Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
14 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Historia Polski wg Tomasza Bagińskiego - wyzwania kina współczesnego

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
492
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Nie taki diabeł straszny, czyli jak poprawnie stosować zasady pisowni głoski „h”

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
791
Do zmiany
/Gimnazjum
/Język polski

Najciekawsze mity starożytnej Grecji

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
371
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Język polski

Edukacja filmowa

aut. EFS , 2014
1
484
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Człowiek i świat na przełomie XX i XXI wieku

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
434
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Co zamiast wulgaryzmów? Tworzenie słownika wyrazów negatywnych emocji.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
1606
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Motyw maski w literaturze

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
234
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Jestem Ikarem XXI wieku

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
279
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Człowiek – to brzmi dumnie!

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
1046
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin
Serwis używa cookies
Wynik 1 z 14
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Historia Polski wg Tomasza Bagińskiego - wyzwania kina współczesnego

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-ine". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: ukazanie technik i metod tworzenia filmu animowanego, zauważanie charakterystycznych cech ww. gatunku oraz umiejętność ich opisu, korzystanie z różnych źródeł, planowanie kursu dotyczącego ww tematyki.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 2 z 14
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Nie taki diabeł straszny, czyli jak poprawnie stosować zasady pisowni głoski „h”

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: Integracja zespołu, wykorzystanie zasobów internetowych w nauce ortografii, wykorzystanie platformy SuperMemo do utrwalania wiedzy w zakresie pisowni głoski „h”, tworzenie ekranów kursu ortograficznego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 3 z 14
× Pokaż produkty konkursowe
Do zmiany
/Gimnazjum
/Język polski

Najciekawsze mity starożytnej Grecji

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: uczeń wyszukuje i interpretuje teksty kultury, poznaje kulturę antyczną; analizuje i porównuje informacje, określa intencje autorów, dostrzega wartości wpisane w teksty kultury, tworzy kurs o charakterze informacyjnym, posługując się streszczeniem.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 4 z 14
×
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III, Szkoła Podstawowa klasy IV-VI, Gimnazjum, Szkoły Ponadgimnazjalne 3
/Język polski

Edukacja filmowa

aut. EFS , 2014
Propozycja planu działania sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli języka polskiego.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Strona www projektu: http://www.ore.edu.pl/

Opis projektu: Celem projektu "System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół" jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół. Zgodnie z rekomendacjami przedstawionymi przez ekspertów nowoczesny system wspomagania rozwoju oświaty w Polsce powinien być nakierowany na pracę ze szkołą, służyć wspieraniu jej w wykonywaniu zadań nakładanych przez państwo, jak również wspomagać w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.01-00-002/10

Wynik 5 z 14
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Człowiek i świat na przełomie XX i XXI wieku

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: wprowadzenie do tematu o człowieku i świecie na przełomie XX i XXI wieku, zwrócenie uwagi na procesy rozwojowe (zmiany technologiczne i dostęp do informacji; zmiany polityczne, zmiany kondycji fizycznej, psychicznej i społecznej człowieka, zmiany cywilizacyjne, wiedzy umysłowej i systemów wartości człowieka); wykorzystanie komputera do pracy własnej na zajęciach i w domu, posługiwanie się technologią komputerową i informacyjną.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 6 z 14
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Co zamiast wulgaryzmów? Tworzenie słownika wyrazów negatywnych emocji.

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: kształcenie świadomości, że emocje można wyrażać za pomocą różnych słów, niekoniecznie muszą to być wulgaryzmy.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 7 z 14
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Motyw maski w literaturze

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: samodzielne korzystanie ze źródeł wiedzy, wartościowanie zdobytych informacji, stawianie hipotez interpretacyjnych, łączenie wspólnych i różnych motywów, odczytywanie symboliki maski, wyciąganie wniosków.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 8 z 14
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Jestem Ikarem XXI wieku

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: Uczeń potrafi odnieść swój system wartości i postaw do wzorców kulturowych. Uczeń pogłębia relacje z innymi i formułuje swoje oczekiwania. Uczeń umiejętnie korzysta z zasobów internetowych.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 9 z 14
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Język polski

Człowiek – to brzmi dumnie!

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu humanistycznym. Cele zajęć: Uczeń rozumie znaczenie terminów: starożytność, kultura antyczna, geniusz; wymienia największe osiągnięcia starożytności w zakresie nauki i sztuki; omawia wpływ wybranych wynalazków i odkryć na jakość życia; wyszukuje w internecie informacje na temat wybitnych postaci i osiągnięć ludzkości; przygotowuje kurs prezentujący wybrane zagadnienia związane z potęgą ludzkiego umysłu; doskonali technikę edycji kursów na platformie supermemo.net.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00