Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
228 Wyników
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Dobre praktyki w metodologii wdrażania programów rozwijania kompetencji kluczowych

aut. Administrator Testowy , 2012
1
8070
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Ewaluacja początkowa projektu "Doskonaly praktyk"

aut. Krystyna Wyroślak , 2011
1
983
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Pedagogika wobec wyzwań współczesności. Humanistyczny wymiar kapitału ludzkiego

aut. Administrator Testowy , 2010
1
932
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie m...

aut. agnieszka szawara , 2011
1
5024
Zarządzanie i nadzór
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 1
/Inne

Opis metodologii badawczej współzależności pomiędzy wykluczeniem społecznym a edukacją

aut. EFS , 2015
1
453
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Ja też mogę rozmawiać - Piktogramy, metoda alternatywnej komunikacji wspierania terapią EEG...

aut. Administrator Testowy , 2010
1
8019
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Raport z ewaluacji szansą na sukces szkoły

aut. EFS , 2013
1
3
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Test barwy preferencji zawodowych dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej

aut. Administrator Testowy , 2011
2 1 1 1
15106
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Umiejętności Polaków – wyniki Międzynarodowego Badania Kompetencji Osób Dorosłych (PIAA...

aut. EFS , 2013
1 1
1324
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 228
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Dobre praktyki w metodologii wdrażania programów rozwijania kompetencji kluczowych

aut. Administrator Testowy , 2012
Definicje "dobrej praktyki" przyjęte w różnych krajach mogą różnić się w zależności od obowiązującego tam prawa, odmiennej sytuacji ekonomicznej i politycznej, różnic w kulturze i doświadczeniach. Generalnie rzecz biorąc mianem „dobrych praktyk” określamy innowacyjne projekty, które zostały z powodzeniem zrealizowane w określonych miejscach i regionach. Stanowią one praktyczne rozwiązanie konkretnych problemów i przynoszą określone, pozytywne rezultaty. Realizowane działania prezentowane jako przykłady do naśladowania zostaną opisane, w tym opracowaniu. Określone zostaną ich główne założenia i cele, szczegółowo opisane będą przykłady rozwiązań różnych działań oraz podane uzasadnienie dlaczego opisywany przykład może być zakwalifikowany do dobrej praktyki.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00

Wynik 2 z 228
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Ewaluacja początkowa projektu "Doskonaly praktyk"

aut. Krystyna Wyroślak , 2011
Przeprowadzenie ewaluacji projektu "Doskonały praktyk", zostało zaplanowane na etapie prac koncepcyjnych nad stworzeniem ww. przedsięwziecia. Zgodnie z założeniami badanie ewaluacyjne ma przebieg trójfazowy. Na wstepie, obejmującym pierwsze 6 miesiecy wdrazania projektu przeprowadzono ewaluację poczatkową ( co dokumentuje niniejszy rpart), w trakcie jego trwania prowadzona jest ewaluacja okresowa, a na finiszu realizacji przedsięwzięcia zostanie wykonane koncowe badanie ewaluacyjne. Kazdy etap ewaluacji bada inne elementy projektu, jednakze zrozumienie tego procesu jako całości wymaga przedstawienia zwięzłej charakterystyki ocenianego przedsiewziecia, koncentrujacej sie na elementach projektu szczególnie istotnych z punktu widzenia ewaluacji.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonały praktyk

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-039/10-00

Wynik 3 z 228
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Pedagogika wobec wyzwań współczesności. Humanistyczny wymiar kapitału ludzkiego

aut. Administrator Testowy , 2010
Zadaniem zamieszczonych w tym tomie tekstów jest wskazanie wybranych obszarów zaangażowania pedagogiki w angażowaniu kapitału ludzkiego w jego najbardziej humanistycznym wymiarze, odwołującym się do istoty człowieczeństwa.To tu właśnie sprawność w pomnażaniu kapitału budowana jest przede wszystkim na szacunku wobec człowieka, zarówno człowieka wobec siebie samego, jak i jednego człowieka wobec drugiego. Owo budowanie szacunku związane jest, zarówno z dostrzeganiem twórczego potencjału człowieka, jak i z uwzględnianiem różnorakich barier, np. związanych z migracjami, różnicami kulturowymi, niedostatkami w socjalizacji czy też niepełnosprawnością.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Studia podyplomowe przygotowujące do wykonywania zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-059/09-00

Wynik 4 z 228
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
/Inne

Scenariusze zajęć z wykorzystaniem programu pracy z uczniem niepełnosprawnym na podstawie metody Integracji Sensorycznej

aut. agnieszka szawara , 2011
Publikacja zawiera bazę scenariuszy do wykorzystania na zajęciach dydaktycznych, które zostały opracowane przez nauczycieli biorących udział w projekcie „Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów”. Scenariusze zostały przygotowane w oparciu o cztery nowoczesne metody pracy z uczniami: kinezjologię edukacyjną, integrację sensoryczną, terapię Montessori, stymulację polisensoryczną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjne wsparcie szkół uwzględniające specjalne potrzeby edukacyjne uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-039/09-00

Wynik 5 z 228
×
Zarządzanie i nadzór
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 1
/Inne

Opis metodologii badawczej współzależności pomiędzy wykluczeniem społecznym a edukacją

aut. EFS , 2015
W prezentowanym opracowaniu przedstawiono metody identyfikacji przyczyn (czynników) wykluczenia w obszarze szeroko rozumianej edukacji oraz metody analizy wpływu niskiego poziomu wykształcenia na wykluczenie społeczne w różnych jego wymiarach. W ramach wykluczenia edukacyjnego ocenie będą poddane także zasięg wykluczenia edukacyjnego oraz nierówności w dostępie do kształcenia dzieci, młodzieży i dorosłych. Do ich oceny zaproponowano zastosowanie indeksów zasięgu wykluczenia edukacyjnego oraz współczynnika Giniego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 6 z 228
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Ja też mogę rozmawiać - Piktogramy, metoda alternatywnej komunikacji wspierania terapią EEG biofeedback

aut. Administrator Testowy , 2010
Innowacyjny program nauczania, skierowany jest do uczniów gimnazjum z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym. Program zakłada wykorzystanie w terapii mowy alternatywnych metod komunikacji - Piktogramów i EEG Biofeedback
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wspomaganie rozwoju uczniów niepełnosprawnych intelektualnie z wykorzystaniem innowacyjnych metod oddziaływania

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-003/09-00

Wynik 7 z 228
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Raport z ewaluacji szansą na sukces szkoły

aut. EFS , 2013
Zmiany w nadzorze pedagogicznym 1.Zdefiniowano pojęcie monitorowania. 2.Zrezygnowano z określania obszarów pracy szkół/placówek. 3.Zmniejszono liczbę wymagań. 4.Zmieniono organizację ewaluacji i kontroli. 5.Określono zakres wspomagania przez kuratora oświaty.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nadzór pedagogiczny

Strona www projektu: http://www.nadzorpedagogiczny.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu jest podniesienie jakości systemu oświaty poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły stanowiącego wsparcie w rozwoju szkół i placówek oraz dostarczanie informacji o systemie oświaty ułatwiających prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. Fundamentalnym założeniem nowego modelu nadzoru pedagogicznego wprowadzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego jest wzmocnienie systemu nadzoru pedagogicznego z ukierunkowaniem jego sprawowania na dokonywanie analizy i oceny jakości działalności edukacyjnej szkół i placówek. Podstawą nowych rozwiązań jest rozgraniczenie trzech form (zadań) nadzorczych organów sprawujących nadzór pedagogiczny, w tym kuratorów oświaty. Trzy formy nadzoru to: 1.ewaluacja działalności edukacyjnej szkół i placówek, 2.kontrola przestrzegania przez szkoły i placówki przepisów prawa. 3.wspomaganie pracy szkół i placówek oraz nauczania

Numer umowy o dofinansowanie: 03.01.02-00-001/11

Wynik 8 z 228
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Test barwy preferencji zawodowych dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej

aut. Administrator Testowy , 2011
Test Barwy Preferencji Zawodowych jako narzędzie badawcze adresowane jest do doradców zawodowych, szczególnie tych pracujących na terenie szkoły. Z myślą o nich zostało przygotowane narzędzie służące przede wszystkim dialogowi osób, w którym osoba badana, wnosi bogactwo swego doświadczenia, a doradca fachową wiedzę i umiejętności. Badanie ma zainspirować osobę do „przeglądu” wewnętrznego doświadczenia. Jest formą samopoznania, które „inicjuje proces zmian wewnętrznych i inspiruje do poszukiwania nowych doświadczeń lub reinterpretacji doświadczeń dotychczasowych. Biorąc pod uwagę powyższy postulat, zostało stworzone takie narzędzie, które będzie diagnozowało emocjonalne nastawienie i zaangażowanie w specyficzną aktywność.
Test barwy preferencj...
Test barwy preferencj...
Arkusz odpowiedzi do ...
Podrecznik do TBPZ dl...
Podrecznik do TBPZ dl...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i udostępnienie spójnego pakietu narzędzi diagnostycznych i materiałów dydaktycznych wspomagających proces rozpoznawania predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-031/08-00

Wynik 9 z 228
×
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Umiejętności Polaków – wyniki Międzynarodowego Badania Kompetencji Osób Dorosłych (PIAAC)

aut. EFS , 2013
Młodzi Polacy potrafią tyle samo, co ich rówieśnicy z 22 krajów OECD. Wyniki Międzynarodowego Badania Kompetencji Osób Dorosłych PIAAC pokazują, że w ciągu ostatnich 17 lat wzrósł poziom umiejętności dorosłych Polaków. Nadal jednak mamy dużo do zrobienia. Kto podnosi nasze wyniki w rankingu? Osoby z wyższym wykształceniem, pracujący w sektorach usług wiedzochłonnych, wysoko wykwalifikowani pracownicy biurowi. Kompetencje mierzone w PIAAC są niezbędne do funkcjonowania we współczesnym świecie oraz nabywania nowej wiedzy i nowych umiejętności. PIAAC dostarcza również informacji m.in. o związku pomiędzy kompetencjami, wykształceniem i sytuacją na rynku pracy.
Raport końcowy
Raport w wersji epub
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09