania młodego pokolenia. Stąd przed osobami odpowiedzialnymi za wychowanie młodych ludzi stają pytania związane z tym, w jakim kierunku rozwijać dzieci, jak to skutecznie robić, aby uwzględniając realia, w których żyją dawać im szansę na szczęśliwą i skuteczną edukację oraz dobre funkcjonowanie w perspektywie dorosłego życia.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 8 z 11
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Informatyka

Informatyka dla liceum

aut. Ewa Trznadel , 2013
W ramach projektu „Żyj twórczo. Zostań M@temaniakiem” został przygotowany cykl publikacji, które w nowatorski i praktyczny sposób pozwolą prowadzić zajęcia dla młodzieży gimnazjalnej i licealnej. Zaprezentowane nowoczesne metody i narzędzia dydaktyczne sprawią, że praca z uczniem będzie przebiegała bardziej efektywnie i wykaże on większe zainteresowanie do nauki takich przedmiotów jak matematyka, informatyka i przedsiębiorczość. Natomiast nauczyciel będzie mieć możliwość rozwijania i uzupełniania własnych kompetencji, wzbogacania swojego warsztatu pracy, dbania o jakość kształcenia i umiejętnego motywowania młodzieży do pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Żyj twórczo. Zostań M@T.e-MANIAKIEM

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-103/10-00

Wynik 9 z 11
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Informatyka

Praca z nowoczesnymi technologiami TIK (rok I) – bezpieczny Internet

aut. EFS , 2014
Propozycja planu działania sieć współpracy i samokształcenia dla dyrektorów szkół oraz nauczycieli (także nauczycieli nie prowadzących zajęć z zakresu informatyki czy technologii informacyjnej)
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10