Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)
  • Filozofia
  • Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający)
  • Historia muzyki
  • Historia sztuki
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Przedmioty zawodowe
  • Przyroda (przedmiot uzupełniający)
  • Wiedza o kulturze
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
1100 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Informatyka

Jak pomagać uczniom rozwijać uzdolnienia informatyczne?

aut. EFS , 2014
1
4791
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Sieć współpracy i samokształcenia. Doświadczenia i eksperymenty na zajęciach przedmiotów...

aut. EFS , 2014
1
0
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Budowa koncepcji pracy szkoły

aut. EFS , 2014
1
455
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Informatyka

Ewaluacja ex-post rządowego programu "Cyfrowa szkoła"

aut. EFS , 2013
1
538
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Fotograf

aut. EFS , 2013
1
941
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Wędliniarz

aut. EFS , 2013
1
1102
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Język obcy nowożytny

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie porozumiewania się w językach...

aut. Administrator Testowy , 2009
1
2347
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Autorski program zajęć wyrównawczych z geografii dla szkół ponadgimnazjalnych

aut. Grzegorz Komor , 2010
1 1
11905
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Podstawowe zasady wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych i upiększającyc...

aut. EFS , 2014
1
0
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 28 z 1100
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Informatyka

Jak pomagać uczniom rozwijać uzdolnienia informatyczne?

aut. EFS , 2014
Niniejsza publikacja powstała w celu podzielenia się z Państwem doświadczeniami w pracy nauczyciela z uczniem uzdolnionym informatycznie. Poruszone zagadnienia są skierowane do nauczycieli zajęć komputerowych i informatyki, a także do rodziców dzieci uzdolnionych informatycznie. Znajdą tu Państwo opisy diagnozowania i pracy z uczniem zdolnym podczas kolejnych etapów jego edukacji, czyli od wychowania przedszkolnego do matury. Swoim doświadczeniem dzielą się trzy nauczycielki z wieloletnim stażem pracy z uczniem zdolnym.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 29 z 1100
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Sieć współpracy i samokształcenia. Doświadczenia i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych

aut. EFS , 2014
Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w zakresie doskonalenia nauczycieli w powiecie krapkowickim. Materiał z cyklu filmów poświęconych sieciom współpracy i samokształcenia, prowadzonym w ramach projektów pilotażowych dofinansowanych w ramach Konkursu 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
STRONA WWW PRODUKTU
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 30 z 1100
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Doskonalenie nauczycieli

Budowa koncepcji pracy szkoły

aut. EFS , 2014
Oferta jest kierowana szczególnie do szkół, w których w wyniku ewaluacji wewnętrznej i/lub zewnętrznej stwierdzono: koncepcja pracy szkoły nie jest spójna i/lub nie została przyjęta przez radę pedagogiczną, istniejąca koncepcja pracy szkoły nie jest systematycznie analizowana i modyfikowana w razie potrzeby, istniejąca koncepcja pracy szkoły nie jest w pełni adekwatna do aktualnej sytuacji szkoły i jej potrzeb, niektórzy członkowie społeczności szkolnej nie są świadomi koncepcji pracy szkoły lub nie identyfikują się z nią, różnorodne działania i decyzje związane z rozwojem szkoły i jej personelu nie są podporządkowane spójnej koncepcji pracy szkoły. Celem ogólnym realizacji oferty może być na przykład wypracowanie spójnej, uwzględniającej aktualne potrzeby koncepcji pracy szkoły, opartej na dyskusji angażującej całą społeczność szkolną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 31 z 1100
×
Zarządzanie i nadzór
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Informatyka

Ewaluacja ex-post rządowego programu "Cyfrowa szkoła"

aut. EFS , 2013
Raport prezentuje wnioski i rekomendacje z ewaluacji ex-post rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych - "Cyfrowa szkoła".
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego

Strona www projektu: http://eduentuzjasci.pl/

Opis projektu: Celem głównym projektu jest wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Cele szczegółowe: Stworzenie zasobów informacyjnych dla polityki edukacyjnej, w oparciu o interdyscyplinarne badania funkcjonowania podstaw programowych w rzeczywistości szkolnej, badania nad jakością i efektywnością edukacji w obszarze uwarunkowań wewnątrzszkolnych, instytucjonalnych, ekonomicznych oraz w kontekście potrzeb rynku pracy. Monitorowanie systemu edukacji i działalności badawczej w kraju i za granicą w celu doskonalenia polskiego systemu edukacji poprzez inwentaryzację adekwatnych badań krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie syntetycznych analiz. Wzmocnienie instytucjonalnego i kadrowego rozwoju badań edukacyjnych poprzez rozwinięcie działań Instytutu Badań Edukacyjnych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.01.01-00-002/09

Wynik 32 z 1100
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Fotograf

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 33 z 1100
×
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Rekomendowane wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych - Wędliniarz

aut. EFS , 2013
Opisy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych nie mają charakteru obligatoryjnego; są propozycją, na którą należy spojrzeć przez pryzmat lokalnych uwarunkowań funkcjonowania szkoły, realizowany zakres współpracy z lokalnymi pracodawcami; które wreszcie mogą/powinny być dopasowane do koncepcji metodycznej danej szkoły w realizowaniu procesu kształcenia. Zakres i sposób realizacji celów tych przedmiotów w dużej mierze zależy od specyfiki zawodów, w których te zajęcia są realizowane. Wszystkie opisy wyposażenia były tworzone przez zespoły ekspertów z udziałem pracodawców oraz były opiniowane przez pracodawców. Dzięki temu mamy gwarancję, że jest to wyposażenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie podstaw programowych kluczem do modernizacji kształcenia zawodowego

Strona www projektu: http://www.koweziu.edu.pl

Opis projektu: Cel projektu: poprawa jakości kształcenia zawodowego poprzez modernizację i weryfikację podstaw programowych kształcenia w zawodach pod kątem ich dostosowania do wymogów gospodarki opartej na wiedzy oraz zgodnie z planowanymi zmianami programowymi i organizacyjnymi w kształceniu zawodowym. Oczekiwany efekt projektu to lepsze przygotowanie absolwentów do funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie i na rynku pracy. Rezultaty projektu: 282 przykładowe programy nauczania dla zawodu, projekty 198 podstaw programowych kształcenia w zawodach, metodologia, standardy wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych dla 190 zawodów na podstawie zapisów z podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-002/08

Wynik 34 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Język obcy nowożytny

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie porozumiewania się w językach obcych - województwo mazowieckie

aut. Administrator Testowy , 2009
Publikacja zawiera autorskie programy nauczania języków obcych dla poniższych szkół: 1. ZS Rolniczo-Technicznych im. Bohaterów Walki z Faszyzmem w Zwoleniu. Autor: Beata Olczyk. 2. ZS Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Lipsku. Autor: Dorota Puton. 3. ZS Ponadgimnazjalnych w Siennie. Autor: Ewa Deńca. 4. ZS Ponadgimnazjalnych Nr 1 Im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie. Autor: Justyna Wałachowska. 5. ZS Ponadgimnazjalnych im. 1PLM "Warszawa" w Warce. Autor: Klaudia Skowrońska. 6. ZS Ponadgimnazjalnych im. Tomasza Nocznickiego w Nowej Wsi. Autor: Lesya Kovaliv. 7. I Technikum w ZS Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Pionkach. Autor: Lidia Oleszczuk. 8. ZS Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Wyszkowie. Autor: Lyubov Adamska. 9. ZS Samochodowych w Radomiu. Autor: Małgorzata Stańczyk-Musiał. 10. ZS Agrotechnicznych i Gospodarki Żywnościowej im. Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu. Autor: Marzena Borowska.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00

Wynik 35 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Autorski program zajęć wyrównawczych z geografii dla szkół ponadgimnazjalnych

aut. Grzegorz Komor , 2010
Inspiracją do napisania programu zajęć pozalekcyjnych z geografii dla szkoły ponadgimnazjalnej była analiza egzaminu maturalnego z geografii przeprowadzonego w roku 2010 oraz 2009 i 2008 zawarta w Raporcie, analizach, badaniach i komentarzu opracowywanym przez Centralną Komisję Egzaminacyjną. Geografia jest najchętniej wybieranym przedmiotem maturalnym, około 40% uczniów w latach wcześniejszych i 22,5% w roku 2010 (w związku ze zmianą formy egzaminu maturalnego). Pomimo uszczegółowienia zakresu treści wyniki nie są zadowalające. Wielu też uczniów nie przystępuje lub nie wybiera przedmiotu dodatkowego na maturze z obawy o niski wynik. Program zajęć pozalekcyjnych opracowałam na podstawie analizy egzaminów maturalnych, własnego doświadczenia jako nauczyciel, egzaminator i doradca metodyczny. Każdy etap edukacyjny wymaga innego spojrzenia na realizację treści i wymagań stawianych uczniowi.
Program-geografia-lic...
skrypty GEOGRAFIA PON...
Oceń produkt

Nazwa projektu: MKK - moje kluczowe kompetencje

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-194/09-00

Wynik 36 z 1100
×
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne Szkoły Ponadgimnazjalne, Kształcenie zawodowe 1
/Przedmioty zawodowe

Kurs e-learningowy - Podstawowe zasady wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych i upiększających dłoni i stóp

aut. EFS , 2014
Nazwy kwalifikacji, których efekty kształcenia zostały uwzględnione w kursie: A.61. Wykonywanie zabiegów kosmetycznych twarzy i A.62. Wykonywanie zabiegów kosmetycznych ciała, dłoni i stóp, kwalifikacje wyodrębnione w zawodzie technik usług kosmetycznych 514207. Adresaci kursu: uczniowie i słuchacze szkół zawodowych oraz placówek kształcenia ustawicznego przygotowujących do pracy w zawodzie technik usług kosmetycznych.
STRONA WWW PRODUKTU
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie

Strona www projektu: http://www.kno.koweziu.edu.pl/

Opis projektu: Cel projektu: upowszechnianie i promowanie kształcenia na odległość w kształceniu zawodowym i ustawicznym, zapewnienie wysokiej jakości usług kno poprzez opracowanie standardów projektowania i prowadzenia kursów e-learningowych, zaktywizowanie palcówek do wdrażania kształcenia na odległość oraz doskonalenie kompetencji kadry placówek edukacyjnych w obszarze wdrażania i wykorzystywania kształcenia na odległość. Oczekiwany efekt projektu to zaktywizowanie szkół i placówek do wdrażania kształcenia na odległość, doskonalenie kompetencji kadry szkół i placówek w zakresie wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość oraz poprawa jakości usług świadczonych za pomocą kształcenia na odległość.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.02-00-002/09