Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)
  • Filozofia
  • Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający)
  • Historia muzyki
  • Historia sztuki
  • Język łaciński i kultura antyczna
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Przedmioty zawodowe
  • Przyroda (przedmiot uzupełniający)
  • Wiedza o kulturze
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
1100 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Podstawy przedsiębiorczości

Mój pomysł na biznes

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
7
34360
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Informatyka

Znaczenie systemów informatycznych w logistyce

aut. Paweł Fajfer , 2012
1
32616
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie matematyki - województwo lubel...

aut. Administrator Testowy , 2009
1
30733
Rozwój szkół
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Historia i społeczeństwo Historia i społeczeństwo, Język polski, Historia, Wiedza o społeczeństwie, Wiedza o kulturze 4

Lider jako przekonujący mówca. Materiały i ćwiczenia

aut. EFS , 2014
1
25477
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)

Szkoła praktycznej ekonomii – młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo - zadania edukacyjne - mat...

aut. Małgorzata Sobkowicz , 2013
1 7 2
24542
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Doskonalenie nauczycieli

Ocena zgodności jadłospisów z obowiązującymi zasadami racjonalnego żywienia

aut. Ewa Matusiak , 2012
1
23913
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Mój przedmiot chemia

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
1
22549
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Matematyka dla liceum

aut. Ewa Trznadel , 2013
1
22313
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przedmioty zawodowe

Nowoczesne strategie gospodarki zapasami

aut. Paweł Fajfer , 2012
1
18916
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 10 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Podstawy przedsiębiorczości

Mój pomysł na biznes

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
„Mój pomysł na biznes” – zajęcia warsztatowe w czasie których młodzież zapoznaje się z zasadami funkcjonowania i prowadzenia gospodarstwa agroturystycznego. Zbiór scenariuszy zajęć został opracowany pod kątem praktycznej nauki przedsiębiorczości. Młodzież z jednej strony nabywa teoretycznych podstaw prowadzenia własnej działalności, z drugiej strony zapoznaje się z realiami funkcjonowania biznesu (w tym przypadku gospodarstwa agroturystycznego). Scenariusze w znacznym stopniu mogą zostać wykorzystane w warunkach szkolnych, niemniej jednak wskazana jest tu praktyczna obserwacja i kontakt z właścicielami i pracownikami gospodarstw. Zajęcia prowadzą do samodzielnego opracowania biznes planu tego typu działalności. Do zbioru scenariuszy są dołączone: formularz konkursowy i zasady oceny prac uczniowskich. Forma konkursowa (zwłaszcza w warunkach konkurencji międzyszkolnej) w znacznym stopniu podnosi kreatywność i zapał młodzieży.
Aktualne przepisy pra...
Mój pomysł na bizne...
Kryteria oceny projek...
Mój pomysł na bizne...
Oznakowanie żywnośc...
Produkty tradycyjne i...
Protokół.pdf
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-071/10-00

Wynik 11 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Informatyka

Znaczenie systemów informatycznych w logistyce

aut. Paweł Fajfer , 2012
Prezentacja na temat znaczenia systemów informatycznych w logistyce. Spis treści: 1.Definicja systemu informatycznego 2.Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem 3.Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie magazynem 4.Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie relacjami z klientem.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wirtualne laboratoria - sukces innowacji

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-010/10-00

Wynik 12 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Autorskie programy rozwijania kompetencji kluczowych w zakresie matematyki - województwo lubelskie

aut. Administrator Testowy , 2009
Publikacja zawiera autorskie programy nauczania matematyki dla poniższych szkół: 1. Technikum Ekonomiczne w Zespole Szkół Zawodowych w Janowie Lubelskim. Autor: Beata Łukasik 2. Technikum nr 1 w Puławach. Autor: Mirosława Kustra 3. Technikum Usługowo-Gospodarcze w Lublinie. Autor: Alicja Soborska 4. Technikum Przemysłu Spożywczego w Lublinie. Autor: Urszula Stasiak 5. Technikum Organizacji Usług Gastronomicznych w Zespole Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim. Autor: Irena Strumidło 6. ZS Ekonomicznych i III Liceum Ogólnokształcące im. Gen. Władysława Andersa w Chełmie. Autor: Iwona Styk 7. ZS Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Parczewie. Autor: Iwona Semeniuk 8. Technikum Budowlane w Lublinie. Autor: Małgorzata Modzelewska 9. Technikum Budowlano-Geodezyjne w Państwowych Szkołach Budownictwa i Geodezji w Lublinie. Autor: Marta Ostrowska-Matys 10. Technikum nr 1 w Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej. Autor: Elżbieta Zalech
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI. Program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Wschodniej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-064/08-00

Wynik 13 z 1100
×
Rozwój szkół
/Gimnazjum Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 1
/Historia i społeczeństwo Historia i społeczeństwo, Język polski, Historia, Wiedza o społeczeństwie, Wiedza o kulturze 4

Lider jako przekonujący mówca. Materiały i ćwiczenia

aut. EFS , 2014
Typy argumentów: 1. Argumenty rzeczowe (merytoryczne) 2. Argumenty logiczne 3. Argumenty emocjonalne
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem strategicznym projektu było opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym. Służyło temu m.in. wprowadzenie zmian legislacyjnych, jak również pogłębiona analiza obecnie istniejącego systemu, w tym dotycząca organizacji oraz sposobu przeprowadzania konkursów, turniejów i olimpiad. W ramach projektu organizowano wsparcie dla osób zaangażowanych w proces rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży, których zadaniem jest właściwe identyfikowanie uzdolnień i tworzenie odpowiednich warunków do ich kształtowania. Prowadzone były ponadto liczne działania, mające na celu uwrażliwienie szerokiego grona osób na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci szczególnie uzdolnionych.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.03-00-001/10

Wynik 14 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Rozwój szkół
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Ekonomia w praktyce (przedmiot uzupełniający)

Szkoła praktycznej ekonomii – młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo - zadania edukacyjne - materiały dla nauczyciela

aut. Małgorzata Sobkowicz , 2013
Materiały dla nauczyciela obejmują: - Przewodnik zawierający materiały dydaktyczne, w tym: opis idei i zasad gry edukacyjnej „Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo”, regulamin miniprzedsiębiorstwa, program nauczania, opis roli nauczyciela i konsultanta biznesowego, zadania edukacyjne, Vademecum dla ucznia. - Zadania edukacyjne oraz materiały multimedialne (filmy i prezentacje).
Szkoła praktycznej e...
Public Relations.pdf
Dokumentacja finansow...
Budowa biznesplanu.pdf
Marketing mix.wmv
Etyka w biznesie.wmv
Analiza metodą SMART...
Jak prezentować.pdf
Segmentacja rynku.pdf
Skuteczna promocja.pdf
Oceń produkt

Nazwa projektu: Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-015/10-00

Wynik 15 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Uczenie się przez całe życie
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Doskonalenie nauczycieli

Ocena zgodności jadłospisów z obowiązującymi zasadami racjonalnego żywienia

aut. Ewa Matusiak , 2012
Materiał pomocniczy dla nauczycieli przedmiotów zawodowych i instruktorów praktycznej nauki zawodu opracowany w ramach projektu "Praktyczne kształcenie nauczycieli zawodów branży hotelarsko-turystycznej" - dla zawodu Technik żywienia i usług gastronomicznych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Praktyczne kształcenie nauczycieli zawodów branży hotelarsko-turystycznej

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.04.03-00-072/11-00

Wynik 16 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Chemia

Mój przedmiot chemia

aut. Beata Wiśniewska-Lewoc , 2013
Zbiór „Mój przedmiot chemia” jest zestawem 20 scenariuszy przeznaczonych dla szkół ponadgimnazjalnych. Scenariusze mogą być wykorzystywane przez nauczycieli, zarówno na typowych zajęciach lekcyjnych wpisanych w zakres podstawowy, jak też w ramach dodatkowych zajęć poszerzających wiedzę uczniów, np. koła zainteresowań. Scenariusze wchodzą w skład pakietu dydaktycznego do nauczania przedmiotów ścisłych. Wymagają, poza typowym wyposażeniem szkolnej pracowni chemicznej, komputerów z dostępem do Internetu. Takie wyposażenie pozwoli na wykorzystanie środków dydaktycznych przewidzianych w projekcie „Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy” takich jak moduł e-learningowy „Chemia nieorganiczna”, gra dydaktyczna, poradnik „Chemia organiczna”. Scenariusze mogą być realizowane na zajęciach lekcyjnych jako całość lub nauczyciel dokonuje wyboru określonych materiałów zgodnie z zaplanowanymi przez siebie tematami.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-071/10-00

Wynik 17 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Matematyka

Matematyka dla liceum

aut. Ewa Trznadel , 2013
W ramach projektu „Żyj twórczo. Zostań M@temaniakiem” został przygotowany cykl publikacji, które w nowatorski i praktyczny sposób pozwolą prowadzić zajęcia dla młodzieży gimnazjalnej i licealnej. Zaprezentowane nowoczesne metody i narzędzia dydaktyczne sprawią, że praca z uczniem będzie przebiegać bardziej efektywnie i wykaże on większe zainteresowanie nauką takich przedmiotów jak matematyka, informatyka i przedsiębiorczość. Natomiast nauczyciel będzie mieć możliwość rozwijania i uzupełniania własnych kompetencji, wzbogacania swojego warsztatu pracy, dbania o jakość kształcenia i umiejętnego motywowania młodzieży do pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Żyj twórczo. Zostań M@T.e-MANIAKIEM

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-103/10-00

Wynik 18 z 1100
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Szkoły Ponadgimnazjalne
/Przedmioty zawodowe

Nowoczesne strategie gospodarki zapasami

aut. Paweł Fajfer , 2012
Prezentacja na temat nowoczesnych strategii gospodarki zapasami. Spis treści: 1. Najważniejsze strategie gospodarki zapasami; 2. Just in Time; 3. ECR; 4. Quick Response.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wirtualne laboratoria - sukces innowacji

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-010/10-00