Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna
  • Edukacja muzyczna
  • Edukacja plastyczna
  • Edukacja polonistyczna
  • Edukacja przyrodnicza
  • Edukacja społeczna
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe
  • Zajęcia techniczne
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
3 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 2
/Wychowanie przedszkolne Wychowanie przedszkolne, Nauczanie zintegrowane I-III 1

Specyfika pracy w szkołach z obszarów wiejskich - potrzeby i zakres wspomagania. Szkoła Podstaw...

aut. EFS , 2015
1
1243
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne Wychowanie przedszkolne, Edukacja matematyczna 1

Klubik Małego Matematyka - rozwijanie aktywności matematycznych u dzieci I etapu edukacyjnego

aut. EFS , 2012
1
1306
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne

Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

aut. Iza Beno , 2011
2
6623
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 3
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 2
/Wychowanie przedszkolne Wychowanie przedszkolne, Nauczanie zintegrowane I-III 1

Specyfika pracy w szkołach z obszarów wiejskich - potrzeby i zakres wspomagania. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety Węgierskiej w Trybszu

aut. EFS , 2015
Prezentacja pt.: Specyfika pracy w szkołach z obszarów wiejskich - potrzeby i zakres wspomagania. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety Węgierskiej w Trybszu autorstwa mgr Julii Miśkowicz
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 2 z 3
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne Wychowanie przedszkolne, Edukacja matematyczna 1

Klubik Małego Matematyka - rozwijanie aktywności matematycznych u dzieci I etapu edukacyjnego

aut. EFS , 2012
U przedszkolaków i małych uczniów dostrzec można przejawy uzdolnień matematycznych. Dzieci takie chętnie uczestniczą w grach wymagających sporego wysiłku intelektualnego, kombinatorycznego rozumowania. Wykazują się zadziwiającą dociekliwością poznawczą. Potrafią skupić się przez dłuższy czas na złożonych zadaniach; ponadto sami je wynajdują, wykazując się zadziwiającą pomysłowością.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 3 z 3
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne

Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

aut. Iza Beno , 2011
Prezentowany film zawiera następujące wątki tematyczne: specjalne potrzeby edukacyjne – informacje podstawowe, rozpoznawanie specjalnych potrzeb edukacyjnych, ich zaspokajanie, zajęcia korekcyjno – kompensacyjne (usprawnianie funkcji percepcyjno – motorycznych, doskonalenie umiejętności czytania i pisania oraz umiejętności matematycznych), zajęcia muzyczne dla dzieci uzdolnionych, asystent osoby niepełnosprawnej, zajęcia plastyczne w grupie integracyjnej. Film ilustruje niezmiernie ważny aspekt edukacji dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Poza walorami informacyjnymi, dotyczącymi rozumienia i interpretowania specjalnych potrzeb dzieci prezentuje możliwości wsparcia rozwoju dziecka zdolnego, z niesprawnością ruchową, intelektualną, wadami słuchu, wzroku, dzieci nadpobudliwych i autystycznych, które realizują obowiązek szkolny w szkołach masowych i klasach integracyjnych.
Specjalne potrzeby ed...
Specjalne potrzeby ed...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Poprzez praktykę do profesjonalizmu - nowa koncepacja praktyk studenckich i jej aplikacja

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-091/10-00