Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)
  • Filozofia
  • Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający)
  • Historia muzyki
  • Historia sztuki
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Przedmioty zawodowe
  • Przyroda (przedmiot uzupełniający)
  • Wiedza o kulturze
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
7 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Autorski program zajęć wyrównawczych z geografii dla szkół ponadgimnazjalnych

aut. Grzegorz Komor , 2010
1 1
10701
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Geografia

Praca z uczniem uzdolnionym geograficznie. Poradnik dla nauczycieli

aut. EFS , 2014
1
723
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 4
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja matematyczna, Edukacja przyrodnicza, Matematyka, Przyroda, Biologia, Fizyka, Geografia, Przyroda (przedmiot uzupełniający) 8

Jak zainteresować uczniów astronomią w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej...

aut. EFS , 2012
1
770
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Fizycznogeograficzna charakterystyka Doliny Cybiny.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
2
897
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

INFORMATOR O EGZAMINIE MATURALNYM Z GEOGRAFII OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015

aut. EFS , 2013
1
55
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 4
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja przyrodnicza, Geografia, Doskonalenie nauczycieli 3

Poradnik: Praca z uczniem uzdolnionym geograficznie

aut. EFS , 2014
1
655
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Formy ochrony przyrody w Polsce

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
2
6846
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Autorski program zajęć wyrównawczych z geografii dla szkół ponadgimnazjalnych

aut. Grzegorz Komor , 2010
Inspiracją do napisania programu zajęć pozalekcyjnych z geografii dla szkoły ponadgimnazjalnej była analiza egzaminu maturalnego z geografii przeprowadzonego w roku 2010 oraz 2009 i 2008 zawarta w Raporcie, analizach, badaniach i komentarzu opracowywanym przez Centralną Komisję Egzaminacyjną. Geografia jest najchętniej wybieranym przedmiotem maturalnym, około 40% uczniów w latach wcześniejszych i 22,5% w roku 2010 (w związku ze zmianą formy egzaminu maturalnego). Pomimo uszczegółowienia zakresu treści wyniki nie są zadowalające. Wielu też uczniów nie przystępuje lub nie wybiera przedmiotu dodatkowego na maturze z obawy o niski wynik. Program zajęć pozalekcyjnych opracowałam na podstawie analizy egzaminów maturalnych, własnego doświadczenia jako nauczyciel, egzaminator i doradca metodyczny. Każdy etap edukacyjny wymaga innego spojrzenia na realizację treści i wymagań stawianych uczniowi.
Program-geografia-lic...
skrypty GEOGRAFIA PON...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 2 z 7
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Geografia

Praca z uczniem uzdolnionym geograficznie. Poradnik dla nauczycieli

aut. EFS , 2014
Uczniom zdolnym poświęca się w systemach edukacyjnych różnych społeczeństw szczególnie wiele uwagi, zabiegów i środków, gdyż dostrzegając i doceniając tkwiący w nich potencjał intelektualny, wiąże się z nim nadzieje wyjątkowego wkładu w rozwój nauki, kultury, osiągnięć i sukcesów danego kraju. System polskiego szkolnictwa dotychczas słabo wspomagał pracę nauczyciela z uczniem zdolnym. Zmiana tej sytuacji jest bardzo trudna, gdyż warunkuje ją wiele czynników: organizacja pracy szkoły, liczebność klas, programy kształcenia, system oceniania ucznia i nauczyciela, baza materialna szkół.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 3 z 7
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 4
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja matematyczna, Edukacja przyrodnicza, Matematyka, Przyroda, Biologia, Fizyka, Geografia, Przyroda (przedmiot uzupełniający) 8

Jak zainteresować uczniów astronomią w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej?

aut. EFS , 2012
Zaczynając od dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, kierujemy na właściwe dla tego wieku sposoby uczenia się i zdobywania wiedzy. Dla tej grupy zamieszczamy propozycje zabaw, lektur i gier dostosowane do tego etapu rozwoju dzieci. Kolejne rozdziały są poświęcone pracy ze starszymi dziećmi i młodzieżą według ich aktywności. Wymienione są pozycje z literatury pięknej odnoszące się do astronomii. Mamy nadzieję, że mogą one zachęcić nauczycieli i uczniów do własnych poszukiwań w świecie literatury, a także obserwacji piękna natury. Zwracamy uwagę nauczycieli na zawartość treści astronomicznych w podstawie programowej kształcenia ogólnego na różnych etapach edukacji, w programach nauczania przyrody, fizyki i geografii. Zebrane informacje pomogą przy planowaniu zajęć i tworzeniu własnych programów rozwijających zainteresowania uczniów astronomią.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 4 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Fizycznogeograficzna charakterystyka Doliny Cybiny.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: kształtowanie umiejętności poszukiwania informacji, rozwijanie postaw badawczych, rozwijanie świadomości ekologicznej. Po zajęciach uczeń: posiada wiadomości dotyczące podstawowych pojęć opisujących środowisko geograficzne, cech położenia geograficznego i budowy geologicznej Doliny Cybiny, cech klimatycznych i hydrologicznych Doliny Cybiny. Posiada również umiejętności pozwalające na: opisanie środowiska przyrodniczego Doliny Cybiny, dostrzeganie relacji pomiędzy elementami środowiska, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru Doliny Cybiny.
Fizycznogeograficzna ...
Charakterystyka fizyc...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 5 z 7
×
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

INFORMATOR O EGZAMINIE MATURALNYM Z GEOGRAFII OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015

aut. EFS , 2013
1. Opis egzaminu maturalnego z geografii na poziomie rozszerzonym 1.1. Zakres wiadomości i umiejętności sprawdzanych na egzaminie 1.2. Ogólne informacje o egzaminie maturalnym z geografii od roku szkolnego 2014/2015 1.3. Arkusz egzaminacyjny z geografii na poziomie rozszerzonym 1.4. Ocenianie odpowiedzi zdających 2.1. Przykładowe zadania z geografii na poziomie rozszerzonym wraz z rozwiązaniami 2.2. Informacja o egzaminie maturalnym z geografii dla absolwentów niesłyszących Opinia Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich o informatorach maturalnych od 2015 roku
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Pilotaż nowych egzaminów maturalnych

Strona www projektu: http://www.cke-efs.pl/course/view.php?id=46

Opis projektu: Egzamin maturalny, wprowadzony w liceach ogólnokształcących i profilowanych w roku 2005, dopiero w roku ‎‎2007 objął wszystkie typy liceów i techników. Stopniowo wprowadzano nowe przedmioty egzaminacyjne, ‎zmieniał się ich status. Od 2009 roku filozofia stała się przedmiotem maturalnym, a od 2010 roku wszyscy ‎maturzyści zdają obowiązkowo matematykę. Wszystkie te zmiany wymagały wsparcia prac nad doskonaleniem arkuszy egzaminacyjnych. ‎ Projekt składa się z czterech części: 1.opracowanie nowej koncepcji pracy nad arkuszami egzaminacyjnymi (IV.1).‎ 2.przeprowadzenie pilotażu egzaminów z matematyki (IV.2.1) i filozofii (IV.2.2).‎ 3.Modernizacja egzaminu maturalnego

Numer umowy o dofinansowanie: 3

Wynik 6 z 7
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Wychowanie Przedszkolne Wychowanie Przedszkolne, Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 4
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja przyrodnicza, Geografia, Doskonalenie nauczycieli 3

Poradnik: Praca z uczniem uzdolnionym geograficznie

aut. EFS , 2014
Poradnik to praktyczna pomoc dydaktyczna do pracy z uczniem uzdolnionym geograficznie dla nauczycieli na różnych etapach edukacyjnych. Podstawową ideę stanowiło zaprezentowanie przykładów dobrych praktyk, które może wykorzystać nauczyciel w codziennej pracy, a które jednocześnie sprzyjają rozwijaniu uzdolnień i zainteresowań geograficznych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 7 z 7
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Formy ochrony przyrody w Polsce

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: poznanie podstaw prawnych ochrony środowiska w Polsce; poznanie różnorodności przyrodniczej Polski; kształtowanie postawy odpowiedzialności ekologicznej. Po zajęciach uczeń: zna cele ochrony przyrody; potrafi wymienić i wskazać przykłady form ochrony przyrody w Polsce; uzasadnia potrzebę ochrony przyrody.
Formy ochrony przyrod...
Formy ochrony przyrod...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00