Dodaj produkt

Wyszukiwarka produktów
Fundusze unijne dla oświaty

Zresetuj filtry
  • wszystkie obszary
  • Zarządzanie i nadzór
  • Rozwój szkół
  • Uczenie się przez całe życie
  • Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
  • Egzaminy zewnętrzne
  • Wszystkie etapy
  • Wychowanie Przedszkolne
  • Edukacja wczesnoszkolna klasy I-III
  • Szkoła Podstawowa klasy IV-VI
  • Gimnazjum
  • Szkoły Ponadgimnazjalne
  • Kształcenie zawodowe
  • wszystkie przedmioty
  • Etyka
  • Godzina wychowawcza
  • Inne
  • Język mniejszości narodowej lub etnicznej
  • Język obcy nowożytny
  • Język regionalny - język kaszubski
  • Religia
  • Wychowanie fizyczne
  • Język polski
  • Matematyka
  • Muzyka
  • Plastyka
  • Wychowanie do życia w rodzinie
  • Biologia
  • Chemia
  • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Fizyka
  • Geografia
  • Historia
  • Informatyka
  • Wiedza o społeczeństwie
  • Zajęcia artystyczne (przedmiot uzupełniający)
  • Zajęcia techniczne (przedmiot uzupełniający)
  • Doskonalenie nauczycieli
  • wszystkie produkty
  • Multimedia
  • Nauczyciel w szkole
  • Pakiety edukacyjne
  • Podręczniki / Poradniki
  • Programy nauczania
  • Raporty / Sprawozdania
  • Testy / Sprawdziany
  • Badania
  • Platformy internetowe i szkolenia e-learningowe
  • Inne
-
  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • od najczęściej pobieranych
  • od narzadziej pobieranych
  • od najlepiej ocenianych
  • od najgorzej ocenianych
5 Wyników
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Proszek do pieczenia - po co dodajemy go do ciasta?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
1
1445
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Chemia, Fizyka 2

Chemia, fizyka, matematyka w kuchni i łazience

aut. Barbara Wiatr , 2012
1
2930
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Laboratorium biologiczno-chemiczne. Autorski program rozwijający kompetencje kluczowe uczniów...

aut. Marta Liberadzka , 2010
1
6822
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Informatyka 4

Program INTERBLOK INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przy...

aut. Łukasz Słoniowski , 2013
4
11451
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Woda jako rozpuszczalnik

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
1
2770
WsteczPokaż więcej
Wróć na górę
KontaktRegulamin

Jesteś na archiwalnej stronie www.wyszukiwarka.efs.men.gov.pl.
Strona nie jest aktualizowana

Serwis używa cookies
Wynik 1 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Proszek do pieczenia - po co dodajemy go do ciasta?

aut. Tomasz Włodarczyk , 2012
Scenariusz lekcji powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń on-line". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00

Wynik 2 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Chemia, Fizyka 2

Chemia, fizyka, matematyka w kuchni i łazience

aut. Barbara Wiatr , 2012
Publikacja jest jedną z części produktu finalnego czyli Programu zajęć pozalekcyjnych. Składa się z pięciu elementów: - konspektu projektu zawierającego cele kształcenia, poziom umiejętności oraz podstawy, mapę mentalną, treści kształcenia, formy oraz metody pracy, harmonogram działań oraz realizację zadań, do konspektu dołączone są przykładowe karty pracy, - treści nauczania z podstawy programowej oraz wykraczające poza podstawę, - scenariuszy zajęć interdyscyplinarnych prowadzonych na terenie szkoły, - konspektów zajęć realizowanych na uczelni wyższej - scenariuszy zajęć w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-054/10-00

Wynik 3 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Laboratorium biologiczno-chemiczne. Autorski program rozwijający kompetencje kluczowe uczniów gimnazjum

aut. Marta Liberadzka , 2010
Program autorski ma na celu: - rozwijanie kompetencji kluczowych wśród uczniów; - wykształcenie praktycznych umiejętności ucznia, które umożliwią mu bezpieczne funkcjonowanie w środowisku, - wyjaśnienie podstawowych pojęć i praw, które ułatwiają zrozumienie procesów zachodzących w środowisku człowieka, - rozwijanie zainteresowań chemiczno-biologicznych i skłanianie do samodzielnego poznawania świata przyrody ożywionej, - kształtowanie w uczniach przekonania, że podstawą współczesnych nauk przyrodniczych, w tym chemii i biologii, jest eksperyment, co powinno skłaniać ucznia do dokonywania obserwacji i formułowania trafnych wniosków, - poznawanie różnorodności świata i środowisk życia organizmów, - dostrzeganie zależności między materiałem genetycznym organizmu a jego funkcjonowaniem, - kształtowanie zdrowego stylu życia, - poznanie i zrozumienie podstawowych procesów życiowych organizmów.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Akademia Młodych Noblistów

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-207/09-00

Wynik 4 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Matematyka Matematyka, Biologia, Chemia, Fizyka, Informatyka 4

Program INTERBLOK INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum

aut. Łukasz Słoniowski , 2013
Program jest propozycją wykorzystania dodatkowych godzin dydaktycznych przez nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i impulsem do pogłębienia ich wzajemnej współpracy. Zawiera scenariusze zajęć realizowanych w czasie dwóch godzin lekcyjnych (tzw. Bloków) i zaplanowany jest na trzy lata gimnazjum: w pierwszym roku uczniowie uczą się samodzielnego eksperymentowania pracując według instrukcji, w drugim rozwiązują problemy badawcze, a w trzecim budują prototypy urządzeń. Program zawiera: 1. Program certyfikowania nauczycieli; 2. Instrukcję pracy nauczyciela i dyrektora szkoły; 3. Scenariusze zajęć interdyscyplinarnych; 4.Propozycje problemów badawczych do samodzielnego rozwiązania przez ucznia; 5. Propozycje prototypów urządzeń (warunków kosztowych i fizycznych); 6. Regulamin gry ekonomicznej; 7. Edukacyjny portal internetowy; 8. Instrukcje dla uczniów.
Program INTERBLOK INT...
Scenariusze interdysc...
Scenariusze interdysc...
Scenariusze interdysc...
Oceń produkt

Nazwa projektu: INTERBLOK

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-072/10-00

Wynik 5 z 5
× Pokaż produkty konkursowe
Doskonalenie nauczycieli oraz metod nauczania
/Gimnazjum
/Chemia

Woda jako rozpuszczalnik

aut. Tomasz Włodarczyk , 2011
Scenariusz powstał w ramach realizacji projektu "Uczeń online". Autorem scenariusza jest opiekun koła naukowego o profilu biologiczno-chemicznym. Cel ogólny: rozróżnienie pojęć rozpuszczanie oraz rozpuszczalność substancji, kształcenie umiejętności wykorzystywania różnych źródeł wiedzy oraz umiejętności wykorzystywania programu Excel. Uczeń po zajęciach wie: na czym polega rozpuszczanie substancji w wodzie; jaki wpływ wywiera temperatura, rozdrobnienie substancji, mieszanie na szybkość rozpuszczania substancji w wodzie; zna pojęcie rozpuszczalności; wie, że rozpuszczalność większości substancji stałych wzrasta ze wzrostem temperatury, a gazów maleje; zna pojęcie roztwór nasycony, roztwór nienasycony.
POBIERZ
Oceń produkt

Nazwa projektu: Uczeń online

Strona www projektu:

Opis projektu:

Numer umowy o dofinansowanie: POKL.03.03.04-00-154/09-00