Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
149 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Język obcy nowożytny Język obcy nowożytny, Doskonalenie nauczycieli 1

PAKIET METODYCZNY DLA NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCH II ETAPU EDUKACYJNEGO

aut. EFS , 2015
1
1019
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
1
1731
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Program zajęć językowych „Poznaję świat” - język angielski

aut. Grzegorz Komor , 2011
1 1
940
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
1
388
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Język obcy nowożytny

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie porozumiewania się w językach o...

aut. Administrator Testowy , 2009
1
1294
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Czas na kolędowanie

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
626
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
1
183
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
1
223
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Język obcy nowożytny

ACTIVIDAD DIDÁCTICA LA INMIGRACIÓN EN LA PRENSA ESPAÑOLA

aut. EFS , 2013
1
153
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 149
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Język obcy nowożytny Język obcy nowożytny, Doskonalenie nauczycieli 1

PAKIET METODYCZNY DLA NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCH II ETAPU EDUKACYJNEGO

aut. EFS , 2015
wydanie II zmienione
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Podnoszenie jakości nauczania języków obcych na I, II i III etapie edukacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów defaworyzowanych

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Celem głównym projektu jest podniesienie jakości nauczania języków obcych na I, II i III etapie edukacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów defaworyzowanych. Szczegółowe cele projektu obejmują: 1.Wzrost kompetencji pracowników instytucji wspomagania pracy szkoły w zakresie pracy z nauczycielami języków obcych 2.Przygotowanie wysokiej jakości materiałów metodycznych dla nauczycieli języków obcych wspierających pracę sieci współpracy i samokształcenia 3.Wzrost kompetencji nauczycieli w zakresie metodyki nauczania języków obcych oraz budowy wspierającego środowiska

Numer umowy o dofinansowanie: 1

Wynik 2 z 149
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
Testy z platformy e-learningowej Część 8
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 3 z 149
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Program zajęć językowych „Poznaję świat” - język angielski

aut. Grzegorz Komor , 2011
Program został opracowany z myślą o uczniach II klasy gimnazjum. Zakłada on zastosowanie metody komunikatywnej, która jest zgodna z obowiązującymi trendami w nauce języków obcych. Głównym celem programu jest podniesienie poziomu językowego uczniów, uzupełnienie braków i wzbogacenie ich wiedzy, zdobycie przez nich sprawności językowych pozwalających na komunikowanie się w języku obcym, utrwalenie i ugruntowanie wiedzy, a co za tym idzie osiągnięcie lepszego wyniku na egzaminie gimnazjalnym z języka angielskiego. Poprzez pokazanie im odpowiednich strategii uczenia się języka będą mogli samodzielnie poszerzać swoją wiedzę i umiejętności.
Program zajęć językow...
Test wstępny – język ...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 4 z 149
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
Testy z platformy e-learningowej Część 3
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 5 z 149
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Język obcy nowożytny

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie porozumiewania się w językach obcych - województwo mazowieckie

aut. Administrator Testowy , 2009
Publikacja zawiera autorskie programy nauczania języków obcych dla poniższych szkół: 1. ZS Rolniczo-Technicznych im. Bohaterów Walki z Faszyzmem w Zwoleniu. Autor: Beata Olczyk. 2. ZS Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Lipsku. Autor: Dorota Puton. 3. ZS Ponadgimnazjalnych w Siennie. Autor: Ewa Deńca. 4. ZS Ponadgimnazjalnych Nr 1 Im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie. Autor: Justyna Wałachowska. 5. ZS Ponadgimnazjalnych im. 1PLM "Warszawa" w Warce. Autor: Klaudia Skowrońska. 6. ZS Ponadgimnazjalnych im. Tomasza Nocznickiego w Nowej Wsi. Autor: Lesya Kovaliv. 7. I Technikum w ZS Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Pionkach. Autor: Lidia Oleszczuk. 8. ZS Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wyszkowie. Autor: Lyubov Adamska. 9. ZS Samochodowych w Radomiu. Autor: Małgorzata Stańczyk-Musiał. 10. ZS Agrotechnicznych i Gospodarki Żywnościowej im. Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu. Autor: Marzena Borowska.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00

Wynik 6 z 149
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Czas na kolędowanie

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu lingwistycznym. Cele komunikacyjne zajęć: poznanie i rozumienie kolęd niemieckich, składanie życzeń świąteczno-noworocznych. Cele operacyjne: uczeń zna słownictwo związane z Bożym Narodzeniem, potrafi poprawnie przeczytać i zaśpiewać kolędę, rozumie treść kolędy, potrafi uporządkować tekst w odpowiedniej kolejności, uzupełnić luki na podstawie usłyszanej piosenki, potrafi złożyć życzenia świąteczno-noworoczne.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 7 z 149
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
Testy z platformy e-learningowej Część 29
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 8 z 149
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego dla Gimnazjalistów Etap II

aut. EFS , 2012
Testy z platformy e-learningowej Część 17
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 9 z 149
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Język obcy nowożytny

ACTIVIDAD DIDÁCTICA LA INMIGRACIÓN EN LA PRENSA ESPAÑOLA

aut. EFS , 2013
Materiały z obozu cz. 2
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10