Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka
Raport z Ankiety nr 2: Matematyka-reaktywacja zmiana zachowań Opracowanie instrumentów do pomiaru jakości, oceny metod i efektywności projektu na poziomie reakcji, uczenia się, zmian i efektów
aut. Hubert Popiel
,
2011
Opracowanie statystyczne danych ankietowych zawiera opis populacji uczestników kursu ze względu na parametry istotne z punktu widzenie efektywności przedsięwzięcia (MR). Ponadto, na podstawie przeprowadzonych analiz statystycznych udzielane są odpowiedzi na pytania o jakość i efektywność realizowanego projektu oraz wpływ na przykład typu szkoły lub miejscowości (podział odpowiednio na licea ogólnokształcące, technika oraz zespoły szkół, miejscowości do 20 tys. mieszkańców, od 20 do 100 tys. mieszkańców, powyżej 100 tys. mieszkańców) na ocenie Kursu.
Nazwa projektu: "Opracowanie i wdrożenie kursu wyrównawczego z matematyki z wykorzystaniem technologii informacyjno- komunikacyjnych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych"
Strona www projektu:
Opis projektu:
Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-250/09-00