Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
228 Wyników
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Dziennik praktyk

aut. Dorota Łęczycka , 2012
1
437
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Przywództwo edukacyjne - Próba zmiany

aut. EFS , 2015
1
206
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Diagnoza zmian w sieci szkół podstawowych i gimnazjów 2007–2012

aut. EFS , 2014
1
627
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Program realizacji i oceniania zajęć praktyczno-badawczych do klasy V i VI szkoły podstawowe...

aut. Katarzyna Hanusik , 2013
1
345
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Jak odpowiadać na specjalne potrzeby edukacyjne i jak rozwijać zdolności uczniów "podwójni...

aut. EFS , 2013
1
468
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Program doskonalenia zawodowego nauczycieli w zakresie przedmiotów zawodowych mechanicznych

aut. Administrator Testowy , 2011
1
1074
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Program doskonalenia nauczycieli opracowany w ramach projektu "Technologie żywności - integra...

aut. Administrator Testowy , 2012
1
4464
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Rozkład treści progamowych z uwzględnieniem poszczególnych etapów edukacyjnych

aut. Dariusz Kulma , 2011
1
462
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Materiał wspierający realizację programu „Odnawialne Źródła Energii” dla uczniów szk...

aut. Teresa Janik , 2013
1
672
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 10 z 228
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Dziennik praktyk

aut. Dorota Łęczycka , 2012
Dziennik praktyk powstały w trakcie realizacji projektu „Czas na nas - praktyki dla nauczycieli i instruktorów praktycznej nauki zawodu” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Czas na nas – praktyki dla nauczycieli i instruktorów praktycznej nauki zawodu

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-127/11-00

Wynik 11 z 228
×
Zarządzanie i nadzór
/Doskonalenie nauczycieli
/Inne

Przywództwo edukacyjne - Próba zmiany

aut. EFS , 2015
Publikacja powstała na zakończenie projektu „Przywództwo i zarządzanie w oświacie – system kształcenia i doskonalenia dyrektorów szkół/placówek”. Głównym jego celem było zaprojektowanie nowego, odpowiadającego wyzwaniom współczesności, modelu przygotowania i doskonalenia kadr kierowniczych dla szkół i placówek edukacyjnych w Polsce.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Przywództwo i zarządzanie w oświacie – opracowanie i wdrożenie systemu kształcenia i doskonalenia dyrektorów szkół/placówek

Strona www projektu: http://ore.edu.pl

Opis projektu: Głównym celem projektu było wzmocnienie systemu zarządzania oświatą poprzez wypracowanie rozwiązań w zakresie kształcenia, rozwoju i wsparcia kadry kierowniczej szkół/placówek. Wypracowano w nim, przetestowano i poddano weryfikacji założenia do zmiany systemu kształcenia, doskonalenia i rozwoju dyrektorów szkół by dostarczać dyrektorom takich wiadomości i doświadczeń, które pomogą w osiąganiu coraz to nowych, wyższych etapów rozwoju szkół/ placówek, którymi zarządzają.

Numer umowy o dofinansowanie: 3

Wynik 12 z 228
×
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Diagnoza zmian w sieci szkół podstawowych i gimnazjów 2007–2012

aut. EFS , 2014
Raport opisuje zmiany w sieci szkół podstawowych dokonane w latach 2007–2012 przez gminy oraz pozostałe organy prowadzące. Przedmiotem analiz jest zamykanie i otwieranie szkół, zmiana organu prowadzącego szkoły, zmiana złożoności (filie, szkoły samodzielne, zespoły szkół) oraz zmiana stopnia organizacji (prowadzone klasy w szkołach podstawowych). Jedną z głównych przyczyn zmian w lokalnych sieciach szkolnych jest niż demograficzny. W latach 2007–2012 liczba uczniów szkół podstawowych spadła o 9,1%, a liczba uczniów gimnazjów o 20,3%. Liczba uczniów spada najszybciej na terenach wiejskich i peryferyjnych, podczas gdy w niektórych miastach i obszarach podmiejskich zaczyna rosnąć. Niż demograficzny w szkołach podstawowych dobiega końca, jednak w gimnazjach trwa nadal.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 13 z 228
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
/Inne

Program realizacji i oceniania zajęć praktyczno-badawczych do klasy V i VI szkoły podstawowej

aut. Katarzyna Hanusik , 2013
Prezentowany „Program realizacji i oceniania ZPB – szkoła podstawowa” został skonstruowany w oparciu o rozporządzenie MEN z dnia 23.12.2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół [Dz.U. z dnia 15 stycznia 2009 r. Nr 4, poz. 18]. Zachęca się nauczycieli przedmiotów przyrodniczych do konstruowania, planowania procesu dydaktycznego tak, by poprzez stawianie pytań dotyczących zjawisk przyrodniczych, prowadzenie obserwacji i doświadczeń niezbędnych w poznawaniu przyrody, kształtować u uczniów postawę wnikliwego badacza. Program skierowany jest do uczniów klasy V i VI szkoły podstawowej. Osiągnięcie celów opisanych w programie jest możliwe dzięki uatrakcyjnieniu zajęć, poprzez dobór metod nauczania i różnorodnych środków dydaktycznych, jak również poprzez wyposażenie uczniów w wysoki poziom umiejętności i wiadomości z zakresu nauk przyrodniczych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Zajęcia praktyczno-badawcze w powiecie elbląskim. Pilotażowy program wdrozenia nowego przedmiotu nauczania w szkołach podstawowych i gimnazjach

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-007/10-00

Wynik 14 z 228
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Jak odpowiadać na specjalne potrzeby edukacyjne i jak rozwijać zdolności uczniów "podwójnie wyjątkowych"?

aut. EFS , 2013
Prezentacja dotyczy grupy uczniów "podwójnie wyjątkowych"
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 15 z 228
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Program doskonalenia zawodowego nauczycieli w zakresie przedmiotów zawodowych mechanicznych

aut. Administrator Testowy , 2011
Celem głównym projektu jest wzrost kwalifikacji i kompetencji nauczycieli i instruktorów praktycznej nauki zawodu przedmiotów zawodowych w obszarze mechaniki i realizacji procesów produkcyjnych poprzez opracowanie i pilotażowe wdrożenie programów doskonalenia zawodowego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Aktualizacja kwalifikacji

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-113/10-00

Wynik 16 z 228
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Program doskonalenia nauczycieli opracowany w ramach projektu "Technologie żywności - integracja warsztatu nauczyciela zawodu z rynkiem pracy"

aut. Administrator Testowy , 2012
Publikacja stanowi podsumowanie realizacji projektu, którego celem było podniesienie kompetencji nauczycieli z woj. podlaskiego i warmińsko-mazurskiego w zakresie dostosowania programu nauczania przedmiotów zawodowych do zmian technicznych i technologicznych w przemyśle spożywczym i gastronomicznym. Program zawiera informacje na temat zajęć teoretycznych, staży zawodowych, zajęć laboratoryjnych i metodycznych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Technologie żywności - integracja warsztatu nauczyciela zawodu z ryzykiem pracy.

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-057/10-00

Wynik 17 z 228
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Kształcenie zawodowe
/Inne

Rozkład treści progamowych z uwzględnieniem poszczególnych etapów edukacyjnych

aut. Dariusz Kulma , 2011
Rozkład treści programowych jest dokumentem przeznaczonym w szczególności dla ELITMAT LEADERÓW. Jest w nim zawarty podział wszystkich zagadnień na poszczególne etapy edukacyjne wraz z celami edukacyjnymi oraz szczegółową tematyką. W celu ułatwienia pracy z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych przy każdym z zagadnień została umieszczona informacja, w jakiej formie materiały omawiające dane zagadnienie można odnaleźć na portalu, gdzie został dokonany tożsamy podział na poszczególne działy w obrębie etapu edukacyjnego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Matematyka innego wymiaru - organizacja Matematycznych Mistrzostw Polski dla dzieci i młodzieży

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-075/10-00

Wynik 18 z 228
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

Materiał wspierający realizację programu „Odnawialne Źródła Energii” dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych

aut. Teresa Janik , 2013
Materiał wspierający realizację programu „Odnawialne Źródła Energii” dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Podniesienie świadomości społeczeństwa w zakresie odnawialnych źródeł energii jest bezwzględnie konieczne, gdyż przyczyni się nie tylko do zwiększenia bezpieczeństwa energetycznego państwa ale również do ochrony środowiska naturalnego przed postępującą degradacją, zanieczyszczeniami i rabunkową gospodarką paliwami pierwotnymi. Zapotrzebowanie na specjalistów w zakresie odnawialnych źródeł energii jest ogromne, dlatego należy przygotować system oświaty w Polsce na to wyzwanie. Należy w szkołach ponadgimnazjalnych (w pierwszej kolejności w szkołach o profilu rolniczym) upowszechnić nowoczesne technologie oraz zaproponować odejście od wiedzy opartej na suchej podręcznikowej informacji na rzecz myślenia kreatywnego, ekologicznego i globalnego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Praktyczny program z zakresu OZE - innowacja dla szkół ponadgimnazjalnych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-023/10-00