Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)
  • Filozofia
  • Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający)
  • Historia muzyki
  • Historia sztuki
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Przedmioty zawodowe
  • Przyroda (przedmiot uzupełniający)
  • Wiedza o kulturze
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
879 Wyników
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Planowanie imprez i usług turystycznych

aut. EFS , 2014
1
0
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Film „Szkoła dla rynku pracy" - górnictwo, hutnictwo i odlewnictwo

aut. EFS , 2013
1
0
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Zajęcia techniczne

Raport ze zrealizowanych praktyk nauczycielskich w zakładach pracy - technik mechanik

aut. Agnieszka Jakubiszyn , 2012
1
1784
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik elektroniki i informatyki...

aut. EFS , 2013
1
1811
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik żywienia i usług gastro...

aut. EFS , 2013
1
2076
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Zasady obsługi technicznej i napraw maszyn, urządzeń i narzędzi stosow...

aut. EFS , 2014
1
0
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Zasady drążenia i likwidacji podziemnych wyrobisk górniczych

aut. EFS , 2014
1
0
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Ochrona przyrody, turystyka i edukacja w lesie

aut. EFS , 2014
1
0
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Matematyka

Raport statystyczny - Liczby rzeczywiste i wyrażenia algebraiczne

aut. Hubert Popiel , 2011
1
1370
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 879
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Planowanie imprez i usług turystycznych

aut. EFS , 2014
Nazwa kwalifikacji, której efekty kształcenia zostały uwzględnione w kursie: T.13. Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych, kwalifikacja wyodrębniona w zawodzie technik obsługi turystycznej 422103. Adresaci kursu: uczniowie i słuchacze szkół zawodowych oraz placówek kształcenia ustawicznego przygotowujących do pracy w zawodzie technik obsługi turystycznej.
STRONA WWW PRODUKTU
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 2 z 879
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Film „Szkoła dla rynku pracy" - górnictwo, hutnictwo i odlewnictwo

aut. EFS , 2013
„Szkoła dla rynku pracy" - w konkursie wyłoniono 10 szkół i współpracujących z nimi pracodawców w różnych obszarach i branżach. Film powstał w ramach projektu „Szkoła zawodowa szkołą pozytywnego wyboru" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty (Działanie 3.4 Otwartość systemu edukacji w kontekście uczenia się przez całe życie, Poddziałanie 3.4.2 Upowszechnianie uczenia się przez całe życie -- projekty systemowe), współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego."
STRONA WWW PRODUKTU
Oceń produkt

Nazwa projektu: Szkoła zawodowa szkołą pozytywnego wyboru

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: przygotowanie i upowszechnienie przed rokiem szkolnym 2012/2013 rozwiązań służących podnoszeniu jakości pracy i atrakcyjności szkół prowadzących kształcenie zawodowe, a docelowo – zwiększenie zainteresowania uczniów gimnazjów kontynuacją nauki w szkołach zawodowych.Oczekiwany efekt projektu to wzrost motywacji szkół zawodowych do poprawy jakości pracy, wzmocnienie współpracy szkół i placówek kształcenia zawodowego z pracodawcami, promocja najlepszych szkół prowadzących kształcenie zawodowe, rozwój umiejętności zawodowych uczniów, promocja wyboru drogi zawodowej w procesie kreowania indywidualnej ścieżki kariery życiowej uczniów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-001/10

Wynik 3 z 879
× Pokaż produkty konkursowe
Zarządzanie i nadzór
/Kształcenie zawodowe
/Zajęcia techniczne

Raport ze zrealizowanych praktyk nauczycielskich w zakładach pracy - technik mechanik

aut. Agnieszka Jakubiszyn , 2012
Raport ze zrealizowanych dwutygodniowych praktyk nauczycielskich w specjalności technik mechanik odbytych w Domu Samochodowym GERMAZ we Wrocławiu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Praktyki nauczycieli szansą na poprawę jakości edukacji zawodowej w powiecie lubańskim

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-085/10-00

Wynik 4 z 879
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik elektroniki i informatyki medycznej

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 5 z 879
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik żywienia i usług gastronomicznych

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 6 z 879
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Zasady obsługi technicznej i napraw maszyn, urządzeń i narzędzi stosowanych w rolnictwie

aut. EFS , 2014
Nazwa kwalifikacji, której efekty kształcenia zostały uwzględnione w kursie: M.2. Obsługa techniczna oraz naprawa pojazdów, maszyn i urządzeń stosowanych w rolnictwie, kwalifikacja wyodrębniona w zawodach technik mechanizacji rolnictwa 311512, mechanik-operator pojazdów i maszyn rolniczych 834103. Adresaci kursu: uczniowie i słuchacze szkół zawodowych oraz placówek kształcenia ustawicznego przygotowujących do pracy w zawodach technik mechanizacji rolnictwa, mechanik operator pojazdów i maszyn rolniczych.
STRONA WWW PRODUKTU
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09

Wynik 7 z 879
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Zasady drążenia i likwidacji podziemnych wyrobisk górniczych

aut. EFS , 2014
Nazwa kwalifikacji, której efekty kształcenia zostały uwzględnione w kursie: M.11. Eksploatacja złóż podziemnych, kwalifikacja wyodrębniona w zawodach technik górnictwa podziemnego 311703, górnik eksploatacji podziemnej 811101. Adresaci kursu: uczniowie i słuchacze szkół zawodowych oraz placówek kształcenia ustawicznego przygotowujących do pracy w zawodach technik górnictwa podziemnego, górnik eksploatacji podziemnej.
STRONA WWW PRODUKTU
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09

Wynik 8 z 879
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Ochrona przyrody, turystyka i edukacja w lesie

aut. EFS , 2014
Nazwa kwalifikacji, której efekty kształcenia zostały uwzględnione w kursie: R.13. Ochrona i zagospodarowanie zasobów leśnych, kwalifikacja wyodrębniona w zawodzie technik leśnik 314301. Adresaci kursu: uczniowie i słuchacze szkół zawodowych oraz placówek kształcenia ustawicznego przygotowujących do pracy w zawodzie technik leśnik.
STRONA WWW PRODUKTU
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09

Wynik 9 z 879
× Pokaż produkty konkursowe
Zarządzanie i nadzór
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Matematyka

Raport statystyczny - Liczby rzeczywiste i wyrażenia algebraiczne

aut. Hubert Popiel , 2011
Dokument przedstawia raport z wyników e-sprawdzianów z projektu Matematyka Reaktywacja jednego działu matematyki (Liczby rzeczywiste i wyrażenia algebraiczne) objętej programem nauczania w zakresie podstawowym i rozszerzonym w szkołach ponadpodstawowych. Załączono przykładowe e-sprawdziany oraz przedstawiono analizy, statystyki opisowe i syntetyczne wnioski z wyników z rozbiciem na poszczególne zadania w e-sprawdzianie oraz województwa (szkół z danego województwa biorących udział w projekcie). Uwzględniono podział szkół na licea ogólnokształcące, technika i zespoły szkół (pozostałe szkoły), podział miejscowości (siedzib szkół) ze względu na liczbę mieszkańców na małe (do 20 tys. mieszkańców), średnie (od 20 tys. do 100 tys.) i duże (powyżej 100 tys.), oraz aktywności na portalu projektu (mierzonej liczbą kliknięć w materiały).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Opracowanie i wdrożenie kursu wyrównawczego z matematyki z wykorzystaniem technologii informacyjno- komunikacyjnych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-250/09-00