Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
65 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Przyroda

Zasoby energii na Ziemi

aut. Barbara Wiatr , 2012
1
4225
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Doskonalenie nauczycieli

Innowacyjny program nauczania uczniów z zaburzeniami w zachowaniu

aut. Administrator Testowy , 2010
1 3
13290
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Ja też mogę rozmawiać - Piktogramy, metoda alternatywnej komunikacji wspierania terapią EEG...

aut. Administrator Testowy , 2010
1
9683
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język łaciński i kultura antyczna

Motyw żywiołów w mitologii greckiej

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
1745
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język łaciński i kultura antyczna

Rola i miejsce mitów w życiu człowieka

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
694
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Inne

Jak wzbić się do nieba?

aut. Barbara Wiatr , 2012
1
1725
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Einfach Tierisch

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
668
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Metoda Tomatisa jako wspomaganie rozwoju uczniów z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności ...

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
1
3150
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Proszek do pieczenia - po co dodajemy go do ciasta?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
1721
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 65
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Przyroda

Zasoby energii na Ziemi

aut. Barbara Wiatr , 2012
Publikacja jest jedną z części produktu finalnego czyli Programu zajęć pozalekcyjnych. Składa się z pięciu elementów: - konspektu projektu zawierającego cele kształcenia, poziom umiejętności oraz podstawy, mapę mentalną, treści kształcenia, formy oraz metody pracy, harmonogram działań oraz realizację zadań, do konspektu dołączone są przykładowe karty pracy, - treści nauczania z podstawy programowej oraz wykraczające poza podstawę, - scenariuszy zajęć interdyscyplinarnych prowadzonych na terenie szkoły, - konspektów zajęć realizowanych na uczelni wyższej - scenariuszy zajęć w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-054/10-00

Wynik 2 z 65
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Doskonalenie nauczycieli

Innowacyjny program nauczania uczniów z zaburzeniami w zachowaniu

aut. Administrator Testowy , 2010
Publikacja zawiera innowacje programowo–metodyczne z zakresu opracowania i pilotażowego wdrożenia innowacyjnego programu nauczania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z wykorzystaniem nowoczesnych metod diagnozy i terapii ucznia wypracowane w trakcie realizacji projektu. Innowacyjne jest: objęcie projektem narzędzi diagnozy, która znacznie wykraczać będzie poza orzeczenia PPP oraz opracowanie takich metod, form i narzędzi terapii, których główne założenia będą wspólne dla wszystkich (3 grup wiekowych kl.1-3 SP, 4-6 SP i I-III gimnazjum). Opracowane programy nauczania i terapii udostępnione w niniejszej publikacji można wykorzystać do pracy z dziećmi w placówkach integracyjnych. Dla lepszego wykorzystania zasobów umieszczono plik główny i pliki dodatkowe, które ułatwią korzystanie z zasobu i dedykowane wykorzystanie materiałów metodycznych.
Innowacyjny program n...
Letni obóz terapeuty...
Moduł angielski.pdf
Moduł arte bibli cho...
Oceń produkt

Nazwa projektu: Innowacyjny program nauczania z zaburzeniami zachowania

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-063/09-00

Wynik 3 z 65
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Ja też mogę rozmawiać - Piktogramy, metoda alternatywnej komunikacji wspierania terapią EEG biofeedback

aut. Administrator Testowy , 2010
Innowacyjny program nauczania, skierowany jest do uczniów gimnazjum z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym. Program zakłada wykorzystanie w terapii mowy alternatywnych metod komunikacji - Piktogramów i EEG Biofeedback
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Wspomaganie rozwoju uczniów niepełnosprawnych intelektualnie z wykorzystaniem innowacyjnych metod oddziaływania

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-003/09-00

Wynik 4 z 65
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język łaciński i kultura antyczna

Motyw żywiołów w mitologii greckiej

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Pogłębienie wiedzy i umiejętności uczniów związanych z mitologią grecką, doskonalenie pracy z różnymi słownikami, z Internetem oraz współpracy w grupie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 5 z 65
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język łaciński i kultura antyczna

Rola i miejsce mitów w życiu człowieka

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: wprowadzenie do tematu o roli mitów w życiu człowieka, wskazywanie żywotności mitów i bohaterów mitologicznych w różnych tekstach, rozpoznawanie ciągłości motywów kulturowych, wykorzystanie komputera, posługiwanie się technologią komputerową i informacyjną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 6 z 65
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Inne

Jak wzbić się do nieba?

aut. Barbara Wiatr , 2012
Publikacja jest jedną z części produktu finalnego czyli Programu zajęć pozalekcyjnych. Składa się z pięciu elementów: - konspektu projektu zawierającego cele kształcenia, poziom umiejętności oraz podstawy, mapę mentalną, treści kształcenia, formy oraz metody pracy, harmonogram działań oraz realizację zadań, do konspektu dołączone są przykładowe karty pracy, - treści nauczania z podstawy programowej oraz wykraczające poza podstawę, - scenariuszy zajęć interdyscyplinarnych prowadzonych na terenie szkoły, - konspektów zajęć realizowanych na uczelni wyższej - scenariuszy zajęć w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-054/10-00

Wynik 7 z 65
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język obcy nowożytny

Einfach Tierisch

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu lingwistycznym. Cele zajęć: utrwalenie nazw zwierząt, opis zwierzęcia domowego, wyszukiwanie w tekście określonych informacji, doskonalenie umiejętności selektywnego rozumienia tekstu, opowiadanie o doświadczeniach związanych z opieką nad zwierzętami, opis obrazków, tworzenie przykładowych ekranów kursu na podstawie przygotowanych kart pracy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 8 z 65
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum 2
/Inne

Metoda Tomatisa jako wspomaganie rozwoju uczniów z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności umysłowej

aut. Katarzyna Mielnik , 2010
Stymulacja audio-psycho-lingwistyczna poprzez usprawnianie czynnego słuchania wywiera wpływ na poziom funkcjonowania człowieka w otoczeniu. Poprawia m. in. zdolność koncentracji, jakość uczenia się, wpływa na rozwój zdolności komunikacyjnych i językowych oraz poprawia jakość zachowań społecznych. Szerokie spektrum wykorzystania tej metody daje szansę usprawnienia zaburzonych funkcji wśród dzieci z umiarkowanym stopniem upośledzenia umysłowego. W publikowanym programie innowacyjnym Metoda Tomatisa będzie wykorzystana jako wspomaganie procesu rewalidacyjnego. Nie zastępuje ona jednak oddziaływań dydaktyczno–wychowawczych oraz terapii prowadzonej w ramach zajęć rewalidacji indywidualnej czy psychoterapii, lecz stanowi ich uzupełnienie i wpływa na zwiększenie ich skuteczności. Poprzez oddziaływanie na różne sfery SAPL wpłynie na podniesienie poziomu ogólnego funkcjonowania uczniów poddanych terapii.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: "Innowacyjne metody nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym w powiecie lubelskim"

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-008/09-00

Wynik 9 z 65
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Proszek do pieczenia - po co dodajemy go do ciasta?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz lekcji powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00