Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)
  • Filozofia
  • Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający)
  • Historia muzyki
  • Historia sztuki
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Przedmioty zawodowe
  • Przyroda (przedmiot uzupełniający)
  • Wiedza o kulturze
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
1100 Wyników
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Burza mózgów w wydaniu elektronicznym – jak to zrobić na forum

aut. EFS , 2014
1
859
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)

Szkoła praktycznej ekonomii – młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo - zadania edukacyjne - mat...

aut. Małgorzata Sobkowicz , 2013
1 7 2
24579
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Fizyka

Dlaczego fizyka jest ciekawa?

aut. Administrator Testowy , 2009
1
2018
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik technologii szkła

aut. EFS , 2013
1
464
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik eksploatacji portów i te...

aut. EFS , 2013
1
1369
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie matematyki - województwo lubel...

aut. Administrator Testowy , 2009
1
30736
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Doskonalenie nauczycieli

Poradnik dla branży kosmetyczno-fryzjerskiej - Jak wdrażać modułowe programy kształcenia z...

aut. EFS , 2011
1
716
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik analityk

aut. EFS , 2013
1
444
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie matematyki - województwo mazow...

aut. Administrator Testowy , 2009
1
2491
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 1100
×
Uczenie się przez całe życie
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Doskonalenie nauczycieli

Artykuł - Burza mózgów w wydaniu elektronicznym – jak to zrobić na forum

aut. EFS , 2014
Burza mózgów (z ang. brainstorming) jest jedną z efektywnych i popularnych technik dydaktycznych, której zalety wydają się często niedoceniane przez nauczycieli. Jest to technika, która może być stosowana w pracy indywidualnej, ale najlepiej sprawdza się w pracy grupowej. Jest stosowana w sytuacjach, gdy zależy nam na stworzeniu listy jak największej liczby możliwych rozwiązań problemu i wybraniu najlepszego z nich
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09

Wynik 2 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)

Szkoła praktycznej ekonomii – młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo - zadania edukacyjne - materiały dla nauczyciela

aut. Małgorzata Sobkowicz , 2013
Materiały dla nauczyciela obejmują: - Przewodnik zawierający materiały dydaktyczne, w tym: opis idei i zasad gry edukacyjnej „Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo”, regulamin miniprzedsiębiorstwa, program nauczania, opis roli nauczyciela i konsultanta biznesowego, zadania edukacyjne, Vademecum dla ucznia. - Zadania edukacyjne oraz materiały multimedialne (filmy i prezentacje).
Szkoła praktycznej e...
Public Relations.pdf
Dokumentacja finansow...
Budowa biznesplanu.pdf
Marketing mix.wmv
Etyka w biznesie.wmv
Analiza metodą SMART...
Jak prezentować.pdf
Segmentacja rynku.pdf
Skuteczna promocja.pdf
Oceń produkt

Nazwa projektu: Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-015/10-00

Wynik 3 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Fizyka

Dlaczego fizyka jest ciekawa?

aut. Administrator Testowy , 2009
Pisemna wersja wykładu popularnego dla uczniów i nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych, opisującego najciekawsze zagadnienia fizyki. Wykład obejmuje zagadnienia z mechaniki, termodynamiki, elektryczności i magnetyzmu oraz drgań i fal
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: FENIKS-długofalowy program odbudowy, popularyzacji i wspomagania fizyki w szkołach w celu rozwijania kompetencji naukowo-technicznych, matematycznych i informatycznych uczniów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-058/08-00

Wynik 4 z 1100
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik technologii szkła

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 5 z 1100
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik eksploatacji portów i terminali

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 6 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie matematyki - województwo lubelskie

aut. Administrator Testowy , 2009
Publikacja zawiera autorskie programy nauczania matematyki dla poniższych szkół: 1. Technikum Ekonomiczne w Zespole Szkół Zawodowych w Janowie Lubelskim. Autor: Beata Łukasik 2. Technikum nr 1 w Puławach. Autor: Mirosława Kustra 3. Technikum Usługowo-Gospodarcze w Lublinie. Autor: Alicja Soborska 4. Technikum Przemysłu Spożywczego w Lublinie. Autor: Urszula Stasiak 5. Technikum Organizacji Usług Gastronomicznych w Zespole Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim. Autor: Irena Strumidło 6. ZS Ekonomicznych i III Liceum Ogólnokształcące im. Gen. Władysława Andersa w Chełmie. Autor: Iwona Styk 7. ZS Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Parczewie. Autor: Iwona Semeniuk 8. Technikum Budowlane w Lublinie. Autor: Małgorzata Modzelewska 9. Technikum Budowlano-Geodezyjne w Państwowych Szkołach Budownictwa i Geodezji w Lublinie. Autor: Marta Ostrowska-Matys 10. Technikum nr 1 w Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej. Autor: Elżbieta Zalech
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00

Wynik 7 z 1100
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 2
/Doskonalenie nauczycieli

Poradnik dla branży kosmetyczno-fryzjerskiej - Jak wdrażać modułowe programy kształcenia zawodowego

aut. EFS , 2011
Celem poradnika jest wskazanie "krok po kroku", jak skutecznie przygotować się, wdrożyć i realizować kształcenie modułowe. Zamierzeniem autorów było jak najbardziej praktyczne i przejrzyste opisanie kolejno podejmowanych działań, zaprezentowanie harmonogramu przygotowania dokumentacji, organizacji pracy szkoły i zatrudnienia nauczycieli. W 2011 r. preprinty poradników trafiły do szkół, jednostek samorządowych i kuratoriów. W tym samym roku przeprowadzono ich ewaluację, w wyniku której dokonano modyfikacji poradników.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System wsparcia szkół i placówek oświatowych wdrażających modułowe programy kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.ksztalceniemodulowe.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: wypracowanie systemu wsparcia szkół zawodowych, kadry dydaktycznej, JST, organów nadzorujących przygotowujących się do powszechnego wdrażania programów modułowych, zgodnie z nowymi kierunkami zmian w kształceniu zawodowym oraz utworzenie zintegrowanego systemu informatycznego ułatwiającego dostęp do bazy danych programów modułowych i pakietów edukacyjnych oraz informacji z zakresu kształcenia zawodowego, w tym w szczególności kształcenia w oparciu o programy o strukturze modułowej. Oczekiwany efekt projektu to podniesienie rangi i uatrakcyjnienie kształcenia zawodowego poprzez wdrożenie modułowych programów oraz poprawa jakości kształcenia zawodowego z uwagi na ukierunkowanie programów modułowych na uzyskiwanie konkretnych efektów kształcenia.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/09

Wynik 8 z 1100
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Technik analityk

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 9 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie matematyki - województwo mazowieckie

aut. Administrator Testowy , 2009
Publikacja zawiera autorskie programy nauczania matematyki dla poniższych szkół: 1. Technikum Ogrodnicze w ZS Ponadgimnazjalnych im. Tomasza Nocznickiego w Nowej Wsi. Autor: Agnieszka Torschmied 2. Technikum Gastronomiczne w ZS Ponadgimnazjalnych im. I Pułku Lotnictwa Myśliwskiego „Warszawa” w Warce. Autor: Anna Kornak 3. Technikum Mechaniczne w ZS Ponadgimnazjalnych w Siennie. Autor: Barbara Kania 4. ZS Samochodowych w Radomiu. Autor: Beata Łuczaj 5. ZS Agrotechnicznych i Gospodarki żywnościowej w Radomiu. Autor: Beata Łukawska 6. Technikum Architektury Krajobrazu w ZS Rolniczo-Technicznych im. Boh. Walki z Faszyzmem w Zwoleniu. Autor: Justyna Sułek 7. Technikum Mechaniczne w Lipsku. Autor: Katarzyna Lidak 8. ZS Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Boh. Westerplatte w Garwolinie. Autor: Małgorzata Mąkosa 9. Technikum Nr 1 w ZS Nr 1 im. M. Skłodowskiej-Curie w Wyszkowie. Autor: Maria Czestkowska 10. I Technikum w ZS Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Pionkach. Autor: Sylwia Hajduła
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00