Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)
  • Filozofia
  • Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający)
  • Historia muzyki
  • Historia sztuki
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Przedmioty zawodowe
  • Przyroda (przedmiot uzupełniający)
  • Wiedza o kulturze
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
1100 Wyników
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Naprawa zespołów i podzespołów pojazdów samochodowych

aut. EFS , 2014
1
0
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Technologia napraw i konserwacji elementów maszyn, urządzeń i narzędzi

aut. EFS , 2014
1
0
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Doskonalenie nauczycieli

Poradnik dla branży chemicznej - Jak wdrażać modułowe programy kształcenia zawodowego

aut. EFS , 2011
1
364
Zarządzanie i nadzór
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przyroda Przyroda, Doskonalenie nauczycieli 1

Rekomendacje - wyposażenia pracowni przedmiotów przyrodniczych oraz organizacja szkoleń dla ...

aut. EFS , 2015
1
304
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Raport końcowy z przygotowania metodologii oceny spójności podstawy programowej kształcenia...

aut. EFS , 2013
1 1
775
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik mechanik-operator obrabia...

aut. EFS , 2013
1
845
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)

Bieszczadzkie zadumania… Zajęcia w galerii prac twórców bieszczadzkich „Synagoga” w Le...

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
602
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Przedmioty zawodowe

Informator o zawodach szkolnictwa zawodowego

aut. EFS , 2013
1
987
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Podstawy przedsiębiorczości

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie przedsiębiorczości - wojewód...

aut. Administrator Testowy , 2009
1
1805
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 10 z 1100
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Naprawa zespołów i podzespołów pojazdów samochodowych

aut. EFS , 2014
Nazwa kwalifikacji, której efekty kształcenia zostały uwzględnione w kursie: M.18. Diagnozowanie i naprawa podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych, kwalifikacja wyodrębniona w zawodach technik pojazdów samochodowych 311513, mechanik pojazdów samochodowych 723103. Adresaci kursu: uczniowie i słuchacze szkół zawodowych oraz placówek kształcenia ustawicznego przygotowujących do pracy w zawodach technik pojazdów samochodowych, mechanik pojazdów samochodowych.
STRONA WWW PRODUKTU
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09

Wynik 11 z 1100
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Technologia napraw i konserwacji elementów maszyn, urządzeń i narzędzi

aut. EFS , 2014
Nazwa kwalifikacji, której efekty kształcenia zostały uwzględnione w kursie: M.20. Wykonywanie i naprawa elementów maszyn, urządzeń i narzędzi, kwalifikacja wyodrębniona w zawodach technik mechanik 311504, ślusarz 722204. Adresaci kursu: uczniowie i słuchacze szkół zawodowych oraz placówek kształcenia ustawicznego przygotowujących do pracy w zawodach technik mechanik, ślusarz.
STRONA WWW PRODUKTU
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09

Wynik 12 z 1100
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Doskonalenie nauczycieli

Poradnik dla branży chemicznej - Jak wdrażać modułowe programy kształcenia zawodowego

aut. EFS , 2011
Celem poradnika jest wskazanie "krok po kroku", jak skutecznie przygotować się, wdrożyć i realizować kształcenie modułowe. Zamierzeniem autorów było jak najbardziej praktyczne i przejrzyste opisanie kolejno podejmowanych działań, zaprezentowanie harmonogramu przygotowania dokumentacji, organizacji pracy szkoły i zatrudnienia nauczycieli. W 2011 r. preprinty poradników trafiły do szkół, jednostek samorządowych i kuratoriów. W tym samym roku przeprowadzono ich ewaluację, w wyniku której dokonano modyfikacji poradników.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System wsparcia szkół i placówek oświatowych wdrażających modułowe programy kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.ksztalceniemodulowe.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: wypracowanie systemu wsparcia szkół zawodowych, kadry dydaktycznej, JST, organów nadzorujących przygotowujących się do powszechnego wdrażania programów modułowych, zgodnie z nowymi kierunkami zmian w kształceniu zawodowym oraz utworzenie zintegrowanego systemu informatycznego ułatwiającego dostęp do bazy danych programów modułowych i pakietów edukacyjnych oraz informacji z zakresu kształcenia zawodowego, w tym w szczególności kształcenia w oparciu o programy o strukturze modułowej. Oczekiwany efekt projektu to podniesienie rangi i uatrakcyjnienie kształcenia zawodowego poprzez wdrożenie modułowych programów oraz poprawa jakości kształcenia zawodowego z uwagi na ukierunkowanie programów modułowych na uzyskiwanie konkretnych efektów kształcenia.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/09

Wynik 13 z 1100
×
Zarządzanie i nadzór
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przyroda Przyroda, Doskonalenie nauczycieli 1

Rekomendacje - wyposażenia pracowni przedmiotów przyrodniczych oraz organizacja szkoleń dla nauczycieli (szkoły ponadgimnazjalne)

aut. EFS , 2015
Rekomendacje dotyczące podstawowego wyposażenia pracowni przedmiotów przyrodniczych oraz zasad iorganizacji szkoleń dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych na IV etapie edukacyjnym (szkoły ponadgimnazjalne).
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 14 z 1100
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Raport końcowy z przygotowania metodologii oceny spójności podstawy programowej kształcenia w zawodzie z dokumentami dotyczącymi kształcenia zawodowego oraz pilotażowego wdrożenia metodologii w pięciu zawodach

aut. EFS , 2013
Ocenę spójności podstaw programowych kształcenia w zawodzie przeprowadzono w sześciu obszarach: Proces i procedury tworzenia podstawy programowej kształcenia w zawodzie; Terminologia stosowana w podstawie programowej kształcenia w zawodzie i dokumentach dotyczących kształcenia zawodowego; Spójność wewnętrzna podstawy programowej kształcenia w zawodzie; Spójność zewnętrzna podstawy programowej kształcenia w zawodzie z dokumentami dotyczącymi kształcenia zawodowego; Czytelność podstawy programowej kształcenia w zawodzie oraz dokumentów dotyczących kształcenia zawodowego; Konsekwencje wynikające z dokumentów UE dla nowej podstawy programowej kształcenia w zawodzie.
Raport końcowy
Załączniki
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 15 z 1100
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik mechanik-operator obrabiarek skrawających

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 16 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)

Bieszczadzkie zadumania… Zajęcia w galerii prac twórców bieszczadzkich „Synagoga” w Lesku.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: Poznanie przez uczniów historii leskiej synagogi, a także dziedzin twórczości, które są w niej gromadzone. Ćwiczenia w określaniu cech charakterystycznych tworzywa poszczególnych dziedzin: malarstwo, rzeźba, sztuka użytkowa. Podział dzieł ze względu na tematykę i kompozycję. Kształtowanie poczucia związku z regionem. Zwrócenie uwagi na kreatywność twórców, oryginalność dzieł.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 17 z 1100
×
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Przedmioty zawodowe

Informator o zawodach szkolnictwa zawodowego

aut. EFS , 2013
Informator o zawodach szkolnictwa zawodowego zawiera podstawowe informacje o 193 zawodach, które można zdobyć, kształcąc się w różnych typach ponadgimnazjalnych szkół zawodowych. W informatorze o zawodach szkolnictwa zawodowego zobaczysz grupy zawodów ułożone według podobieństwa i charakteru wykonywanych czynności zawodowych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Edukacja dla pracy

Strona www projektu: http://www.doradztwozawodowe.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: wsparcie polskiego systemu edukacji w realizacji zadań z doradztwa edukacyjno-zawodowego w kontekście idei uczenia się przez całe życie. Rezultaty projektu: 4 programy kursów i 2 szkolenia dla doradców-trenerów, 252 suplementy do świadectw potwierdzających kwalifikacje w zawodzie oraz 192 suplementy do dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe, broszura dla pracodawców nt. doradztwa edukacyjno-zawodowego oraz zmian w kształceniu zawodowym, poradnik dla wychowawców w gimnazjach nt. doradztwa edukacyjno-zawodowego, 12 krótkich filmów animowanych uzupełniających poradnik dla wychowawców, broszura nt. doradztwa edukacyjno-zawodowego skierowana do rodziców gimnazjalistów, wydanie Informatora o zawodach szkolnictwa zawodowego oraz opracowanie elektronicznej wersji wyszukiwarki zawodów, 5 e-lekcji dla doradców zawodowych i nauczycieli oraz e-gazetki nt. kształcenia zawodowego dla uczniów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/12

Wynik 18 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Podstawy przedsiębiorczości

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie przedsiębiorczości - województwo świętokrzyskie

aut. Administrator Testowy , 2009
Publikacja zawiera autorskie programy nauczania podstaw przedsiębiorczości dla poniższych szkół: 1. ZS Zawodowych im. Stanisława Staszica w Pińczowie. Autor: Anita Domagała. 2. ZS Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika w Kielcach. Autor: Ewa Borkowska. 3. ZS Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika w Skarżysku Kamiennej. Autor: Iwona Dębińska. 4. ZS Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Końskich. Autor: Iwona Krzaczyńska. 5. ZS Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego we Włoszczowie. Autor: Justyna Olczyk. 6. ZS Informatycznych im. Józefa Hanke Bosaka w Kielcach. Autor: Katarzyna Grimm. 7. Ponadgimnazjalny ZS Ekonomicznych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Sandomierzu. Autor: Magdalena Kubiak. 8. ZS Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Ks. Stanisława Konarskiego w Jędrzejowie. Autor: Paulina Haja. 9. ZS Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Stefana Roweckiego „Grota” w Jędrzejowie. Autor: Renata Gola. 10. ZS Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Staszowie. Autor: Wiesława Klubińska.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00