Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)
  • Filozofia
  • Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający)
  • Historia muzyki
  • Historia sztuki
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Przedmioty zawodowe
  • Przyroda (przedmiot uzupełniający)
  • Wiedza o kulturze
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
17 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Biologia

Co robią dżdżownice w glebie?

aut. waldemar krawiec , 2012
1
1105
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Czy potrafię rozpoznawać rośliny rosnące w pobliżu mojej szkoły? Zajęcia terenowe.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
578
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Czy każda woda kupowana w sklepie to woda mineralna?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
655
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia Biologia, Chemia, Fizyka 2

Wybrane wzory i stałe fizykochemiczne na egzamin maturalny z biologii, chemii i fizyki

aut. EFS , 2015
1
60
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 4
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja matematyczna, Edukacja przyrodnicza, Matematyka, Przyroda, Biologia, Fizyka, Geografia, Przyroda (przedmiot uzupełniający) 8

Jak zainteresować uczniów astronomią w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej...

aut. EFS , 2012
1
770
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja przyrodnicza, Przyroda, Biologia 3

Warsztat nauczyciela – przyrodnika do pracy z uczniem zdolnym

aut. EFS , 2013
1
608
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Budowa i czynności układu oddechowego.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
2
111314
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Program autorski zajęć wyrównawczych z biologii do liceum

aut. Grzegorz Komor , 2010
2
5802
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Rodzaje materii. Właściwości i podział substancji.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
772
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Biologia

Co robią dżdżownice w glebie?

aut. waldemar krawiec , 2012
Rola gleby i organizmów glebowych jest zazwyczaj niedoceniana. Warto jest uczniom przekazać, że ta cienka warstwa, która pełni kluczową rolę w utrzymaniu życia na Ziemi jest wypełniona organizmami żywymi. Organizmy te podnoszą jakość gleby i wpływają pozytywnie na jej cechy. Proponowane doświadczenie nawiązuje do wymagań ogólnych podstawy programowej: I. Znajomość różnorodności biologicznej i podstawowych procesów biologicznych; II. Znajomość metodyki badań biologicznych; a także do wymagań szczegółowych: III. Systematyka – zasady klasyfikacji, sposoby identyfikacji i przegląd różnorodności organizmów. Uczeń: 11) przedstawia znaczenie poznanych (…) zwierząt w środowisku i dla człowieka.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia uczniowska

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-105/09-00

Wynik 2 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Czy potrafię rozpoznawać rośliny rosnące w pobliżu mojej szkoły? Zajęcia terenowe.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: uczeń zna rodzaje liści i kwiatów, morfologię kwiatu i liści, podstawowe gatunki roślin rosnących w pobliżu szkoły, zasady prawidłowego posługiwania się kluczem do rozpoznawania roślin, zasady tworzenia zielnika roślin (suszenie, charakterystyka). Uczeń potrafi: posługiwać się kluczem do rozpoznawania roślin, obserwować cechy morfologiczne roślin przydatne w czasie posługiwania się kluczem, wymienić kilka roślin, które rosną w pobliżu szkoły, scharakteryzować wymagania siedliskowe rozpoznanych roślin, stworzyć kartę charakterystyki danego gatunku, stworzyć kartę z zielnika (prawidłowo zasuszyć rozpoznany okaz).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 3 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Czy każda woda kupowana w sklepie to woda mineralna?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: uczeń zna rolę wody w organizmie człowieka, negatywne skutki picia wody z kranu oraz podstawowy podział wód mineralnych butelkowanych. Uczeń potrafi: podać cechy wody zdatnej do picia, podać kryterium podziału wód butelkowanych dostępnych w sklepach uzasadnić dlaczego skład mineralny wód jest istotny dla zdrowia człowieka wskazać, którą z wód powinien spożywać na podstawie analizy kilku etykiet z wód butelkowanych ustosunkować się do reklam wód butelkowanych wybierając te wartościowe ze składem mineralnym dostosowanym do swoich potrzeb.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 4 z 17
×
Egzaminy zewnętrzne
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia Biologia, Chemia, Fizyka 2

Wybrane wzory i stałe fizykochemiczne na egzamin maturalny z biologii, chemii i fizyki

aut. EFS , 2015
Wybrane wzory i stałe fizykochemiczne na egzamin maturalny z biologii, chemii i fizyki
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Pilotaż nowych egzaminów maturalnych

Strona www projektu: http://www.cke-efs.pl/course/view.php?id=46

Opis projektu: Egzamin maturalny, wprowadzony w liceach ogólnokształcących i profilowanych w roku 2005, dopiero w roku ‎‎2007 objął wszystkie typy liceów i techników. Stopniowo wprowadzano nowe przedmioty egzaminacyjne, ‎zmieniał się ich status. Od 2009 roku filozofia stała się przedmiotem maturalnym, a od 2010 roku wszyscy ‎maturzyści zdają obowiązkowo matematykę. Wszystkie te zmiany wymagały wsparcia prac nad doskonaleniem arkuszy egzaminacyjnych. ‎ Projekt składa się z czterech części: 1.opracowanie nowej koncepcji pracy nad arkuszami egzaminacyjnymi (IV.1).‎ 2.przeprowadzenie pilotażu egzaminów z matematyki (IV.2.1) i filozofii (IV.2.2).‎ 3.Modernizacja egzaminu maturalnego

Numer umowy o dofinansowanie: 3

Wynik 5 z 17
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 4
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja matematyczna, Edukacja przyrodnicza, Matematyka, Przyroda, Biologia, Fizyka, Geografia, Przyroda (przedmiot uzupełniający) 8

Jak zainteresować uczniów astronomią w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej?

aut. EFS , 2012
Zaczynając od dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, kierujemy na właściwe dla tego wieku sposoby uczenia się i zdobywania wiedzy. Dla tej grupy zamieszczamy propozycje zabaw, lektur i gier dostosowane do tego etapu rozwoju dzieci. Kolejne rozdziały są poświęcone pracy ze starszymi dziećmi i młodzieżą według ich aktywności. Wymienione są pozycje z literatury pięknej odnoszące się do astronomii. Mamy nadzieję, że mogą one zachęcić nauczycieli i uczniów do własnych poszukiwań w świecie literatury, a także obserwacji piękna natury. Zwracamy uwagę nauczycieli na zawartość treści astronomicznych w podstawie programowej kształcenia ogólnego na różnych etapach edukacji, w programach nauczania przyrody, fizyki i geografii. Zebrane informacje pomogą przy planowaniu zajęć i tworzeniu własnych programów rozwijających zainteresowania uczniów astronomią.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 6 z 17
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Nauczanie zintegrowane I-III Nauczanie zintegrowane I-III, Edukacja przyrodnicza, Przyroda, Biologia 3

Warsztat nauczyciela – przyrodnika do pracy z uczniem zdolnym

aut. EFS , 2013
Metoda nauczania według Okonia: Celowo i systematycznie stosowany sposób pracy nauczyciela z uczniami, umożliwiający uczniom opanowanie wiedzy wraz umiejętnościami posługiwania się nią w praktyce, a także rozwijanie zdolności i zainteresowań poznawczych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 7 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Budowa i czynności układu oddechowego.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cel ogólny zajęć: zapoznanie z budową i funkcją układu oddechowego. Cele szczegółowe: uczeń wie, jakie są poszczególne odcinki układu oddechowego, wymienia narządy w odpowiedniej kolejności, podaje i rozumie budowę poszczególnych odcinków układu oddechowego, wyjaśnia funkcje elementów układu oddechowego w organizmie ludzkim. Uczeń potrafi rozpoznawać poszczególne odcinki układu oddechowego i wskazać je na rysunku schematycznym, wyjaśnia istotę oddychania zewnętrznego i wewnętrznego, dokonuje podziału odcinków układu oddechowego na górne i dolne drogi oddechowe, potrafi przedstawić budowę elementów układu oddechowego, potrafi przedstawić znaczenie elementów układu oddechowego w procesie oddychania, analizuje działanie układu oddechowego i wyciąga wnioski.
Budowa i czynności uk...
Budowa i czynności uk...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 8 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Program autorski zajęć wyrównawczych z biologii do liceum

aut. Grzegorz Komor , 2010
Program zajęć wyrównawczych dla liceum mojego autorstwa jest zgodny z podstawą programową kształcenia ogólnego. Zostały w nim uwzględnione wszystkie założenia dotyczące celów nauczania, zadań szkoły, treści nauczania, osiągnięć ucznia zawarte w podstawie. I co najważniejsze wzięłam pod uwagę to, iż jest to program, który ma za zadanie wyrównanie braków w zakresie wiedzy biologicznej. Moim celem jest, aby było to nauczanie nowatorskie, twórcze, przynoszące efekty. Podstawą do napisania programu wyrównawczego była analiza wyników matur z biologii poziomu podstawowego głównie z 2010r. W programie proponuję przyswojenia wiedzy w sposób efektywny przy pomocy aktywizujących metod i form pracy wspomaganych nowoczesną techniką.
PROGRAM AUTORSKI_biol...
skrypt do zajęć Biolo...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 9 z 17
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Biologia

Rodzaje materii. Właściwości i podział substancji.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Cele zajęć: poznanie pojęć - substancja z makroskopowego i mikroskopowego punktu widzenia, mieszanina jednorodna i niejednorodna, gęstość, stop, chemia nieorganiczna i chemia organiczna, poznanie właściwości fizycznych substancji, poznanie metod pomiaru gęstości substancji, poznanie sposobów badania przewodnictwa cieplnego oraz przewodnictwa elektrycznego materiałów, poznanie oznaczania temperatury topnienia substancji oraz temperatury wrzenia, poznanie właściwości chemicznych substancji, poznanie przykładów substancji biernych chemicznie, poznanie klasyfikacji substancji według różnych kryteriów fizycznych lub chemicznych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00