Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Wychowanie przedszkolne
  • Nauczanie zintegrowane I-III
  • Edukacja matematyczna + Matematyka
  • Edukacja muzyczna + Muzyka + Historia muzyki
  • Edukacja plastyczna + Plastyka
  • Edukacja polonistyczna + Język polski
  • Edukacja przyrodnicza + Przyroda + Biologia
  • Edukacja społeczna + Godzina wychowawcza + Historia i społeczeństwo + Wychowanie do życia w rodzinie + Wiedza o społeczeństwie
  • Etyka + Filozofia
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej + język regionalny – język kaszubski
  • Język obcy nowożytny
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Zajęcia komputerowe + Informatyka
  • Zajęcia techniczne
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Zajęcia artystyczne
  • Ekonomia w praktyce + Podstawy przedsiębiorczości
  • Historia sztuki + Wiedza o kulturze
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Przedmioty zawodowe
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
20 Wyników
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne

Czy moje dziecko jest zagrożone dysleksją?

aut. EFS , 2014
1
1008
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Kształcenie zawodowe 1
/Wychowanie przedszkolne

Opinie i wnioski na temat praktyk pedagogicznych realizowanych w placówkach wychowania przedszk...

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
1
1037
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Edukacja elementarna w przedszkolu

aut. Iza Beno , 2011
2
1141
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Małe dziecko (2.–3. rok życia) Jakie jest? Jak możemy wspierać jego rozwój?

aut. EFS , 2013
1
1223
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 2
/Wychowanie przedszkolne Wychowanie przedszkolne, Nauczanie zintegrowane I-III 1

Specyfika pracy w szkołach z obszarów wiejskich - potrzeby i zakres wspomagania. Szkoła Podstaw...

aut. EFS , 2015
1
1243
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne Wychowanie przedszkolne, Edukacja matematyczna 1

Klubik Małego Matematyka - rozwijanie aktywności matematycznych u dzieci I etapu edukacyjnego

aut. EFS , 2012
1
1307
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Opinie i wnioski studentów na temat praktyk pedagogicznych realizowanych w placówkach wychowani...

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
1
2008
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Model praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela w placówk...

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
1
2378
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Nauczanie języka angielskiego w edukacji elementarnej

aut. Iza Beno , 2011
1 1
2457
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 10 z 20
×
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne

Czy moje dziecko jest zagrożone dysleksją?

aut. EFS , 2014
Syntetyczne, przystępnie napisane źródło wiedzy na temat dysleksji. Broszura skierowana jest do rodziców i opiekunów dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Zawiera najważniejsze informacje dotyczące zjawiska dysleksji, rozpoznawania jej ryzyka oraz wspomagania dzieci z tym problemem. Poradnik zawiera m.in. test wiedzy na temat dysleksji, listę objawów ryzyka dysleksji, informacje dotyczące jej genezy i występowania, a także praktyczne wskazania i rozwiązania dotyczące pomocy dzieciom z ryzykiem dysleksji w domu i przedszkolu/szkole.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 11 z 20
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Kształcenie zawodowe 1
/Wychowanie przedszkolne

Opinie i wnioski na temat praktyk pedagogicznych realizowanych w placówkach wychowania przedszkolnego (raport z badania ilościowego)

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
Raport przedstawia zebrane wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w okresie od czerwca do lipca 2012 r. z nauczycielami wychowania przedszkolnego oraz studentami specjalności nauczycielskich w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, którzy w roku akademickim 2011/2012 odbywają praktyki pedagogiczne w placówkach wychowania przedszkolnego. Celem badania ilościowego było: - pozyskanie informacji o aktualnie realizowanych modelach i programach praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego, - pozyskanie opinii nauczycieli i studentów na temat systemu praktyk pedagogicznych realizowanych w placówkach wychowania przedszkolnego w latach 2009-2012, - określenie zakresu zmian w programach i sposobach realizacji praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nowe modele praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-031/11-00

Wynik 12 z 20
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Edukacja elementarna w przedszkolu

aut. Iza Beno , 2011
Przedstawione w filmie treści wskazują na ważne dla rozwoju małego dziecka konteksty wychowania i edukacji. W różnorodny i ciekawy sposób materiał filmowy skłania do refleksji nad zagadnieniami: roli przestrzeni oraz form aktywności dzieci w wieku przedszkolnym czy procesu adaptacji dzieci w przedszkolu. Dziecko w wieku przedszkolnym ma ogromną potrzebę ruchu, która jest zaspokajana podczas aktywności zabawowej, co m.in. wyeksponowano w filmie, nie pomijając roli nauczyciela w tym procesie (nauczyciel może wspomagać aktywność dziecka, ale również ją hamować, gdy nieumiejętnie narzuca formy zabaw, sposoby realizacji, nakłania do realizacji ról zgodnych ze stereotypem płci). Edukacja przedszkolna jest pierwszym etapem przygotowania dziecka do podjęcia obowiązków szkolnych, od niej zależy w dużej mierze start szkolny dziecka i jego sukcesy edukacyjne.
Edukacja elementarna ...
Edukacja elementarna ...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Poprzez praktykę do profesjonalizmu - nowa koncepacja praktyk studenckich i jej aplikacja

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-091/10-00

Wynik 13 z 20
×
Zarządzanie i nadzór
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Małe dziecko (2.–3. rok życia) Jakie jest? Jak możemy wspierać jego rozwój?

aut. EFS , 2013
Dzieciństwo zajmuje ważne miejsce w życiu każdego człowieka. W żadnym innym okresie życia nie dokonuje się tak wiele zmian w tak krótkim czasie. Oznacza to, że małe dziecko wymaga szczególnie starannej opieki i odpowiedniej do swych potrzeb stymulacji, a także nadzwyczajnej ochrony i troski. Z jednej strony jest niezwykle chłonne, szybko się zmienia i uczy nowych umiejętności, a z drugiej – bardzo wrażliwe na wpływ negatywnych doświadczeń, mogących zakłócić rytm jego rozwoju.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 14 z 20
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI 2
/Wychowanie przedszkolne Wychowanie przedszkolne, Nauczanie zintegrowane I-III 1

Specyfika pracy w szkołach z obszarów wiejskich - potrzeby i zakres wspomagania. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety Węgierskiej w Trybszu

aut. EFS , 2015
Prezentacja pt.: Specyfika pracy w szkołach z obszarów wiejskich - potrzeby i zakres wspomagania. Szkoła Podstawowa im. Świętej Elżbiety Węgierskiej w Trybszu autorstwa mgr Julii Miśkowicz
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 15 z 20
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III 1
/Wychowanie przedszkolne Wychowanie przedszkolne, Edukacja matematyczna 1

Klubik Małego Matematyka - rozwijanie aktywności matematycznych u dzieci I etapu edukacyjnego

aut. EFS , 2012
U przedszkolaków i małych uczniów dostrzec można przejawy uzdolnień matematycznych. Dzieci takie chętnie uczestniczą w grach wymagających sporego wysiłku intelektualnego, kombinatorycznego rozumowania. Wykazują się zadziwiającą dociekliwością poznawczą. Potrafią skupić się przez dłuższy czas na złożonych zadaniach; ponadto sami je wynajdują, wykazując się zadziwiającą pomysłowością.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 16 z 20
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Opinie i wnioski studentów na temat praktyk pedagogicznych realizowanych w placówkach wychowania przedszkolnego (raport z badań jakościowych)

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
Raport przedstawia zebrane wyniki badania jakościowego przeprowadzonego w czerwcu i lipcu 2012 r. z nauczycielami wychowania przedszkolnego oraz studentami specjalności nauczycielskich w zakresie edukacji przedszkolnej, którzy w roku akademickim 2011/2012 odbywają lub odbywali praktyki pedagogiczne w placówkach wychowania przedszkolnego. Celem badania jakościowego było: - pozyskanie informacji o aktualnie realizowanych modelach i programach praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego, - pozyskanie opinii nauczycieli i studentów na temat systemu praktyk pedagogicznych realizowanych w placówkach wychowania przedszkolnego w latach 2009-2012, - określenie zakresu zmian w programach i sposobach realizacji praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nowe modele praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-031/11-00

Wynik 17 z 20
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Model praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela w placówkach przedszkolnych

aut. Miłosz Czerniejewski , 2012
Oparty na ogólnopolskich badaniach, model praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela. Dokument dotyczy placówek wychowania przedszkolnego, powstał równolegle do modelu dla klas I-II szkół podstawowych. Model proponuje nowe podejście do praktyk, skoncentrowane na wsparciu praktykanta i przekazywaniu praktycznych doświadczeń ze strony aktywnych nauczycieli. Dokument przedstawia założenia, organizację praktyk, ich dokumentację oraz ramowy harmonogram. Realizacja modelu oparta jest na kilku etapach: warsztaty, praktyka obserwacyjna, praktyka czynna, doradztwo i mikronauczanie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nowe modele praktyk pedagogicznych dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-031/11-00

Wynik 18 z 20
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne
/Wychowanie przedszkolne

Nauczanie języka angielskiego w edukacji elementarnej

aut. Iza Beno , 2011
Film związany jest z nauczaniem języka angielskiego w edukacji elementarnej. Zawiera obszary problemowe, tj.: wprowadzanie i utrwalanie słownictwa, osłuchanie się z językiem, gry i zabawy językowe, ruch i piosenkę w nauczaniu języka angielskiego, organizację i wykorzystanie przestrzeni, klasowe rytuały, środki dydaktyczne oraz nauczanie dwujęzyczne. Małe dziecko w naturalny sposób może przyswoić sobie drugi język, poza ojczystym, pod warunkiem, że będzie miało odpowiednie warunki sprzyjające nabywaniu kompetencji językowych. Film w sposób ciekawy ilustruje metody pracy nauczycieli bazujące na wyzwalaniu aktywności dzieci i wykorzystujące ich ciekawość świata, chęć poznawania tego co nowe, co budzi zainteresowanie. Naturalnej skłonności do uczenia się sprzyja także odpowiednia atmosfera podczas zajęć, kreatywność nauczyciela oraz możliwość praktycznego wykorzystania zdobytych umiejętności, np. poprzez korzystanie z tablic interaktywnych.
Nauczanie jezyka angi...
Nauczanie jezyka angi...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Poprzez praktykę do profesjonalizmu - nowa koncepacja praktyk studenckich i jej aplikacja

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.02-00-091/10-00