Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)
  • Filozofia
  • Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający)
  • Historia muzyki
  • Historia sztuki
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Przedmioty zawodowe
  • Przyroda (przedmiot uzupełniający)
  • Wiedza o kulturze
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
1100 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Konspekty zajęć z fizyki prowadzonych metodą projektów

aut. Jaroslaw Wozniak , 2012
1
8366
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Język obcy nowożytny

Deutschland. Landy i stolice.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
371
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Zabawy poznawcze z Konfucjuszem - niezwykłe własności powietrza

aut. Aleksandra Kaczmarek , 2009
1
1026
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)

Wirtualne laboratoria. Skrypt dla uczniów. Tom I Wprowadzenie teoretyczne

aut. Paweł Fajfer , 2012
1
798
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Analiza statystyczna - Rachunek zdań i rachunek zbiorów. Indukcja matematyczna - II etap proj...

aut. Hubert Popiel , 2012
1
186
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Formy ochrony przyrody w Polsce

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
2
16303
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Analiza statystyczna - Planimetria (część I – wielokąty i koła)

aut. Hubert Popiel , 2011
1
235
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

O stanie edukacji w branży piekarsko-cukierniczej

aut. Mirosław Łęczycki , 2012
1
214
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Raport z Ankiety nr 2: Matematyka-reaktywacja zmiana zachowań Opracowanie instrumentów do po...

aut. Hubert Popiel , 2011
1
542
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1090 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Konspekty zajęć z fizyki prowadzonych metodą projektów

aut. Jaroslaw Wozniak , 2012
Zestaw tematów wraz ze szczegółowymi konspektami do prowadzenia zajęć z fizyki metodą projektów. Konspekty zawierają opis i cele tematu w zakresie wiedzy, umiejętności i postaw, sposób jego realizacji z podziałem na zadania główne i szczegółowe, wprowadzenie teoretyczne, propozycję doświadczeń, harmonogram zajęć i szczegółową bibliografię. Konspekty były wykorzystywane w czasie zajęć pozalekcyjnych podczas realizacji projektu "AS Kompetencji" w celu rozwijania kompetencji matematyczno-fizycznych uczniów szkół ponadgimnazjalnych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "AS KOMPETENCJI"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-109/09-00

Wynik 1091 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Język obcy nowożytny

Deutschland. Landy i stolice.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu lingwistycznym. Cele zajęć: uczeń zna: landy niemieckie i ich stolice; położenie państwa; państwa graniczące; największe miasta, rzeki, góry.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 1092 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Fizyka

Zabawy poznawcze z Konfucjuszem - niezwykłe własności powietrza

aut. Aleksandra Kaczmarek , 2009
Scenariusz zajęć z fizyki wykorzystany na obozie naukowym
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie - ogólnopolski program rozwoju kompetencji kuczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębioroczości dla uczniów gimnazjów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-049/08-00

Wynik 1093 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)

Wirtualne laboratoria. Skrypt dla uczniów. Tom I Wprowadzenie teoretyczne

aut. Paweł Fajfer , 2012
Tom pierwszy skryptu pozwala uczniowi przygotować się pod kątem zagadnień teoretycznych do laboratoriów o tematyce logistyczno-spedycyjnej i magazynowej. Skrypt podzielono na dwie części odpowiednio poświęcone zagadnieniom logistyczno-spedycyjnym oraz magazynowym. Autorami książki są pracownicy dydaktyczni Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, pracownicy Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu, nauczyciele uczący przedmiotów zawodowych na kierunku technik logistyk oraz pracownicy firmy L-Systems.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wirtualne laboratoria - sukces innowacji

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-010/10-00

Wynik 1094 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Analiza statystyczna - Rachunek zdań i rachunek zbiorów. Indukcja matematyczna - II etap projektu

aut. Hubert Popiel , 2012
Dokument przedstawia wyniki analizy statystycznej e-sprawdzianów z projektu Matematyka Reaktywacja jednego działu matematyki objętej programem nauczania w zakresie podstawowym i rozszerzonym w szkołach ponadpodstawowych. Zbadano wpływ typu szkoły (uwzględniono podział szkół na licea ogólnokształcące, technika i zespoły szkół (pozostałe szkoły), typu miejscowości (siedzib szkół) (podział ze względu na liczbę mieszkańców, podobny do tego w badaniach PISA: małe (do 20 tys. mieszkańców) średnie (od 20 tys. do 100 tys.) i duże (powyżej 100 tys.), aktywności na portalu projektu (mierzonej liczbą kliknięć w materiały) na wyniki e-sprawdzianów.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Opracowanie i wdrożenie kursu wyrównawczego z matematyki z wykorzystaniem technologii informacyjno- komunikacyjnych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-250/09-00

Wynik 1095 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Geografia

Formy ochrony przyrody w Polsce

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cele zajęć: poznanie podstaw prawnych ochrony środowiska w Polsce; poznanie różnorodności przyrodniczej Polski; kształtowanie postawy odpowiedzialności ekologicznej. Po zajęciach uczeń: zna cele ochrony przyrody; potrafi wymienić i wskazać przykłady form ochrony przyrody w Polsce; uzasadnia potrzebę ochrony przyrody.
Formy ochrony przyrod...
Formy ochrony przyrod...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 1096 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Analiza statystyczna - Planimetria (część I – wielokąty i koła)

aut. Hubert Popiel , 2011
Dokument przedstawia wyniki analizy statystycznej e-sprawdzianów z projektu Matematyka Reaktywacja jednego działu matematyki objętej programem nauczania w zakresie podstawowym i rozszerzonym w szkołach ponadpodstawowych. Zbadano wpływ typu szkoły (uwzględniono podział szkół na licea ogólnokształcące, technika i zespoły szkół (pozostałe szkoły), typu miejscowości (siedzib szkół) (podział ze względu na liczbę mieszkańców, podobny do tego w badaniach PISA: małe (do 20 tys. mieszkańców) średnie (od 20 tys. do 100 tys.) i duże (powyżej 100 tys.), aktywności na portalu projektu (mierzonej liczbą kliknięć w materiały) na wyniki e-sprawdzianów.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Opracowanie i wdrożenie kursu wyrównawczego z matematyki z wykorzystaniem technologii informacyjno- komunikacyjnych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-250/09-00

Wynik 1097 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Inne

O stanie edukacji w branży piekarsko-cukierniczej

aut. Mirosław Łęczycki , 2012
Głównym celem projektu "Doskonalenie nauczyciela zawodu jest wypracowanie, w ścisłej współpracy z przedsiębiorcami i szkołami zawodowymi, nowego podejścia do nauczania praktycznego w branży piekarsko-cukierniczej oraz podniesienie kwalifikacji profesjonalnych 260 nauczycieli i nauczycielek oraz instruktorów i instruktorek praktycznej nauki zawodu z całej Polski. Publikacja porusza tematy dotyczące stanu edukacji w branży piekarsko-cukierniczej. Opisano w niej oczekiwania zakładów z branży cukierniczej wobec absolwentów szkół zawodowych. Omówiono również główne problemy kształcenia zawodowego w Polsce i wyzwania stojące przed doskonaleniem zawodowym nauczycieli i nauczycielek poprzez praktyki w przedsiębiorstwach.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Doskonalenie "chlebem powszednim" nauczyciela zawodu

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03.00-073/11-00

Wynik 1098 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Raport z Ankiety nr 2: Matematyka-reaktywacja zmiana zachowań Opracowanie instrumentów do pomiaru jakości, oceny metod i efektywności projektu na poziomie reakcji, uczenia się, zmian i efektów

aut. Hubert Popiel , 2011
Opracowanie statystyczne danych ankietowych zawiera opis populacji uczestników kursu ze względu na parametry istotne z punktu widzenie efektywności przedsięwzięcia (MR). Ponadto, na podstawie przeprowadzonych analiz statystycznych udzielane są odpowiedzi na pytania o jakość i efektywność realizowanego projektu oraz wpływ na przykład typu szkoły lub miejscowości (podział odpowiednio na licea ogólnokształcące, technika oraz zespoły szkół, miejscowości do 20 tys. mieszkańców, od 20 do 100 tys. mieszkańców, powyżej 100 tys. mieszkańców) na ocenie Kursu.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Opracowanie i wdrożenie kursu wyrównawczego z matematyki z wykorzystaniem technologii informacyjno- komunikacyjnych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-250/09-00