Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
20 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Model praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela w placówk...

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
1
2374
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Edukacja elementarna w przedszkolu

aut. Iza Beno , 2011
2
1139
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Niezbędnik Dobrego Nauczyciela. Rozwój dziecka. Wiek przedszkolny

aut. EFS , 2014
1
636
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Przewodnik metodyczny po studenckich praktykach pedagogicznych

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
1
10392
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Adaptacja dziecka trzyletniego do środowiska przedszkolnego

aut. EFS , 2012
1
527
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Opinie i wnioski studentów na temat praktyk pedagogicznych realizowanych w placówkach wychowani...

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
1
2006
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Pierwszy rok życia dziecka

aut. EFS , 2014
1
338
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne Wychowanie przedszkolne, Edukacja matematyczna 1

Klubik Małego Matematyka - rozwijanie aktywności matematycznych u dzieci I etapu edukacyjnego

aut. EFS , 2012
1
1306
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Diagnoza funkcjonowania społeczno-emocjonalnego dziecka w wieku 
od 1,5 do 5,5 lat - opracowani...

aut. EFS , 2014
1
569
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 10 z 20
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Model praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela w placówkach przedszkolnych

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
Oparty na ogólnopolskich badaniach, model praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela. Dokument dotyczy placówek wychowania przedszkolnego, powstał równolegle do modelu dla klas I-II szkół podstawowych. Model proponuje nowe podejście do praktyk, skoncentrowane na wsparciu praktykanta i przekazywaniu praktycznych doświadczeń ze strony aktywnych nauczycieli. Dokument przedstawia założenia, organizację praktyk, ich dokumentację oraz ramowy harmonogram. Realizacja modelu oparta jest na kilku etapach: warsztaty, praktyka obserwacyjna, praktyka czynna, doradztwo i mikronauczanie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nowe modele praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-031/11-00

Wynik 11 z 20
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Edukacja elementarna w przedszkolu

aut. Iza Beno , 2011
Przedstawione w filmie treści wskazują na ważne dla rozwoju małego dziecka konteksty wychowania i edukacji. W różnorodny i ciekawy sposób materiał filmowy skłania do refleksji nad zagadnieniami: roli przestrzeni oraz form aktywności dzieci w wieku przedszkolnym czy procesu adaptacji dzieci w przedszkolu. Dziecko w wieku przedszkolnym ma ogromną potrzebę ruchu, która jest zaspokajana podczas aktywności zabawowej, co m.in. wyeksponowano w filmie, nie pomijając roli nauczyciela w tym procesie (nauczyciel może wspomagać aktywność dziecka, ale również ją hamować, gdy nieumiejętnie narzuca formy zabaw, sposoby realizacji, nakłania do realizacji ról zgodnych ze stereotypem płci). Edukacja przedszkolna jest pierwszym etapem przygotowania dziecka do podjęcia obowiązków szkolnych, od niej zależy w dużej mierze start szkolny dziecka i jego sukcesy edukacyjne.
Edukacja elementarna ...
Edukacja elementarna ...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Poprzez praktykę do profesjonalizmu - nowa koncepacja praktyk studenckich i jej aplikacja

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-091/10-00

Wynik 12 z 20
×
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Niezbędnik Dobrego Nauczyciela. Rozwój dziecka. Wiek przedszkolny

aut. EFS , 2014
Seria 1. Rozwój w okresie dzieciństwa i dorastania – przedstawia najważniejsze zmiany i osiągnięcia rozwojowe czyli „kamienie milowe” w kolejnych etapach dzieciństwa i dorastania w obszarze fizycznym, emocjonalnym, intelektualnym i społeczno-moralnym. Pokazuje, jaką rolę w rozwoju odgrywają kontakty społeczne z dorosłymi, a jaką kontakty z rówieśnikami. Seria przeznaczona jest głównie dla opiekunów, wychowawców i nauczycieli – w żłobkach, klubach malucha, przedszkolach, szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych, a także dla pracowników klubów i świetlic. Słowem – dla osób pracujących na co dzień z dziećmi w różnym wieku i z młodzieżą. Także dla rodziców, chcących poszerzyć swe rodzicielskie kompetencje.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 13 z 20
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Przewodnik metodyczny po studenckich praktykach pedagogicznych

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
Przewodnik skierowany jest do studentów pedagogiki odbywających praktyki w szkołach podstawowych i przedszkolach. Oparty jest na nowych modelach praktyk, gdzie więcej uwagi poświęca się na przygotowanie studenta do zawodu nauczyciela. Przewodnik wskazuje na ogólne zasady nowych praktyk, wymienia prawa i obowiązki stron, zawiera przydatne dokumenty oraz praktycznie omawia przebieg praktyk.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nowe modele praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-031/11-00

Wynik 14 z 20
×
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Adaptacja dziecka trzyletniego do środowiska przedszkolnego

aut. EFS , 2012
Artykuł prezentuje wyniki badania, którego celem było zweryfikowanie hipotez dotyczących związków między wybranymi czynnikami podmiotowymi i kontekstowymi a strategią adaptacji dziecka trzyletniego do przedszkola. W badaniu wzięło udział 40 dzieci, które we wrześniu 2010 r. rozpoczęły naukę w przedszkolu. Zostały one zbadane Orientacyjnym testem rozwoju psychoruchowego (test Denver) oraz Kwestionariuszem strategii adaptacji (KSA) stworzonym na potrzeby tego badania. Wyniki wskazują na występowanie trzech strategii, które są jednocześnie kryteriami poziomu przystosowania dziecka do środowiska przedszkolnego: pozytywnej (twórczej adaptacji) oraz negatywnych (lękowej i indyferentnej).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 15 z 20
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Opinie i wnioski studentów na temat praktyk pedagogicznych realizowanych w placówkach wychowania przedszkolnego (raport z badań jakościowych)

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
Raport przedstawia zebrane wyniki badania jakościowego przeprowadzonego w czerwcu i lipcu 2012 r. z nauczycielami wychowania przedszkolnego oraz studentami specjalności nauczycielskich w zakresie edukacji przedszkolnej, którzy w roku akademickim 2011/2012 odbywają lub odbywali praktyki pedagogiczne w placówkach wychowania przedszkolnego. Celem badania jakościowego było: - pozyskanie informacji o aktualnie realizowanych modelach i programach praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego, - pozyskanie opinii nauczycieli i studentów na temat systemu praktyk pedagogicznych realizowanych w placówkach wychowania przedszkolnego w latach 2009-2012, - określenie zakresu zmian w programach i sposobach realizacji praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nowe modele praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-031/11-00

Wynik 16 z 20
×
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Pierwszy rok życia dziecka

aut. EFS , 2014
Człowiek na każdym etapie życia doświadcza zmian w różnych sferach swojego funkcjonowania a niemowlęctwo jest czasem, w którym zmiany rozwojowe są bardzo szybkie i duże. Dziecko rozwija się fizycznie, emocjonalnie, społecznie i poznawczo. Już w momencie przyjścia na świat wyposażone jest w niezbędne do przebiegu dalszego rozwoju mechanizmy i zdolności. To właśnie dzięki nim w ciągu pierwszego roku życia osiąga podstawowy poziom możliwości samodzielnego funkcjonowania i zaspokajania swoich potrzeb. Ciało dziecka rozwija się – gwałtownie rośnie i zwiększa wagę; pod koniec pierwszego roku nie tylko siedzi samodzielnie, ale również stawia pierwsze kroki; chwyta przedmioty i manipuluje nimi; zaczyna samodzielnie jeść; rozumie mowę i zaczyna jej używać.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 17 z 20
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne Wychowanie przedszkolne, Edukacja matematyczna 1

Klubik Małego Matematyka - rozwijanie aktywności matematycznych u dzieci I etapu edukacyjnego

aut. EFS , 2012
U przedszkolaków i małych uczniów dostrzec można przejawy uzdolnień matematycznych. Dzieci takie chętnie uczestniczą w grach wymagających sporego wysiłku intelektualnego, kombinatorycznego rozumowania. Wykazują się zadziwiającą dociekliwością poznawczą. Potrafią skupić się przez dłuższy czas na złożonych zadaniach; ponadto sami je wynajdują, wykazując się zadziwiającą pomysłowością.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 18 z 20
×
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Diagnoza funkcjonowania społeczno-emocjonalnego dziecka w wieku 
od 1,5 do 5,5 lat - opracowanie

aut. EFS , 2014
Diagnoza funkcjonowania społeczno-emocjonalnego dziecka w wieku
od 1,5 do 5,5 lat (red. M. Czub) to publikacja przedstawiająca współczesną wiedzę o rozwoju społeczno-emocjonalnym dzieci do szóstego roku życia oraz przygotowane przez Zespół Wczesnej Edukacji Instytutu Badań Edukacyjnych narzędzia diagnostyczne przeznaczone do monitorowania prawidłowości przebiegu rozwoju dzieci, przed rozpoczęciem nauki szkolnej. Narzędzia te przygotowane zostały z myślą o wsparciu psychologów pracujących w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolach i szkołach w procesie diagnozy gotowości szkolnej oraz planowaniu oddziaływań korekcyjnych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09